Bună ziua, noi creăm conţinut video pentru propriile noastre proiecte (canale de youtube), dar şi pentru clienţi care plătesc un tarif fix. În acelaşi timp, mai lucrez cu freelanceri de pe platformele de freelancing care mă ajută în crearea acelui conţinut. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!
Pentru cei interesati, Sunt medic stomatolog, lucrez la clinicile Unident și sunt nou în Roumania, aș dori să pot lucra cu o companie care poate gestiona partea mea de impozite și contabilitate având în vedere că încă nu cunosc sistemul. Firma a fost creată în urmă cu aproximativ 5 luni, fără activitate, deoare ce nu am fost aici, iar acum am început să lucrez acum 3 săptămâni. Astept vesti de la dvs. Multumesc pentru timpul acordat.
Compania nu este plătitoare de TVA iar impozitul este pe venit. Aria de activitate o reprezintă importarea produselor din interiorul Uniunii Europene și apoi vânzarea lor prin intermediu eMag marketplace, cel mai probabil prin eMag FBE. Țintim o integrare între platforma eMag si programul de contabilitate astfel încât să existe o bună sincronizare a facturilor, retururile, stocurilor, etc. Ca volum de documente contabile ne este destul de greu sa facem o estimare realista, dar am dori, daca este posibil cotații de preț pentru următoarele paliere: • 25 - 50 • 50 - • - • -
Oferim servicii de broderie la comanda, producem si vindem online embleme oficiale brodate si grade militare pentru diverse institutii . Cautam servicii profesionale de contabilitate, documente personal, salarizare, revisal, contracte de munca, concedii etc. Inclusiv consultanta pentru optimizarea taxelor si impozitelor in concordanta cu legislatia in vigoare.
Buna ziua, Avem nevie de o oferta COST ANUAL pentru 3 firme si doua PFA-uri astfel 1. Firma cu o singura factura pe luna - 12 facturi de procesat tot anul. 2. Firma cu TVA, fara angajati cu facturi intracomunitare - in jur de 20-25 documente lunar (in ianuarie anm avut pana in 10 documente) - COST PE AN VA ROG 3. Firma fara TVA, fara angajati 25-40 documente lunar - COST PE AN VA ROG 2 PFA-uri - ambele cu maxim 30 acte pe an - OFERTA de COST ANUAL va rugam. Putem lucra cu orice firma din Bucuresti, Ploiesti, Pitesti si imprejurimi sau chiar din tara intrucat incarcarea actelor o facem in Google Drive. Predare acte pana pe 17 in fiecare luna pentru luna precedenta - in format electronic Predarea listarilor atat via e-mail in format electronic, cat si in format fizic, prin curier, de 3-4 ori pe an Discutre solduri balanta - de 4 ori pe an Multumim.
Buna seara, Avem nevie de o oferta COST ANUAL pentru 3 firme si doua PFA-uri astfel 1. Firma cu o singura factura pe luna - 12 facturi de procesat tot anul. 2. Firma cu TVA, fara angajati cu facturi intracomunitare - in jur de 20-25 documente lunar (in ianuarie anm avut pana in 10 documente) - COST PE AN VA ROG 3. Firma fara TVA, fara angajati 25-40 documente lunar - COST PE AN VA ROG 2 PFA-uri - ambele cu maxim 30 acte pe an - OFERTA de COST ANUAL va rugam. Putem lucra cu orice firma din Bucuresti, Ploiesti, Pitesti si imprejurimi sau chiar din tara intrucat incarcarea actelor o facem in Google Drive. Predare acte pana pe 17 in fiecare luna pentru luna precedenta - in format electronic Predarea listarilor atat via e-mail in format electronic, cat si in format fizic, prin curier, de 3-4 ori pe an Discutre solduri balanta - de 4 ori pe an Multumim.
SRL oferă servicii de proiectare , randari in zona de design de produs, interior design. Firma este înființa in acest an in Februarie iar ca si activitate este complet online iar ca si clienți sunt persoane fizice si persoane juridice din Romania dar si din UE. Pentru a putea presata aceste servicii ma folosesc de aplicații care sunt din UE dar si din USA, China si Australia. https://www.instagram.com/original3dstudio https://ro.pinterest.com/original3dstudio_ro https://original3dstudio.business.site
Buna ziua, Avem nevie de o oferta COST ANUAL pentru 3 firme si doua PFA-uri astfel 1. Firma cu o singura factura pe luna - 12 facturi de procesat tot anul. 2. Firma cu TVA, fara angajati cu facturi intracomunitare - in jur de 20-25 documente lunar (in ianuarie anm avut pana in 10 documente) - COST PE AN VA ROG 3. Firma fara TVA, fara angajati 25-40 documente lunar - COST PE AN VA ROG 2 PFA-uri - ambele cu maxim 30 acte pe an - OFERTA de COST ANUAL va rugam. Putem lucra cu orice firma din tara intrucat incarcarea actelor o facem in Google Drive. Predare acte pana pe 17 in fiecare luna pentru luna precedenta - in format electronic Predarea listarilor atat via e-mail in format electronic, cat si in format fizic, prin curier, de 3-4 ori pe an Discutre solduri balanta - de 4 ori pe an Multumim.
Societate neplatitoare de TVA, 2 puncte secundare de lucru, activitate cu vanzare de produse tip fast food in parc: bauturi, hot dog, nachos, popcorn, porumb, inghetate, etc; angajati 3-5, cu fluctuatie de personal cauzata de caracterul sezonier. Ca volum de documente: - facturi de marfa anual, facturi de utilitati si servicii lunare, consumabile, alte cumparari ocazionale. Perioada cu activitate scazuta sau 0 in ceea ce priveste vanzarile, dar nu si costurile lunare cu utilitatile/salariati: noiembrie - februarie. Ca si servicii, in afara celor standard, ma intereseaza cu precadere inregistrarea documentelor primare si intocmirea de NIR uri, gestiunea stocurilor sau consultanta privind implementarea unui sistem de gestiune a stocurilor cu investitii minime; proactivitate si interes acordat clientului, rigoare.
Am o firma fara activitate de mai bine de 5 ani, are toate actele la zi si contabila mea care mi depunea bilantul pe zero si trimestrial salariile (salariati fiind tot zero) este nevoita sa plece din tara si trebuie sa schimb contabilul.... care sunt costurile anuale pentru aceste servici solicitate.