Cautăm contabil vorbitor de limba engleză (nivel intermediar). Principalele caracteristici ale editurii: - SRL, înființată în vara anului este o filială a unei edituri cu baza în Kosice, Cehia. - venituri destul de mici deocamdată. - volum de lucru mic majoritatea anului, exceptând lunile de sezon (septembrie-octombrie, dar se poate extinde la lunile august-noiembrie) când s-au înregistrat până la facturi de ieșire din comenzile online. - numărul de angajați în prezent este de 8 persoane (redactor șef, editori, agenți de vânzări); se dorește mărirea echipei la 12-18 angajați în toamnă. -atât noi, cât și editura ”mamă” folosim un sistem intern (Admin) pentru facturi de intrare și ieșire, comenzi online, stocuri, etc., din care se poate face importul de date într-un program de contabilitate. - particularitatea cunoștințelor de limbă engleză amintită mai sus este justificată de necesitatea comunicării cu directorul financiar al companiei mamă, din Cehia.
Suntem în căutarea unui contabil cu experiență în activitatea organizațiilor non-guvernamentale. Suntem for , o organizație mică, care are în medie 1-2 proiecte pe an la acest moment. Avem nevoie de o persoană/firmă care să fie familiarizată cu procedurile contabile specifice activității ONG și care să ne ofere sprijin dpdv contabil/fiscal în derularea activității și a implementării proiectelor. Momentan nu avem angajați, doar contracte de dr. de autor și prestări servicii, 2 furnizori lunar(FGO și ZOOM) + alte câteva cheltuieli mărunte ocazionate, o factură sau două de transport. Avem doar două conturi bancare, lei și euro. Suplimentar există și un SRL cu activitate minimă, care emite undeva la 2-5 facturi anual, și cu una sau două facturi lunare pt. cheltuieli, fără angajați. Dorințele noastre sunt promptitudine, colaborare deschisă, orientare spre soluții, gestionarea a diverse spețe fiscale-atunci când e cazul. Am schimbat o serie de contabili în ultimii 2 ani, am dori pe cineva cu care să putem lucra îndeaproape și cu care să creăm un parteneriat de durată.
Buna Ziua ! sunt imputernicit prin procura notariala, in baza acesteia am incheiat doua contracte de arenda , unul pe raza comunei MIHAIL KOGALNICEANU cu sprafata de cinci hectare, al doilea pe raza orasului MEDGIDIA cu sprafata de doua hectare, terenul arabil fiind proprietatea celor doi copii ai mei. Precizez ca in cele doua contracte de arenda este prevazut si insusit prin semnatura celui care exploateaza terenul sa determine si sa vireze impozitul pe venit corespunzator arendei in fiecare an fiscal. Va rog sa-mi spuneti daca este nevoie sa mai depun la ANAF , DECLARATIA , pentru anul fiscal , care are termen de depunere 27 Mai . Indrumarea dumneavoastra va fi de un real folos. MULTUMESC !
Caut contabil pentru o firma nou infiintata cu domeniul de activitate in productie si vanzarea produselor exclusiv pe internet pe site-uri ca eBay. Firma o sa aiba un singur angajat (eu). Import din UE si din afara UE materie prima, produc echipamentul si vand in UE si in afara UE produse finite. Sunt din Bucuresti. As dori un contabil din Bucuresti ca sa ne putem vedea atunci cand este nevoie. Nu doresc o colaborare exclusiv online. Ideal, ne vedem la inceput pana stabilim toate detaliile, trimit lunar prin curier documentele necesare si ne mai vedem doar cand e ceva de lamurit. Sunt dispus sa platesc consultanta contabila atunci cand e nevoie. Nu am pretentia sa stau pe capul contabilului gratuit. Sunt dispus sa invat si sa fac cat pot face din partea contabila si de gestiune folosind programe ca SmartBill. Contabilul ideal are experienta cu importuri, exporturi, productie, vanzari pe eBay prin sistemul managed payments, vanzari directe cu incasari in cont business de PayPal.
Bună ziua. Cautam o firma de contabilitate care sa se ocupe de gestionarea taxelor către stat (administrare, rapoarte, notificări taxe etc.) , activități de contabilitate. Este necesara uploadarea facturilor firmei intr-un tool momentan se folosește odoo.com, dar nu e obligatoriu. Compania este micuța, în jur de 60 de facturi pe an, plus un angajat de gestionat. În plus, ar fi nevoie o adresă de firma, pentru ca proprietarul companiei nu este din România. Mulțumesc.
Activitatea principala este comerț online. Momentan firma nu activează fiind preluata prin cesiune în luna mai. Estimam ca activitatea propriu-zisa va începe în aproximativ 2 luni. Pana la acest moment singurele tranzacții vor fi pentru plata înregistrării mărcii la Euipo și împrumutul asociațiilor în contul bancar al firmei.
Verificarea contabilitătii din ianuarie în coace, preluarea contabilitătii, începănd cu 1 iunie, lunar plata pentru cintabilitatea lunii respective, ceace dorim in plus un tabel excel cu venit/cheltuieli total luna, profit luna, profit cumulat. Actele pentru angajat sa fie facute de contabil. Declaratia unica comletat de contabila , discutam impreuna, trimit eu, 1 bucata e factura/luna incarcat pentru anaf. Lunar am aproximativ 15 facturi de la colaboratori, 20 de chitante, extras cont firma, extras POS.
Activitati marketing cu companii din EU. Momentan un singur client, am vb cu o contabila care mi-a spus ca e nevoie de un cod TVA separat pentru invoice inafara Romaniei, dar nu stiu mai multe ca nu mi-a mai raspuns. As vrea sa stiu cat de urgent posibil de unde obtin acel cod, cat dureaza, ce implica, etc. Multumesc!
Compania este trecută la impozit pe profit, nu are salariați și nu este plătitoare de TVA. În acest moment, se emit lunar 2 facturi și se înregistrează maxim 5 facturi de la furnizori. Sunt interesat de schimbarea firmei de contabilitate și vreau cat mai repede o ofertă cu ce servicii sunt incluse lunar + prețurile pentru serviciile suplimentare (întocmirea bilanțului anual, a declarației etc.)
Bucatarie cu delivery, cu sediul in Cluj. Ne concentrăm pe furnizarea de mese nutritive, gândite special pentru nevoile copiilor. Având în vedere că suntem la începutul activității noastre, căutăm un partener pe partea de contabilitate. Estimam ca la inceput o sa avem intre 2 sau 4 angajati iar numaru de comenzi va fi cam - /luna dupa ce intram pe piata.