TORO HALE INDUSTRIALE SRL

Timişoara
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alte servicii în Timișoara și împrejurimi

Solicitări recente

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Constanta, CONSTANTA
  • Forma juridică: altele

Buna ziua! Sunt navigator si lucrez pentru o firma straina care nu are nici o relatie cu Romania, eu fiind plecata 10 luni din tara pe an. Am proprietati pe numele meu in tara in care locuiesc neamurile si recent as dori sa inchiriez. Stiu ca trebuie completata la Anaf declaratia unica pt impozitul din chirie, dar in declaratie vad ca vor detalii despre locul de munca din strainatate, cod fiscal(nu e cazul). Vreau sa ma asigur ca nu vor avea pretentii la salariul castigat in strainatate chiar daca legal nu este impozitat de statul pt care lucrez si in ce situatie pot fi considerata nerezidenta daca nu locuiesc in tara si nu imi desfasor nici o activitate pe teritoriul Romaniei pana la inchirierea proprietatilor. Ma puteti ajuta cu informatii. Contactare si ofertare pe email / whatsapp. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bacău, Bacău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4511, 6622
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Am initiat demersurile pentru infiintarea firmei. In prezent colaborez cu un broker de asigurari in calitate de PFI. Am hotarat sa infiintez un SRL pe care sa mut aceasta activitate dar am in vedere sa ma ocup si cu comert auto la nivel foarte mic la inceput si poate pe viitor voi autoriza si alte coduri CAEN. In primele luni nu va fi o activitate foarte mare ci doar incasarea facturilor de comision lunare de la brokerul de asigurari si poate achizitia sau vanzarea unei masini. Ma intereseaza sa putem colabora mai mult online.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași, Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 5819-ALTE ACTIVITATI DE EDITARE
  • Număr angajați: 2

Dorim contactare pe adresa de email ! Firma SKS-SMART EDIT HUB SRL este o firma specializata in prestarea de servicii de editare grafica si promovare, avand la baza o finantare europeana in cadrul unui proiect de dezvoltare regionala. Din punct de vedere al volumului de activitate, firma va avea in mediu aprox. de documente contabile lunare intrucat se va lucra pe baza contractelor de colaborare. Serviciile de contabilitate cautate trebuie sa asigure contabilitatea primara a firmei, mentinerea relatiilor cu iTM si Revisal in vederea asigurarii raportarii de progres lunare aferente firmei, dar si mentinerea relatiilor si completarea declaratiilor fiscale aferente. Avand in vedere ca firma este parte a unei finantari europene, se doreste utilizarea unui limbaj contabil specific, respectiv inregistrarea operatiunilor cu conturi analitice pentru evidentierea cheltuielilor de subventie.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Onești, Bacău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 8020
  • Număr angajați: 7

Buna ziua, Activitatea este directionata inspre oferirea de servicii de monitorizare si dispecerizare a sistemelor de alarmare. Contabilitatea primara este caracterizata de urmatorul volum de lucrari: - aprox 30 chitante ( doar de inregistrat ) - aprox facturi (doar de inregistrat ) - aprox - 15 NIR (doar de inregistrat ) - banca de lucru este Transilvania\ - NU se intocmesc facturi ( avem program de facturare automata ) Dorim ca toata procedura de reprezentare din punct de vedere contabil si resurse umane sa o externalizam. Detaliile in privat.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Arad, Arad
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Ecostratos srl RO 44135794
  • Număr angajați: 3

Buna ziua, Firma tip start up ( dar sustinut de 2 firme cu vechime din domenii complementare) cu sediul in ARAD, cu potential de dezvoltare cauta furnizor de servicii de contabilitate complete cu sediul in Arad sau imprejurimi. In curand nr. de salariati va creste cu 8-10 persoane aduse din Bangladesh. Numarul de acte lunare va fi mic spre mediu deoarece firma va activa B2B deci se vor emite 5-20 facturi lunare iar achizitiile se vor face deasemenea grupat (importuri masive de materii prime de 3-4 ori/ an). Ca volum de acte un magazin de la coltul strazii are mult mai multe acte insa aici veti intalni treptat in decurs de 1-2 ani toate spetele de tranzactii mai complexe pe care unele firme de contabilitate le evita ( leasing, credite, acreditive documentare, scrisori bancare de BE, scontari, importuri din Orientul indepartat, vamuiri / exporturi, productie, servicii, achizitii/ vanzari triangulare, transport in interes propriu si pentru terti) Dorim servicii complete incl salarizare Revisal etc (la nevoie prezentare rapoarte pentru credite bancare, finantari etc, analize costuri pe productia realizata /vanduta) Odata ce creste volumul de activitate/ CA/ si volumul Dvs. de munca renegocieri periodice sunt posibile. Nu dorim doar contabilitate postfactum a unei pungi de un leu de acte trantite pe masa pe 24 ale lunii, ci dorim sa colaboram punctual pe parcursul activitatii mai ales cand vor avea loc tranzactii mai importante, nedesfasurate pana acum. Actionarii fiind din alte localitati comunicarea online prompta e una esentiala. Puteti oferta pe pachete urmand ca unele servicii necuprinse care in viitor se vor solicita sa fie negociate ulterior. Cu stima www.ecostratos.ro

