ASSERTIVE ACCOUNTING SRL

Bucureşti sector 2
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
5+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 2

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, Doresc sa apelez la serviciile dvs pentru servicii de fiscalitate in legatura cu deschiderea unei firme ( o companie care recompenseaza jucatorii in doua moduri: 1) le oferim amazon gift card ( Card de cumparaturi pentru amazon) si 2) Transferuri prin paypal. Am nevoie de mai multe detalii despre: 1) Codurile de fiscalitate respectiv ; 2) Agregator pentru tranzactii 3) Raport lunar pentru intrari si iesiri Noi vom avea multe tranzactii lunare din conturile noastre de paypal si amazon catre jucatori; (marea majoritate identice) si vrem sa stim cum trebuiesc inregistrate aceste tranzactii. Vom folosi o baza de date de asemenea unde toate tranzactiile vor fi contorizate. Daca ma puteti ajuta si sunteti disponibili luni pentru un call va rog sa ma contactati. Multumesc ,

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert cu amanuntul
  • Număr angajați: 110

- contabilitatea documentelor contabile primare - contabilitatea mijloacelor fixe, imobilizarilor necorporale, banca, salariu, decontari cu partenerii, documente de plata, extrase de cont; - participarea la inventarierea bunurilor societatii si la arhivarea documentelor societatii - calculul salariilor, plata avansului, plata concediilor de odihna, concediile medicale, sporurile; etc. - înregistrarea și verificarea conturilor aferente călătoriilor de afaceri interne și externe; - contabilizarea consumului de materiale si combustibil; - intocmirea, contabilizarea si intretinerea documentelor necesare implementarii operațiuni bancare (instrumente și mijloace de plată); - intocmirea bilantelor de proba; - intocmirea situatiilor financiare; - intocmirea declaratiilor lunare/trimestriale privind impozitele si taxele. - intocmirea situatiilor financiare anuale ale societatii si asigurarea necesarului sprijin pentru auditul lor, dacă este necesar

Contabilitate

  • Localitate / sector: Tulcea, Tulcea
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: eCommerce - Online shop
  • Număr angajați: 0

In acest moment nu este nici un fel de activitate dar foarte curand vom incepe vanzarile pe platforme ca EMag dar si pe platforma proprie. Acum nu avem angajati dar vom avea probabli 1-3 oameni care vor fi angajati sau contractori. Sediul social se va muta in curand de la avocat la o alta adresa in Tulcea in urmatoarele cateva saptamani. va vinde cadouri personalizate sau nepersonalizate, fie un obiect, sau un cadou din mai multe obiecte formand un bundle. Am nevoie de un contabil pentru ca se pare ca legea cere si doresc sa deleg aceasta activitate pentru ca nu este ceva ce pot face personal. Marfa va fi facuta in Romania sau importata din alte tari Europene, Turcia, China, India. Va rog sa imi dati o estimare si sa incercam sa gasim un drum compatibil pentru toti. Multumesc, Cristiana Ionescu

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Jiu, Gorj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4791- Comert online
  • Număr angajați: 2

Vă rugăm să ne comunicați oferta Dvs. pentru servicii financiar-contabile complete pentru următoarele cerințe: 1. Contabilitate primară și fiscală: registru jurnal, evidențe, înregistrări. 2. Servicii de certificare și fiscalitate: proceduri fiscale, declarații cuantumuri pentru impozite și taxe. 3. Servicii operaționale de salarizare: verificare, procesare, gestiune și emitere documente salariați. 4. Expert contabil: verificarea, întocmirea și certificarea bilanțului contabil. 5. Contabilitate pentru proiecte cu finanțări nerambursabile, proiecte finanțate din subvenții, etc. 6. Alte servicii contabile necesare. 7. Contract încheiat pentru o perioadă de cel puțin de 18 luni de zile. prefer sa fiu contactat pe adresa de email Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert
  • Număr angajați: 34

