PĂRĂUAN VALENTINA MARINELA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Cuzăplac
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2

Alți profesioniști în apropiere de Cuzăplac

SILVICONT SRL, Zalău

 
0 recenzii

SELT CONT SRL, Zalău

 
0 recenzii

IQ SOVALC SRL, Zalău

 
0 recenzii

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov (Brașov)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 15
  • Număr angajați: 0

Startup in IT. Unic administrator si asociat. Pentru moment nu sunt angajati, preconizez primele angajari in luna octombrie / noiembrie. Pana atunci voi desfasura diverse investitii / achizitii. Doresc servicii complete (inclusiv declaratii / rapoarte anaf). Pentru facturare / conta este de preferat de lucrat printr-un serviciu cu accesabilitate globala (smartbill.ro)

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov (Brașov)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 60
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 0

Firmă nou înfințată Start UP cu obiect principal de activitate Traduceri și interpretariat cu sediul în Brașov și un punct de lucru la Sfăntu Gheorghe Covasna.Două birouri cu două case de marcat cu jurnal electronic.Posibili Cifra de afaceri conform bugetului și planului de afaceri pe primul an roni.

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Iași (Iași)
  • Forma juridică: SRL

Viitoare companie in domeniul Web (Web Design, Web Development etc). Vreau sa specific ca la inceput (cam 1 an) va fi in firma doar administratorul cu max 1-2 incasari lunare, posibil in unele luni cu 0 încasări. Si doresc de la o firmă de contabilitate o relație prietenoasă pentru unele informații legate de firma, pentru inceput de drum. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Craiova
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 3

Obiectul principal de activitate - activitati stomatologice. Firma incaseaza venituri in proportie de 90% prin casa de marcat fiscala. Aprovizionarile de materiale necesare desfasurarii activitatii se vor evidentia in programul de gestiune intrari - iesiri pentru a sti in orice moment stocul acestora. Deasemenea firma solicita pentru cei trei salariati registrul de evidenta a salariatilor (REVISAL) intocmire statelor de plata si alte documente aferente resurselor umane. Va multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Mureș (Mureș)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 15
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 30
  • Număr angajați: 0

Bună, Sunt proprietar de afaceri din Târgu Mureș și tocmai am început o asociație. Soția mea și cu mine suntem co-fondatori atât pentru companie, cât și pentru asociație. Caut contabili pentru asociație și, de asemenea, vreau să fac din când în când și peste afacerea mea pentru contabilitate. Vorbesc limba romana, dar am multe facturi si tranzactii in limba engleza Aproape totul pentru afacerea mea este on-line, iar asociația va avea și multe lucruri online. Sper că pot obține contabili care sunt familiarizați cu a face afaceri on-line, deoarece acesta este principalul meu obiectiv de afaceri. Aș dori o ofertă atât pentru afacere, cât și pentru asociere (separat). Am software-ul pe care încep să-l folosesc pentru afacerea mea și sper că contabili ar fi dispuși să obțină un cont de conectare pentru software-ul pentru a putea obține o mulțime de informații în acest fel (se va face mult mai ușor pentru mine și, sperăm, și pentru dvs.). În prezent nu sunt angajat al afacerii (și nu avem angajați - soția mea se află în concediu de maternitate pentru aproximativ 2,5 ani). În prezent, nici asociația nu are angajați. Probabil că va avea în principal voluntari, dar aceasta va fi decisă în viitorul apropiat. Multumesc, Jeremy Woods

Contabilitate

  • Localitate / sector: constanta
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 4
  • Număr angajați: 1

Buna ziua ,am nevoie de un contabil Pentru perioadele fara activitate sau cu activitate minima onorariul este de 50 lei/luna. Bilantul este inclus in preturile din oferta. 1. Informarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiară a societăţii; 2. Informarea permanentă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările din domeniul fiscal şi financiar-contabil; 3. Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora în cadrul organizaţiei. 4. Reprezentare în fața organelor de control. Analizând datele furnizate de dumneavoastră vă propunem următoarea ofertă de preț pentru servicii complete de evidență contabilă și salarizare: 1. Preț servicii de salarizare/angajat/luna = 2. Preț evidență contabilă: a. Societate fara activitate, sau activitate minima, maxim 10 documente = 00 lei/lună; b. documente (50 facturi + 50 chitante) = lei/lună; c. documente ( facturi + chitante) = lei/lună; d. documente ( facturi + chitante) = lei/lună; e. documente ( facturi + chitante) = 00 lei/lună; f. documente ( facturi + chitante) = 00 lei/lună.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 15
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 25
  • Număr angajați: 3

Domenii de activitate : Servicii de curățenie, Vânzarea si cumpararea produselor de papetărie si rechizite școlare,medalii, trofee... Etc Ma interesează un serviciu complet de contabilitate : Balanță Bilanț Recepție marfă Facturare Resurse umane : Operare Revisal (contract de muncă , adeverinte, încetare contract...etc)

Contabilitate

  • Localitate / sector: TG. MURES
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 50
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 30
  • Număr angajați: 2

Domeniul de activitate este sportiva, asadar aeste nevoie de experienta privind: • Asistență realizare documentație Licențiere FRF/LPF/UEFA; • Certificare documentație Licențiere FRF/LPF/UEFA; • Asistență realizare documentație Monitorizare FRF/LPF/UEFA; • Certificare documentație Monitorizare FRF/LPF/UEFA; • Asistență inregistrare PFA și evidență contabilitate in partida simplă specializată pentru sportivi; Firma a fost constituita privind accesarea de fonduri europene asadar • Asistență privind ținerea evidenței distincte pentru subvenția de minimis

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brăila
  • Forma juridică: altele
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Persoana juridica fara scop patrimonial / asociatie non profit infiintata in principal pentru redirectionarea a 2% din venitul salariatior pentru ajutorarea unei persoane bolnave de cancer. Sunt necesare servicii de contabilitate pentru intocmirea si depunerea on line sau offline a obligatiilor fiscale aferente activitatii

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 1
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 100
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 100
  • Număr angajați: 0

Este o firma de familie pentru facut+vandut tricouri sepci cani etc. in special online. Și eu și soția avem experiență minimă in acest sens, ne putem face contabilitatea primară dar avem nevoie de un contabil care sa ne ajute cu treburile complicate/oficiale. Suntem la început și de aceea prețul contează foarte mult. În momentul de față, media valorii unei facturi este de aproximativ 50lei ceea ce înseamnă la final multe facturi mici. Am prefera să lucrăm cu Smart Bill Facturare+Gestiune. Așteptăm cu interes oferta dv. O seară minunată.