Smart prim consulting srl

Parța
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
5+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Parța

Alte servicii în Timișoara și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 1

Activite: vanzarea de produse fabricate din lemn (de ex.saune), lucrari de constructii particularitati: neplatitoare de TVA, declaratii trimestriale, impozit pe venit microintreprindere, evidenta stocurilor se tine de catre administrator Avem nevoie de un contabil ,asteptari: consultanta in domeniul fiscal, corectitudine si punctualitate

Contabilitate

  • Localitate / sector: București (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 2
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 5
  • Număr angajați: 2

Buna ziua, As dori sa va cer o oferta de contabilitate pentru o firma servicii de consultanta de investitii cu putini clienti, asteptari de maxim 20 facturi emise pe an, si maxim 50 de facturi de achizitie pe an (estimez in jur de 50 de documente contabile pe an). Angajati: 2 full time + 1 intern pe contract internship la fiecare 6 luni. Firme are de asemenea o finantare europeaana de tip "Start-up Plus" si orice servicii care pot ajuta cu gestiunea rambursarilor din cadrul proiectului pot fi utile. Vedeti mai jos exemplu de servicii de baza de care am nevoie, puteti adauga ce considerati pertinent. A.Servicii contabile  Intocmirea contabilitatii analitice si sintetice in conformitate cu standardele romanesti de contabilitate;  Dezvoltarea analitica a planului de conturi in concordanta cu activitatile executate de companie;  Intocmirea balantei sintetice si analitice;  Intocmirea declaratiilor fiscale periodice si depunerea lor in termenul legal;  Intocmirea situatiilor financiare anuale si semestriale;  Asistenta in intocmirea documentelor primare;  Consultanta fiscala pentru tranzactiile efectuate de client B. Servicii resurse umane:  Intocmire contracte de munca  Organizare, administrare Revisal  Relatia cu ITM  Prepararea statelor de plata pentru salariati;  Intocmire ordine de plata pentru contributiile salariale;  Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare privind taxele si contributiile catre bugetul asigurarilor sociale.  Asistenta in situatia unui control ITM Va multumesc, Tudor Mafteianu

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași (Iași)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 20
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 5
  • Număr angajați: 1

cu 4-5 SRL-uri in administrare. Vreau un contabil pentru depunere declarații s.a m.d Colaborarea ar trebui sa fie una crescendo. Momentan este deschis doar un srl iar în următoarele luni vor mai fi deschise încă 2-3 societății pe același domeniu de activitate respectiv servicii, publicitate și marketing. Mulțumesc.

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Brașov (Brașov)
  • Forma juridică: SRL

Buna seara, Multumesc mult pt mail ,din pacate pt ce doream Eu nu prea reuseam sa ma incadrez in formular. Eu doresc sa imi infintez o societate si am nevoie de putina indrumare deoare Domeniul pe care vreau sa il abordez este putin mai diferit! Imi doresc sa fac comert online cu hainute pentru copii atat noi cat si second hand care sunt procurate din Uk si vandute in Romania Multumesc w! Vele

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iarăș (Covasna)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 15
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

Societate de prestari servicii/reparatii/mentenanta/consiliere in domeniul echipamentelor industriale pentru fabricarea mobilei. Fiind o firma de prestari servicii, acest lucru inseamna foarte multe deplasari la beneficiari, atat in tara cat si-n strainatate (intracomunitar). Dorim sa colaboram cu o firma de contabilitate, care sa ne invete pasii corecti pentru a avea o activitate fara probleme. Am contactat diversi contabili si prin discutiile purtate, s-a creat o stare de confuzie in ceea ce avem de facut. Aceasta firma am creat-o ca si afacere de familie (eu si sotia), o afacere in care ne investim toti banii, de aceea dorim un serviciu de contabilitate prompt si transparent, pentru ca noi sa ne concentram pe munca. Multumim si asteptam un raspuns.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov (Brașov)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 15
  • Număr angajați: 0

Startup in IT. Unic administrator si asociat. Pentru moment nu sunt angajati, preconizez primele angajari in luna octombrie / noiembrie. Pana atunci voi desfasura diverse investitii / achizitii. Doresc servicii complete (inclusiv declaratii / rapoarte anaf). Pentru facturare / conta este de preferat de lucrat printr-un serviciu cu accesabilitate globala (smartbill.ro)

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov (Brașov)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 60
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 0

Firmă nou înfințată Start UP cu obiect principal de activitate Traduceri și interpretariat cu sediul în Brașov și un punct de lucru la Sfăntu Gheorghe Covasna.Două birouri cu două case de marcat cu jurnal electronic.Posibili Cifra de afaceri conform bugetului și planului de afaceri pe primul an roni.

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Iași (Iași)
  • Forma juridică: SRL

Viitoare companie in domeniul Web (Web Design, Web Development etc). Vreau sa specific ca la inceput (cam 1 an) va fi in firma doar administratorul cu max 1-2 incasari lunare, posibil in unele luni cu 0 încasări. Si doresc de la o firmă de contabilitate o relație prietenoasă pentru unele informații legate de firma, pentru inceput de drum. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Craiova
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 3

Obiectul principal de activitate - activitati stomatologice. Firma incaseaza venituri in proportie de 90% prin casa de marcat fiscala. Aprovizionarile de materiale necesare desfasurarii activitatii se vor evidentia in programul de gestiune intrari - iesiri pentru a sti in orice moment stocul acestora. Deasemenea firma solicita pentru cei trei salariati registrul de evidenta a salariatilor (REVISAL) intocmire statelor de plata si alte documente aferente resurselor umane. Va multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Mureș (Mureș)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 15
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 30
  • Număr angajați: 0

Bună, Sunt proprietar de afaceri din Târgu Mureș și tocmai am început o asociație. Soția mea și cu mine suntem co-fondatori atât pentru companie, cât și pentru asociație. Caut contabili pentru asociație și, de asemenea, vreau să fac din când în când și peste afacerea mea pentru contabilitate. Vorbesc limba romana, dar am multe facturi si tranzactii in limba engleza Aproape totul pentru afacerea mea este on-line, iar asociația va avea și multe lucruri online. Sper că pot obține contabili care sunt familiarizați cu a face afaceri on-line, deoarece acesta este principalul meu obiectiv de afaceri. Aș dori o ofertă atât pentru afacere, cât și pentru asociere (separat). Am software-ul pe care încep să-l folosesc pentru afacerea mea și sper că contabili ar fi dispuși să obțină un cont de conectare pentru software-ul pentru a putea obține o mulțime de informații în acest fel (se va face mult mai ușor pentru mine și, sperăm, și pentru dvs.). În prezent nu sunt angajat al afacerii (și nu avem angajați - soția mea se află în concediu de maternitate pentru aproximativ 2,5 ani). În prezent, nici asociația nu are angajați. Probabil că va avea în principal voluntari, dar aceasta va fi decisă în viitorul apropiat. Multumesc, Jeremy Woods