Este o firma ce se ocupa cu vanzarea anumitor produse in mediul online (site propriu, emag marketplace etc) dar avem si un mic magazin fizic unde clientul poate sa vina sa probeze produsele si sa le cumpere (deci firma are si casa de marcat). La ora actuala firma nu este platitoare de TVA si are 0 angajati (ma ocup doar eu, administratorul). Cea mai aglomerata perioada este vara pentru ca produsele sunt de sezon (iarna se vand foarte putine). In varful de vanzari expediem cam 30 de produse prin curier/luna si vindem cam 30 prin casa de marcat/luna. Iarna am vandut 5/luna deci activitatea este foarte restransa in sezonul rece. La ora actuala folosesc SAGA C ca program de contabilitate, gestiune stocuri si emitere bonuri fiscale
Buna ziua, Sediul social al firmei este in Constanta, dar activitatea o desfasuram in Bucuresti. Ne ocupam cu comercializarea produselor de infrumusetare. Avem magazin online pentru care emitem aprox de facturi lunar. Facturile trebuie urmarite si incasate, atunci cand primim banii de la firmele de curierat colaboratoare, sau de la procesatorul de plati pentru cele achitate direct cu cardul in site. Pe langa magazinul online, avem 2 puncte de lucru in Bucuresti unde comercializam produsele noastre dar avem si parte de servicii, coafor (strict pt par). Ca si program de facturare, emitere de bonuri, realizare niruri etc folosim Sedona Retail. Se pot importa direct din program toate actiunile noastre, dar trebuie verificate ca totul este in regula. Ne dorim sa lucram cu o firma sau un expert contabil foarte serios, experimentat, care sa verifice aproximativ in timp real activitatea noastra, nu doar inainte de realizarea declaratiilor lunare si sa ne semnaleze eventuale nereguli. Ne dorim ca macar 1-2 zile pe saptamana sa lucreze de la sediul nostru din Bucuresti pentru a colecta documentele si pentru a intelege mai bine ce se intampla intern sau ne dorim o persoana dedicata firmei noastre, eventual care ar realiza si contabilitatea primara. Suntem deschisi la variante. Asteptam ofertele dumnevoastra cat mai rapid.
Firma nou fondata,unu angajat, fondator Barbulat Vasile cetatean Roman cu viza in Rep. Moldova. Import de marfa de uz casnic (frigidere,,Masini de spalat uzate) din Germania. Este nevoie de prezentarea lunara a darilor de seama si de la trei la cinci importuri pe an si respectiv tot atatea exporturi in R. Moldova. Fara activitate zilnica in Romania. Solicit oferta cat mai ieftin. Multume.
4 magazine alimentare, o spalatorie auto si de covoare care vinde si bauturi racoritoare, o moara de malai si urluiala, 4 automate de cafea, o sifonarie unde se vinde si suc la pahar, servicii de plata a facturilor Pay Point si de reincarcare a cartelelor telefonice Mentionez ca evidenta primara este in grija administratorului
Activitate: productie tamplarie Aluminiu, comercializare tamplarie pvc si accesorii Contabilitate primara o tinem noi in SAGA. Avem nevoie de: -consultanta contabilitate, inchidere balante/bilanturi, declaratii etc -servicii/consultanta pe partea de resurse umane -consultanta juridica in ceea Ce priveste legislatia Cu impact direct in activitatea societatii
e o agentie de marketing in curs de infiintare. Am nevoie de un contabil pentru contabilitate lunara, modele de contracte si de facturi pe care sa le pot trimite clientilor, si asistenta pentru a asigura decizilor potrivite si avantajoase in ceea ce priveste finantele firmei, pe toata durata contractului.
