are ca domeniu de activitate servicii editare software si IT. Am avea nevoie de cineva care sa se ocupe cu intocmirea registrelor de incasari si plati, registru inventar, bilanturi contabile, instiintarea administratorului de termenele de depunere a declaratiilor si bilanturilor contabile la ANAF,
Detin o firma mica ( SHOP ) din Timisoara si as dori o oferta de pret la servicii de contabilitate. Volumul de lucru al firmei momentan: Facturi emise lunar: aprox.10-12, Facturi de la furnizori: 4 - 6 (constante), Facturi de la furnizori marfa: 1 / luna, uneori 2 pe luna, uneori 1 la 2 luni ( depinde de vanzari si de buget). Suntem platitori de tva cu decontul lunar ( avem furnizori din UE). Firma se ocupa cu comertul online ( emitem doar facturi si chitante cand este cazul – cand avem comenzi in Timisoara, in rest doar facturi, produsele le trimitem prin curier), nu detinem casa de marcat. Numarul de angajati este in momentul de fata 2: contabilul si unul din asociatii firmei) cu cate o ora pe zi. Contabilitatea primara o fac eu ( NIR, raport gestiune, registru casa). Contabilul o sa plece, asadar va ramane doar o persoana angajata. Exceptand contabilitatea primara, avem nevoie de toate celelalte operatiuni contabile: inregistrarea in conturile specifice, furnizori, clienti, depunere declaratii, calcul impozite si taxe, inventar, incheierea anului fiscal…
Buna ziua! Actualmente sunt în curs de înființare a unui cu un asociat și un administrator unic. Firma urmează a avea drept obiect de activitate vânzarea de produse cosmetice saloanelor profesionale, iar produsele urmează a fi importate din China. Volumul estimat al tranzacțiilor inițial este reprezentat de emiterea a maxim 20-30 facturi pe lună, totalizand aproximativ 10. Ron. La momentul actual încerc identificarea unei firme care să îmi țină contabilitatea, să aibă experiență în importuri extracomunitare, să depună declarațiile inițiale la ANAF ( ca să primim codul TVA),etc. Aștept oferta dumneavoastră.
Bună ziua! Doresc să deschid un PFA, menționez că sunt trainer, ofer și sesiuni de make-up și doresc ofertă pentru înființare PFA. Aș avea nevoie să mă consult cu o persoană specializată în privința domeniului de activitate în care va activa PFA-ul. Aștept oferta dumneavoastră cât mai repede. Mulțumesc!
Lunar: - Platitor TVA Facturi clienti: 7 Facturi furnizori: 10 Angajati: 5 Incasari din UE si US BST Media - Platitor TVA Facturi clienti: 0 Facturi furnizori: 0 Angajati: 0 BINDEA CONSTANTIN PFA - Platitor TVA Facturi clienti: 0 Facturi furnizori/bonuri benzina: 2-3 Angajati: 0 BINDEA IOANA SORINA PFA - TVA Facturi clienti: 0 Facturi furnizori: 0-1 Angajati: 0 Doresc ofertă pentru servicii de contabilitate pentru firma Media și restul firmelor partenere. Dacă se poate să primesc ofertele prin e-mail, pot să clarific orice neclarități dacă este nevoie. Va multumesc !
Domeniu de activitate vânzări pe teren pentru aparate de curățenie, urmeaza să angajăm pe viitor agenți call center pentru prezentarea produsului și în același timp și agenți care să efectueze vânzarea pe teren. Doresc ofertă pentru servicii de contabilitate și resurse umane, dacă se poate să fiu contactat în cursul zilei de azi pentru a stabili o eventuală întrevedere. Vă mulțumesc !
este recent înființată mai exact din luna iunie al acestui an, singurele cheltuieli efectuate au fost în luna septembrie pentru registrul de casă și chitanțiere. Doresc ofertă pentru servicii de contabilitate, momentan nu vom avea angajati deoarece dorim să accesăm fonduri prin proiecte. Va multțumesc !
Doresc să înființez o firmă nouă la momentul actual și aș avea nevoie de ajutor pentru depunerea actelor și procedura de înființare, menționez că am o altă firmă, mai exact R , la care a-și dori dacă se poate o consultanță deoarece au existat o serie de neregularități legat de acte și as avea nevoie de opinia unui expert contabil. Aștept ofertele dumneavoastră. Vă mulțumesc!
Aș dori înfiintez o firmă cu domeniul de activitate publicitate online , menționez că forma juridică va fi SRL-D, doresc șă știu ce costuri va implica și informații despre Codurile CAEN pentru această formă juridică, iar după înființ doresc si servicii de contabilitate la pachet. Vă mulțumesc!
Buna ziua, Avem nevoie de un contabil sau de o firma de contabilitate care sa aiba experienta anterioara cu ONG-urile care isi desfasoara activitatea in centrele de plasament din Romania. Avem cateva intrebari la care asteptam raspuns si in functie de raspunsul oferit, vom alege cu cine colaboram. 1. Aveti ONG-uri la care faceti contabiliatea? Daca da, va rog sa imi trimiteti site-urile lor. 2. Daca in statut avem mentionat “sprijinirea pensionarilor cu venituri mici”, putem sa decontam alimente cu factura? Dorim sa le dam pensionarilor care cersesc pe strada pachete cu alimentele de baza (orez, faina, ulei, oua etc) 3. Daca avem mentionat in statut ca realizam campanii pentru copiii institutionalizati si avem si Conventie de colaborare cu activitati de sponsorizare cu DGASPC, mai trebuie sa facem proces verbal de predare primire /contract de sponsorizare cu fiecare centru sau este de ajuns factura? 4. Care sunt elementele obligatorii care trebuie sa le contina o factura din SUA? 5. La evenimentul caritabil “Vocea Darurilor” am facut prajituri in casa. Putem sa decontam bonul fiscal? 6. Putem sa cumparam lemne pentru niste batranei daca au o pensie mica? Ne mai trebuie alceva doveditor sau ajunge factura? Multumim!