VETCONTEX SERV SRL

Odorheiu Secuiesc
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
5+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Odorheiu Secuiesc

Alte servicii în Odorheiu Secuiesc și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Mureș
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

As dorii o oferta de pret pt servicii de contabilitate pt o firma noua infiintata prin Startup plus, la anul, dar trebuie sa depun oferta la planul de afaceri. Am prevazut in buget o suma de lei /luna pt contabilitate. Firma va avea ca activitate servicii de amuzament si recreere , cu activitati de inchiriere echipamente de agrement la diverse evenimente in diverse localitati. In oferta nu trebuie sa apara numele firmei mele , sau adresa de email,fiind un concurs de Planuri de afaceri, doar oferta de pret de la dvs. Va multumesc !

Contabilitate

  • Localitate / sector: Fântânele (Prahova)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Suntem 2 asociati intr-o companie la inceput de drum pe calea transporturilor de marfuri,intern si international. Din cate stiu,firma nu va emite facturi,pur si simplu vom transporta marfa de la producator la beneficiar si vom incasa plata transportului. Astept cu interes un raspuns din partea dumneavoastra!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 15
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 15
  • Număr angajați: 0

SRL este o firma de cocktail bar/ bar mobil la evenimente. Nu detinem un punct fix de lucru, ci ne deplasam in locatii unde se organizeaza diferite evenimente. Achizitionam bauturi alcoolice, non-alcoolice si alte materiale auxiliare necesare prepararii si servirii de cocktailuri. Nu lucram cu retetar la meniul de bauturi, ci vindem la bucata sticlele de bautura cumparate. Dorim o firma care sa ne ajute sa crestem si sa ne explice concret legile care ni se aplica din domeniul HoReca. De asemenea, fiind la inceput de drum inca, am aprecia cateva sfaturi legate de programele de contabilitate simple pe care le putem opera de acasa pentru: evidenta marfurilor, emiterea de facturi si chitante, evidenta incasarilor prin casa de marcat sau banca etc. Va multumim, Echipa

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 1500
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 150
  • Număr angajați: 3

Buna ziua. Doresc înființarea unei SRL având ca obiect de activitate Transport rutier persoane (taxi-uber) . In prezent sunt 3 mașini în circulație zilnica cu o medie de 2o clienți/ zi/ mașină. Urmărim să ajungem la 8 mașini în circulație zilnica. Costurile includ combustibil, piese de schimb, consumabile și accesorii auto, spălătorie, igienizare, Doresc sa știu dacă dumneavoastră aveți posibilitatea de a ține evidența contabilă pentru o astfel de activitate și care sunt costurile / tarifele practicate de dumneavoastră. Cu stima Mihai Dumitrașcu

Contabilitate

  • Localitate / sector: Ploiești (Prahova)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 50
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 15
  • Număr angajați: 9

TOPing Company este o companie romaneasca privata, ce functioneaza din dorinta de a oferi tuturor celor care au nevoie de proiectare si consultanta lucrari de infrastructura (drumuri,poduri, retele de apa, gaze, canal, electrice, telecomunicatii ), Geologie, Arhitectura, Urbanism (P.U.D, P.U.Z, P.U.G ,Amenajari Peisagistice), Sisteme Informatice Geografice (G.I.S), Cadastru (Intabulari, Lotizari, Alipiri, Actualizari), Topografie (Suporturi topografice pentru Certificate de Urbanism si Autorizatii de Construire), Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie, Expertize Judiciare, Avize.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 10
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Buna ziua. Societatea noastra activeaza in domeniul medical, consultatii medicale de specialitate si de medicina muncii. Ca si asteptari am dori sa obtinem o situatie in sensul in care sa vedem unde se fac cheltuieli mai mari decat ar trebui sau achizitii diverse. Cheltuieli conexe etc. si nu in ultimul rand indicatii pentru a gestiona mai bine resursele si bugetul societatii.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași (Iași)
  • Forma juridică: altele
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 2

Buna ziua, Suntem un ONG cu 2 angajati. Activitatea noastra presupune derularea proiectelor europene si contracte de oferire a serviciilor de asistenta psihologica. Momentan derulam un proiect Erasmus+ si avem contracte cu doua firme de furnizare a serviciilor psihologice. Avem nevoie de un contabil care sa faca pontaje, state de plata, prelucrare facturi, raport financiar in cadrul proiectului Erasmus+ (unul pe an), sa depuna declaratii si tot ce tine de ANAF. Cu pretuire, Aliona Dronic

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați (Galați)
  • Forma juridică: altele
  • Număr maxim facturi emise lunar: 20
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 20
  • Număr angajați: 1

Buna ziua, Suntem o societate comerciala care incearca sa activeze in mediul online prin sistemul de dropshipping. Am creat un magazin online prin care comercializam produsele sincronizate in platforma noastra direct de la furnizorul din Spania, pe intreg teritoriul Europei. Clientul face comanda pe magazinul nostru online si totodata achita comanda prin Paypal, noi dam mai departe comanda catre furnizor pe care o si achitam, iar furnizorul livreaza marfa direct la clientul final. Avem nevoie de cineva specializat in dropshipping pentru a ne tine contabilitatea, intrucat persoana care se ocupa in prezent nu are cunostinte legate de dropshipping. Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 80
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 80
  • Număr angajați: 11

Principalele activitati: * comert cereale * logistica * transport * livrari intracomunitare * import / export utilaje agricole * intermedieri diverse * curierat Asteptari: * seriozitate * promptitudine * profesionalism Particularitati: * unici in Iasi pe activitatea de curierat, cu specific definit

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, as dori o oferta pentru o firma neplatitoare de tva in curs de infiintare care are ca obiect de activitate editarea, prelucrarea documentelor (tehnoredactare computerizata) precum si listare, xerox documente. Firma va avea un singur angajat. Astept cu interes oferta dumneavoastra in speranta unei posibile colaborari. Va multumesc anticipat! Iulia Teocan