Contabilitate

  • Localitate / sector: Roman
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Service Auto
  • Număr angajați: 1

Caut o firma de contabilitate sau un contabil care sa ma ajute cu situatia unei firme fara activitate infiintata anul trecut Momentan 1 an sau doi pana ma repun pe picioare dupa probleme financiare de anul trecut as vrea sa tin firma nu mai dau de fostul contabil si nu stiu care e situatie cu declaratia trimestriala depusa , cu bilantul si cu revisal pentru ca el a vrut sa colaboreze doar ca angajat part time. Va multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgoviște, Dâmbovița
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: cultură
  • Număr angajați: 0

Asociatia este o organizatie non-profit înființata anul acesta in mai. Tot anul acesta, am câștigat un proiect pentru finanțare cu fonduri nerambursabile din partea primăriei Târgoviște. Proiectul presupune sa organizam 4 concerte cu Orchestra Simfonica de Tineret “Andante”. Asta înseamnă ca toți membrii orchestrei vor primi câte un contract de prestare servicii pentru fiecare concert. Numărul membrilor se modifica in funcție de concert, iar asociația nu are angajați. Contractul pentru prestări servicii este facut in baza legii pentru dreptul de proprietate intelectuala (din ce am înțeles eu… 😬), deci la NET se adauga un procent de 10%. Mai departe, in regulamentul programului de finanțare nerambursabila, sunt menționate niște raportări intermediare și o raportate finala. Cu alte cuvinte, trebuie sa justificam banii pe care ii primim… Mai jos regăsiți staturile pe care le-am primit din partea contabilei care a făcut asta pentru noi când ni aveam înființata asociația și aparțineau de teatrul orașului Târgoviște. Practic, de asta avem nevoie acum. Ne puteți ajuta? 1. O să vă trimit modelul nostru de contract. Contractul este același, indiferent de vârstă, cu următoarele precizări: a. Dacă artistul are peste 18 ani, întocmiți contractul, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare b. Dacă artistul are între 16 - 18 ani, întocmiți contractul pe numele lui, cu precizarea că are nevoie și de acordul parental, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare c. Dacă artistul are sub 16 ani, întocmiți contractul pe numele părintelui/tutorelui, precizând în contract că este pentru prestația minorului X, acordul parental, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare 2. În ceea ce privește Legea 98 a achizițiilor publice, dacă aveți nevoie să cumpărați bunuri, mai ales de o valoare mai mare, este nevoie să vă înregistrați în SICAP, să achiziționați din catalogul electronic cu semnătură electronică. Trebuie făcută și o procedură. Dar aici o să vă poată ajuta Irina noastră de la achiziții. 3. În ceea ce privește raportările intermediare și finale, da...este muncă. Primăria nu are un model (dar îl pot obține de la fete de la contabilitate), însă vă trimit o metodologie de la CJD, în care sunt și modelele de raportări, să vă familiarizați cu ele. 4. La raportări se anexează copii conform cu originalul după absolut tot ce faceți. Trebuie justificat și ultimul leu, inclusiv contribuția proprie pe care v-ați asumat-o la semnarea bugetului înaintat pe proiect. Mulțumesc anticipat! Sunt in Australia și pot răspunde doar pe Whatsapp. Cel mai simplu este sa comunicam prin mail, sau, putem vorbi la telefon, dar pe Whatsapp. Aici sunt cu 7 ore înaintea României. Cu drag, Irina

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bragadiru, Ilfov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Alte forme de învățământ
  • Număr angajați: 0

In acest moment societatea este fără activitate. Ma interesează contabilitate cu depunere tuturor documentelor conform legislației in vigoare, cât si tariful pentru inventarierea anuala si tot ce presupune închiderea bilanțului. Totodată ma interesează si oferta pentru cand firma va reincepe activitatea, care sunt tarifele in funcție de numărul de documente emise lunar. Mulțumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Botoșani, Botoșani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Coffee shop & cocktail bar
  • Număr angajați: 3

Principalul domeniu de activitate este vanzarea de cafea si bauturi alcoolice. Noi lucram cu un sistem de gestiune Micro ERP, avem pana in 10 furnizori cu care colaboram momentan. Avem in sistemul de gestiune retetar pentru produsele de tip cafea si cocktail, astfel stocurile sunt scazute in mod automat la vanzare si incarcate cand se face receptia marfurilor. Business ul nu este unul foarte elaborat, insa noi nu detinem foarte multe cunostinte contabile insa suntem dispusi sa invatam toate metodele necesare pentru a intretine o colaborare eficienta cu contabilul.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti, Bucuresti
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4621
  • Număr angajați: 3

Societatea noastră achiziționează cereale si le transporta pe teritoriul României (port Constanța)cu masini proprii . O medie de 3 angajati . Acte lunar - volum mediu (mai multe vara in campania de cereale si mai puține iarna - o medie de 50 doc/luna +/- ) Dorim colaborare firma contabilitate din București