Avem o societate () cu sediul social in Constanta, care se ocupa cu comert international de produse suplimente alimentare pe baza de canepa. Activitatea noastra cuprinde atat vanzari B2B, cat si vanzari retail pe 2 site-uri de ecommerce. Firma este platitoare de TVA, si are un angajat. Suntem la inceput, si nu avem un numar mare de facturi pe luna (sub 20). In momentul de fata, toate tranzactiile sunt in spatiul intra-comunitar UE. Avem furnizori in Polonia si Slovenia, si clienti retail si B2B in Grecia si UK. Atat in Grecia cat si in UK, avem contracte incheiate cu parteneri de logistica, care ne depoziteaza si livreaza marfa. In plus, in Grecia vom deschide in cel mai scurt timp un punct de lucru, pentru a putea avea un cont bancar local pentru cheltuieli si pentru a putea primi plati de la clienti B2B in contul din Grecia. In momentul in care facem o achizitie de la furnizori, stocurile pleaca direct in UK si/sau Grecia la partenerii de logistica. Pentru clientii din Grecia, marfa este livrata din Grecia. Pentru clientii din UK, marfa este livrata din UK. Pentru clienti din alte tari UE, stocul va pleca din UK. Dupa Brexit, in functie de situatie, ne vom adapta si vom livra stocurile din Grecia, daca va fi nevoie. Facturarea se face in lire pentru clientii din UK si in euro pentru restul clientilor. Mentionam ca in toata operatiunea noastra, Romania nu are niciun rol. Nu vindem in Romania, nu importam nimic in Romania, ci doar avem compania inregistrata aici datorita taxelor avantajoase. Avem nevoie de experti contabili specializati pe comert international, care sunt constienti de toate implicatiile operatiunii noastre. Atat pentru Grecia cat si pentru UK, trebuiesc tinute contabilitatea, cu venituri si cheltuieli si evidenta stocurilor separate, pentru fiecare tara. Pentru fiecare tara trebuiesc monitorizate vanzarile pentru a monitoriza depasirea pragului de vanzari la distanta din fiecare tara (35. EUR Grecia, 70. GBP UK), dupa care vom trebui sa ne inregistram in scop de TVA in ambele tari, plus orice alta tara in care ne vom extinde. De asemenea, vom dori sa platim affiliates pe baza de comision, influenceri sau freelanceri. Unii dintre ei nu au companii pentru a ne putea emite o factura. In acest caz, va trebui sa ii platim cumva din contul firmei, fara a putea face dovada acelor costuri in baza unor facturi. Din cate am inteles de la un contabil din Grecia, exista posibilitatea de a genera niste “chitante de costuri” (este o traducere din limba greaca, nu stim exact care ar fi termenul in limba romana) care nu necesita facturi. As dori cand ma contactati sa imi dati niste detalii despre aceasta posibila solutie.
Activități de recuperare medicala - cabinet de fizioterapie Dorim oferta pentru servicii complete de: - consultanta în domeniul financiar contabil - contabilitate - consultanta în domeniul relațiilor de munca - salarizare Solicitam aceasta oferta în vederea elaborării unui plan de afaceri pentru accesarea de fonduri europene.
Buna ziua! V-am contactat deoarece doresc sa-mi infiintez un PFA si am nevoie de consiliere fiscala in ceea ce trebuie sa declar pentru inceput la ANAF, adica cand infiintez firma. Si mai am nevoie de contabilitate lunara pt contabilitate in partida simpla PFA-venit in sistem real. Mentionez ca: 1. O sa am pe luna maxim 5 facturi de inregistrat si una de emis. 2. Estimez ca o sa am venituri anuale sub 22. lei (motiv pt care optez pt venit in sistem real ca sa pot plati doar 10% impozit pe venit). 3. Doresc sa stiu daca pun la plata impozit anual sau trimestrial, la ANAF. 4. Toate declaratiile lunare de la ANAF le faceti dv si le depuneti tot dv sau eu? Va rog sa-mi spuneti care este tariful pentru aceasta activitate. Astept raspunsul dv. Multumesc!
Ma numesc ,voi participa la un concurs pentru finantea din fonduri europene pentru deschiderea uni atelerier de confectii pentru confectionarea hainutelor pentru copii din materiale fabricate din fibre % naturale, voi avea de nevoie de un coontract de colaborare cu o firma de consultanta contabila pt incheierile si iesirile lunare . Am nevoie de mai multe oferte pt a ducumenta cu date exacte acest lucru in proiect.Credeti ca ma putetii ajuta'? va multumesc