InfoCentru pentru profesioniști
Sfaturi pentru reușită
Cum taxăm profesioniștii pentru serviciile noastre pe Necesit.ro

Cum taxăm profesioniștii pentru serviciile noastre pe Necesit.ro

Dacă v-ați alăturat profesioniștilor care își oferă serviciile prin Necesit.ro, atunci știți deja care sunt avantajele noastre. Pe lângă lead-urile de calitate și verificate, unul dintre principalele avantaje ale noastre este faptul că, pentru abonați, nu luăm comisioane din proiecte finalizate, tranzacții sau orice altceva. Iată, cum funcționează sistemul de înscriere pentru primirea de lead-uri:

Dumneavoastră veți decide atât suma lunară, pe care o veți aloca pentru a primi potențiali clienți, cât și tipul proiectelor. De asemenea, puteți întrerupe primirea de lead-uri oricând doriți. Misiunea noastră este aceea de a vă oferi clienți pe măsura nevoilor dumneavoastră, cât mai rapid posibil și fără costuri ascunse.

Cum stabilesc costul lunar și câte lead-uri voi primi pentru acești bani?

La momentul înregistrării, vă vom crea un profil de utilizator, care va conține informații despre compania dumneavoastră, serviciile pe care le oferiți și zona (județele) în care activați. Pe baza cererilor și a prețurilor anterioare, vă vom oferi la alegere câteva pachete, dându-vă o estimare aproximativă a lead-urilor, pe care le veți primi pentru suma aleasă respectiv plătită.

Alegând singuri pachetul, veți stabili în prealabil bugetul pe care îl veți aloca pentru luna următoare. În acest fel, veți avea controlul permanent asupra cheltuielilor. Vă vom trimite datele de contact ale clienților, distribuindu-le în mod egal pe zile și săptămâni. Pachetul va fi reînnoit automat la începutul lunii următoare. Puteți modifica oricând bugetul lunar, modificarea intrând în vigoare începând cu luna următoare.

De ce fel de pachet am nevoie?

Mărimea pachetului depinde de activitatea, pe care o desfășurați, de mărimea și locația companiei dumneavoastră și de numărul de clienți, de care dispuneți în prezent.

Dacă nu sunteți sigur care este pachetul cel mai potrivit pentru dumneavoastră, vă puteți consulta oricând cu administratorul contului de la Necesit.ro, pe care vi l-am atribuit la momentul înregistrării. Acesta vă va ajuta să alegeți pachetul potrivit pentru dumneavoastră, vă va răspunde la toate întrebările pe care le veți avea și vă va putea da sfaturi utile despre cum să profitați la maximum de platforma noastră.

Dacă va fi necesar, administratorul va crea un pachet nou pentru dumneavoastră, perfect adaptat dorințelor și nevoilor pe care le aveți.

Cum funcționează sistemul de plată în avans?

La momentul la care vom primi prima plată (anticipată) din partea dumneavoastră, vă vom activa contul de pe Necesit.ro și vom începe să vă trimitem datele de contact verificate ale potențialilor clienți, în conformitate cu setările, pe care le-ați ales.

În fiecare lună următoare, contul dumneavoastră de pe Necesit.ro va înregistra automat suma pachetului selectat, excepții fiind cazurile în care cheltuiti mai puțin de 30% din fondul alocat sau decideți să renunțați la colaborare. Fondurile neutilizate din luna precedentă vor fi transferate în contul lunii următoare.

Cum pot plăti?

La ora actuală pe Necesit.ro oferim două metode de plată:

1. Ordin de plată

Vă vom trimite prin e-mail toate informațiile necesare, pentru a putea plăti factura în termen de opt zile, printr-un ordin de plată universal sau prin transfer bancar online.

2. Card de credit

Introduceți detaliile cardului dvs. de credit și efectuați plata. În fiecare lună, noi vom deduce automat o sumă egală cu pachetul pe care l-ați ales.