Baptistă este personalitate juridică ce oferă servicii Bisericilor afiliate. Am avut serviciile financiare asigurate de o persoană fizică autorizară și d-na are 80 de ani și nu ne mai înțelegeam. Ce dorim este să știm dacă a făcut actele contabile cum trebuie și dacă suntem în regulă la un Control financiar al statului și de asemnea dacă a plătit salariile corect. 18 angajati
Doresc sa infiintez o Intreprindere sociala pentru insertie persoane vulnerabile si nevoi speciale pe fonduri europene. As avea nevoie de consultanta si informatii , servicii financiar contabile.. Voi opta pe magazin online si plata direct in cont ca sa nu mai iau casa de marcat. Va multumesc! Cu stima
Buna ziua, Am nevoie de ajutor sa gestionez datoriile catre ANAF. Sunt plecat din Romania de 8 ani si am lucrat pe societate aproximativ doi ani. Am incercat sa o inchid dar la ghiseu mi s-a spus ca pana nu platesc soldul restant nu se poate face nimic. In acelasi timp am niste amenzi de la jandarmerie si circulatie pe impozitul de la casa pe care la fel nu ma lasa sa il platesc pana nu achit amenzile. As vrea sa rezolv toate acestea si am gasit firma dumneavoastra pe necesit.ro. Va rog sa imi scrieti daca ma puteti ajuta. Ar fi de mare ajutor daca imi puteti trimite si o oferta. Cu respect,
Buna ziua, Am nevoie de ajutor sa gestionez datoriile catre ANAF. Sunt plecat din Romania de 8 ani si am lucrat pe societate aproximativ doi ani. Am incercat sa o inchid dar la ghiseu mi s-a spus ca pana nu platesc soldul restant nu se poate face nimic. In acelasi timp am niste amenzi de la jandarmerie si circulatie pe impozitul de la casa pe care la fel nu ma lasa sa il platesc pana nu achit amenzile. As vrea sa rezolv toate acestea si am gasit firma dumneavoastra pe necesit.ro. Va rog sa imi scrieti daca ma puteti ajuta. Ar fi de mare ajutor daca imi puteti trimite si o oferta. Cu respect,
Bună ziua, A fost înființată de curând o firmă în UK (activitatea principală este în domeniul IT - website-uri și design), iar eu împreună cu un asociat am vrea să știm dacă putem avea titlul de director în firma respectivă, având în vedere că noi vom continua să locuim în România. Aferent, am avea următoarele întrebări: 1. Trebuie declarate in țară veniturile din străinătate? Unde se face acest lucru și care este procedura standard pe care ar trebui să o urmăm? Trebuie declarate doar veniturile salariale sau și cele sub formală de dividende? 2. Dacă plătim impozit pe o firmă în UK (unde noi suntem directori), mai trebuie să plătim impozit și în România dacă noi nu locuim in UK ci tot in România? Dacă da, este deductibil/recuperabil impozitul plătit în România? 3. Sunt alte taxe sau detalii pe care ar trebui să le știm despre veniturile din străinătate? 4. În cazul în care nu putem avea titlul de directori, care ar fi cea mai simplă formă legală prin care să putem realiza contracte de prestare servicii conforme cu activitatea precizată mai sus (ex. creare website-uri, consultanță și auditare web, etc.)? Se poate face PFA cu doi administratori? Care sunt taxele care trebuie platite? Trebuie platite CAS si CASS pentru dividende in PFA?
