Dorec sa iau legatura cu o firma de contabilitate pentru firma mea de constructii.
Asociatia este o organizatie non-profit înființata anul acesta in mai. Tot anul acesta, am câștigat un proiect pentru finanțare cu fonduri nerambursabile din partea primăriei Târgoviște. Proiectul presupune sa organizam 4 concerte cu Orchestra Simfonica de Tineret “Andante”. Asta înseamnă ca toți membrii orchestrei vor primi câte un contract de prestare servicii pentru fiecare concert. Numărul membrilor se modifica in funcție de concert, iar asociația nu are angajați. Contractul pentru prestări servicii este facut in baza legii pentru dreptul de proprietate intelectuala (din ce am înțeles eu… 😬), deci la NET se adauga un procent de 10%. Mai departe, in regulamentul programului de finanțare nerambursabila, sunt menționate niște raportări intermediare și o raportate finala. Cu alte cuvinte, trebuie sa justificam banii pe care ii primim… Mai jos regăsiți staturile pe care le-am primit din partea contabilei care a făcut asta pentru noi când ni aveam înființata asociația și aparțineau de teatrul orașului Târgoviște. Practic, de asta avem nevoie acum. Ne puteți ajuta? 1. O să vă trimit modelul nostru de contract. Contractul este același, indiferent de vârstă, cu următoarele precizări: a. Dacă artistul are peste 18 ani, întocmiți contractul, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare b. Dacă artistul are între 16 - 18 ani, întocmiți contractul pe numele lui, cu precizarea că are nevoie și de acordul parental, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare c. Dacă artistul are sub 16 ani, întocmiți contractul pe numele părintelui/tutorelui, precizând în contract că este pentru prestația minorului X, acordul parental, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare 2. În ceea ce privește Legea 98 a achizițiilor publice, dacă aveți nevoie să cumpărați bunuri, mai ales de o valoare mai mare, este nevoie să vă înregistrați în SICAP, să achiziționați din catalogul electronic cu semnătură electronică. Trebuie făcută și o procedură. Dar aici o să vă poată ajuta Irina noastră de la achiziții. 3. În ceea ce privește raportările intermediare și finale, da...este muncă. Primăria nu are un model (dar îl pot obține de la fete de la contabilitate), însă vă trimit o metodologie de la CJD, în care sunt și modelele de raportări, să vă familiarizați cu ele. 4. La raportări se anexează copii conform cu originalul după absolut tot ce faceți. Trebuie justificat și ultimul leu, inclusiv contribuția proprie pe care v-ați asumat-o la semnarea bugetului înaintat pe proiect. Mulțumesc anticipat! Sunt in Australia și pot răspunde doar pe Whatsapp. Cel mai simplu este sa comunicam prin mail, sau, putem vorbi la telefon, dar pe Whatsapp. Aici sunt cu 7 ore înaintea României. Cu drag, Irina
Buna ziua, am nevoie de servicii contabile pentru SRL, servicii de tipografie fara angajati. Volumul de acte este minim, undeva la 4 facturi anual. Multumesc!
Firma presteaza consultare in software pentru clienti din US. Firma este incadrata ca fiind platitoare de TVA, avand un singur angajat.
Am nevoie de servicii de contabilitate pentru o cofetarie.
In acest moment societatea este fără activitate. Ma interesează contabilitate cu depunere tuturor documentelor conform legislației in vigoare, cât si tariful pentru inventarierea anuala si tot ce presupune închiderea bilanțului. Totodată ma interesează si oferta pentru cand firma va reincepe activitatea, care sunt tarifele in funcție de numărul de documente emise lunar. Mulțumesc
Am nevoie de servicii de contabilitate pentru o firma in domeniul IT.Va rog sa ma ofertati pe adresa de e-mail.
Buna ziua, avem nevoie de servicii contabile pentru SRL, constructii. Multumim!
Suntem o societate nou infiintata si cautam o firma de contabilitate.Ne ocupat cu vanzari de detergenti.