Buna ziua, ma intereseaza o oferte pentru serviciu de contabilitate si pentru administrare personal. Noi folosim programul de contabilitate de la winnmentor Enterprinse.Din cauza lipsei de timp(nu pot raspunde mereu la telefon) as prefera sa imi scrieti pe adresa de e-mail oferta dumneavoastra Mutumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Activitati fotografice (foto video evenimente)
  • Număr angajați: 1

Desfasuram o activitate foto video pentru evenimente (nunti, botezuri, etc) Contractele si facturile pentru le emitem intr-o platforma online (sunt bine organizate si structurate). Avem in medie cam 4-6 evenimente pe luna (mai-oct) La acestea mai avem contracte/facturi cu colaboratorii, facturi de la furnizori, si bonuri de conbustibil (1-2/luna) Momentan am o firma care intetionez sa o inchid sa deschid una noua. Care ar fi costurile lunare?

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov, Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 2651
  • Număr angajați: 30

Cautam pe cineva care foloseste programul de contabilitate Saga C deoarece se va lucra pe baza noastra de date . Avem nevoie de cineva care sa verifice documentele ( si sa corecteze in caz de nevoie ) , depunerea declaratiilor si inchiderea de luna ( diferentele de curs valutar, calcul impozit pe profit ) Facturile de iesire sunt importate in saga din programul de facturare CRM - special adaptat pentru societatea noastra . Se verifica jurnalul vanzari din CRM cu cel din Saga - ca totalul sa fie la fel . In dosarul de acte se include jurnalul din CRM langa cel din Saga. Toate datele necesare pentru emiterea declaratiilor si inchiderea de luna sunt operate si listate : facturi intrare si iesire, deconturi completate si listate , banca si casa operata , productie , bon de consum , statul de plata . Multumesc !

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 3, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert online de dulciuri
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Doresc o oferta de pret pentru servicii de contabilitate pentru un SRL. Domeniul de activitate: vanzare online de dulciuri din Grecia. Preconizez in jur de facturi de vanzare pe luna, 4-5 facturi de import lunar si un extras de cont. Precizez ca firma nu are angajati si va fi impozit pe profit si tva lunar. Eu ma ocup de facturare in Smartbill, dar am nevoie de ajutor pe partea de NIR-uri si contabilitate. Doresc sa fiu contactata pe email. Multumesc!

Înființare firmă

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: altele

Buna ziua. Îmi pare bine să vă salut. Mama deține un apartament de proprietate și vrem să îl listăm pe Airbnb si Booking. Vă ocupați cu gestionarea pentru a avea toate actele in regula? In caz afirmativ, îmi puteți pregăti un buget? Una dintre preocupările mele cele mai mari sunt vecinii. M.ati putea îndruma cum să propun vecinilor că vrem sa închiriem apartamentul in regim hotelier său va ocupați și de cererea acestor aprobări? Vă mulțumesc pentru timpul acordat. Adriana

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 1, București
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: 4110
  • Număr angajați: 3

a individuala face un singur lucru: inchiriaza muncitori in constructii tertilor Unicul client al firmei este, cf contract atasat mai jos, o persoana fizica (adica eu) care dezvolta proiecte in real estate deci folosesc I.I. ca sa mi platesc legal muncitorii, ea nu are profit ca nu ar avea logica asadar activitatea este foarte simpla: firma face o factura lunara (care acopera salariile care se platesc cash si taxele care se vireaza in contul firmei de unde pleaca mai departe la trezorerie). trebuie desigur chitante pentru banii care "intra cash de la client" si care pleaca imediat la salariati asta e toata activitatea lunara plus ce trebuie facut pentru angajati (declaratia ?!!????/si cand e cazul concedii platite) cateodata mai angajez sau dau afara un om.....rar...cam la 6 luni...... la final de an imi trebuie registru jurnal incasari plati pe baza caruia imi fac eu declaratia unica in afara de asta nu este nicio factura/bon de inregistrat