1-Sunt salariat cu contract de munca temporara la o firma olandeza in Olanda. Din salariu mi se opresc toate obligatiile fiscale in Olanda. Salariul imi este virat intr-un cont olandez. Am domiciliul in Romania 2-Din sunt investitor la BVB la companii cu sediul fiscal in Romania printr-un SSIVM cu sediul fiscal in România.Pentru aceasta folosesc un cont al unei banci romanesti. Avand in vedere noua lege cu 70% impozit pe surse neindentificate de ANAF ce este de facut si ce am de plata statului din activitatea pe bursa? Mentionez ca pe bursa nu am vandut detineri ci doar am cumparat iar dividendele sunt in jur de lei. am fost la ANAF si nu au stiut ce sfat sa imi dea ci doar am obtinut un certificat de rezidenta fiscala sunt persoana fizica. Multumesc
Buna ziua, Sunt in cautarea unui contabil pentru societatea BBN SRL, din brasov. Este o firma nou infiintata, momentan nu vom avea angajati. Ne ocupam cu distributia de materiale de constructii cat si cu constructia de case modulare prefabricate. Facturile de achizitii sunt de la furnizori din Romania, iar produsele vor fi livrate in Franta. Momentan nu am inceput activitatea, suntem in cautare de clienti. Multumesc anticipat!
Este vorba despre o colaborare cu un festival, unde noi producem slime si ei doresc ateliere de slime cu copiii. Au facut un contract si au zis ca ne vor asigura drum, cazare, mancare. Nu ne platesc mana de lucru, dar noi dorim sa fim platiti si avem nevoie de o consultanta ptr a primii o oferta de la cineva care se pricepe. sau pe whatsapp doresc sa fiu contactat
Bună ziua! Mă numesc Elena și am deschis o firmă în România acum 1 luna. Nu sunt cetățean al României și nici rezident. Recent am obținut CIF. Am nevoie de contabilitate externalizata și salarizare 1 persoană (planific să fiu eu, pe contract de administrare). Sunt mai multe nuanțe, dat fiind nu sunt cetățean român și aș aprecia mult să colaborăm în cazul în care dețineți informații sau experiență în astfel de cazuri. Mulțumesc anticipat!
Activitate de subinchiriere si cursuri de limbi straine Cca. 3 facturi emise lunar si cca. 5 facturi furnizori, incl. conta, plus bonuri sau facturi transport (taxi, Bolt, ocazional tren, etc.) Asteptari: Evidenta contabila - lunar/trimestrial – supravegherea contabilitatii – Inregistrarea documentelor contabile primare; – Intocmirea registrelor contabile; – Intocmirea balantelor contabile lunare – Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale/semestriale si anuale; – Intocmirea si certificarea bilantului contabil anual si semenstrial; - verificarea veridicitatii facturilor primite. Revisal, ITM - lunar/trimestrial – Intocmirea registrului de evidenta salariati; – Intocmirea dosarelor de angajare; – Intocmirea si inregistrare contractelor de munca la ITM; – Intocmirea si depunerea fiselor fiscale anuale; – Intocmirea şi depunerea actelor adiţionale la contractele de muncă. Salarizare - lunar/trimestrial – Calcul lunar salarii; – Intocmirea si depunerea lunara a statelor de plata la ITM; – Intocmirea si depunerea lunara a comisionului ITM; – Intocmirea lunara a declaratiilor de CAS, somaj, sanatate; – Intocmirea şi depunerea la Administraţia finanţelor publice a declaraţiilor privind:impozit pe salarii; – Întocmirea şi depunerea fişelor fiscale. – Întocmirea şi depunerea registrului salariaţi în format electronic. Expertiza contabila, analiza financiara - la cerere – Expertiza contabila - Consultanta financiar - contabila – Evidenţierea neregularităţilor existente în activităţile economice ale unui agent economic, cauzele generatoare ale acestor neregularităţi precum şi prezentarea unei serii de posibilităţi de soluţionare a inadeverţentelor constatate. – Controlul registrelor, conturilor şi actelor justificative ale unei societăţi, interpretarea datelor de evidenţă şi formularea opiniilor cu privire la problemele identificate pe baza legislaţiei în vigoare. – Analiza conformităţii faptelor economice cu documentele aferente, precum şi cauzele care au generat abaterile de la actele normative în vigoare. – Consultanta financiara. Asistenta in fata autoritatilor - la cerere – Garda Financiara – Administratia Financiara – Alte organe cu drept de control fiscal La aceastea se adauga un audit financiar la inceperea colaborarii.
Se emit pana la maximum 50 de facturi de vanzare (in principal articole birotica) si se primesc 30-40 facturi de achizitie. Nu se fac importuri. Pentru facturare se utilizeaza Fgo premium. Facturile de vanzari si achizitii sunt preluate lunar automat in Saga. Din contul de la Alpha Bank sunt preluate extrasele si in format csv pentru operare in Saga.
aproximativ 30-40 facturi/luna, platitoare de impozit pe profit, spatiu inchiriat de la persoana fizica, platim dividende, derulam leasing financiar pentru autoturism,decontat in functie de euro; pentru moment neplatitoare de tva. Facem noi NIR-urile si registrul de casa Ne dorim contabilitate completa, declaratii, bilant si consultanta fiscala, astfel incat sa minimizam impozitul pe profit Multumim!
Buna ziua, Am deschis un SRL in luna noiembrie a anului trecut cu scopul colaborarii la un loc de munca, care nu s-a mai concretizat. Am contactat o firma pentru radierea acestuia, si am nevoie de situatia financiara finala,bilant contabil, contul de profit-pierderi,etc. Mentionez ca sunt unic asociat al firmei si nu am avut niciun fel de incasari sau cheltuieli cu firma, astfel ca totul ar trebui trecut cu 0. As dori o oferta de pret pentru serviciul solicitat. Multumesc,