Buna ziua. Numele meu este . Va scriu in vederea unei posibile colaborari. Pe scurt, pentru moment, situatia este urmatoarea: sotul meu si cu mine lucram pentru 2 firme din strainatate in domeniul digital marketing. Pana acum (timp de 2 ani de zile), eu am avut si un job in Romania si pentru ce venea din strainatate faceam in fiecare an pana in luna Martie plata la ANAF pentru venituri din alte surse din strainatate. Era in regula situatia pentru ca nu plateam pensia datorita jobului din Romania care acoperea aceasta plata. In urma cu 2 luni insa a trebuit sa imi dau demisia pentru ca nu mai faceam fata cu atatea joburi, iar acum trebuie sa aranjam altfel plata acestor venituri din freelancing (contracte de colaborare inyre firma si persoana fizica - eu). Noi am vrea sa discutam inceperea unei firme, dar avem nevoie de o discutie cu cineva care ne poate prezenta cea mai buna optiune pentru situatia noastra. PFA sau firma? Ce fel de firma? Etc... Suntem interesati sa gasim la dumneavoastra acea persoana si sa incepem apoi demersurile. As vrea sa stiu ce trebuie sa facem ca sa miscam lucrurile...am vrea sa rezolvam cat mai curand si rapid posibil. Astept mailul dumneavoastra. Va multumesc,
Bună ziua, A fost înființată de curând o firmă în UK (activitatea principală este în domeniul IT - website-uri și design), iar eu împreună cu un asociat am vrea să știm dacă putem avea titlul de director în firma respectivă, având în vedere că noi vom continua să locuim în România. Aferent, am avea următoarele întrebări: 1. Trebuie declarate in țară veniturile din străinătate? Unde se face acest lucru și care este procedura standard pe care ar trebui să o urmăm? Trebuie declarate doar veniturile salariale sau și cele sub formală de dividende? 2. Dacă plătim impozit pe o firmă în UK (unde noi suntem directori), mai trebuie să plătim impozit și în România dacă noi nu locuim in UK ci tot in România? Dacă da, este deductibil/recuperabil impozitul plătit în România? 3. Sunt alte taxe sau detalii pe care ar trebui să le știm despre veniturile din străinătate? 4. În cazul în care nu putem avea titlul de directori, care ar fi cea mai simplă formă legală prin care să putem realiza contracte de prestare servicii conforme cu activitatea precizată mai sus (ex. creare website-uri, consultanță și auditare web, etc.)? Se poate face PFA cu doi administratori? Care sunt taxele care trebuie platite? Trebuie platite CAS si CASS pentru dividende in PFA?
Buna ziua, Suntem un tour operator specializat pe incoming in Romania. Momentan suntem in Inspectie fiscala pentru recuperare tva pt o suma de 33. ron dar e foarte important pentru noi si modul de lucru pentru viitor. Momentan avem nevoie de o adresa mai detaliata catre anaf cu trimiteri catre legislatie care sa ne reflecte interesele firmei si ulterior probabil vom avea nevoie de asistenta in faza de contestare a deciziei ANAF si reprezentare in instanta. Avem nevoie de consultanta fiscala. Va atasez si fisierul cu detalii. Va multumesc, George Panica
Am scris o carte pentru copii si urmeaza sa o public. Am obtinut documentele de PFA pentru legalizarea demersului. Cartile vor fi vandute numai online prin intermediul unei pagini de facebook. Am nevoie de ajutor pentru a fi lamurita: - Cum declar profitul pe care il voi realiza? - Ce trebuie sa fac acum dupa ce am obtinut actele de pfa? - Am nevoie de o contabila? Sau trebuie sa fac eu singura calculele? - Trebuie sa duc facturile (pe care le emit eu) si chitantele (pe care le primesc) la anaf? Cartea e realizata in sistem self-publishing, Adica eu platesc totul: topografia, machetarea, ilustratoarea, plicurile pentru transport. Pentru a putea demara proiectul acesta, am realizat un imprumut si l-am depus integral in contul de pfa special creat. Se poate interpreta acea depunere in cont ca si profit? Multumesc!
Buna ziua, Avem o firma cu sediul in sectorul 3, Bucuresti, sediul pe cabinet de avocatura insa. Dorim sa o trecem la un sediul social normal pentru a putea trece ca platitor de T.V.A.. Asteptam pe email oferta dumneavoastra legat de aceasta mutare. Va rugam raspuns pe e-mail cu pasii si costurile acestei operatiuni. Multumesc Cu stima, Andrei Neboisa, manager