Buna ziua HOTEL cu restaurant, documente volum mediu, angajari si incetari frecvente in timpul sezonului de vara (restaurantul fiiind deschis sezonier -aprilie-septemebrie), activitate mica iarna. Sediul in Bucuresti,sector 2, pct. de lucru ILFOV,PANTELIMON, BRANESTI. Nu este necesar sa veniti la noi, pot trimite documentele prin curier pt a fi lucrate lunar. Pentru detalii suplimentare oricand ma puteti suna sau sms. Multumesc anticipat!
Buna ziua cu activitatea principala de Lucrari de tamplarie si dugherie. Dorim sa contactam o firma de contabilitate pentru depunerea declaratiilor trimestriale si pentru consultanta contabila, fara operarea actelor. Firma este infiinatat in iulie. Ma puteti contacta oricand pentru o discutie detaliata. Multumesc anticipat!
Buna ziua firma noua, microintreprindere fara TVA, preia cativa beneficiari neplatitori de TVA (inchiriere microbuze mici), minim de documente-in principu doar cateva facturi/luna, minim de cheltuieli, incheiere pe trimestru-dureaza putine minute, cateva ore/an max.- important un pret corect Domeniul de activitate este : inchirieri microbuze Aștept oferta,Mulțumesc!
Buna ziua Este o platforma de internet de vanzare cumparare anvelope (B2B, B2C), se cauta un contabil pentru firma care intra pe piata romaneasca. Persoana vorbitoare de engleza -proprietarul firmei este un polonez. Firma este inregistrata in Romania. Suntem platitori de Tva Ma puteti contacta la +48 , eu sunt traducator . Imi puteti trimite si pe e-mail oferta si va pot contacta eu ulterior , dar fiind faptul ca numarul de telefon este polonez O zi buna!
Buna ziua, Ma numesc Tatiana si reprezint compania Moldova , cu sediul in Chisinau, dar afacerea e in Romania. domneniul de activitate este : comert , magazine de haine Sintem cointeresati in servicii externe de contabilitate. Orasele in care activam sunt : Bucuresti m Timisoara, Cluj , Iasi , Constanta si in curand in Galati. Asteptam cu mare interes ofertele Dvs. Cu respect, Tatiana
Buna ziua Dorim o firma de contabilitate pentru Domeniul de activitate este :Lucrari de subtraversare Electrice gaz apa canalizare . cam 5 facturi pe luna mxim si decontarea a maxim 10 - 15 facturi ( combustibil , facturi materiale) Ma puteti contacta oricand pentru o discutie detaliata. Multumesc anticipat!
Buna ziua Companie nou infiintata fara salariati care va activa in domeniul IT (creare pagini web), volumul de facturi va fi foarte mic, preconizez ca pot fi maxim 5 facturi la 3 luni. Momentan nu suntem platitori de TVA Doresc sa primesc oferta pe e-mail Daca mai aveti nevoie de alte detalii va rog sa ma contactati.
Buna ziua, Vanzari pe internet, mai multe comenzi insa planul este ca EU sa import toate comenzile dintr-un excel formatat corespunzator cu extensia .xls sau .csv intr-un program de contabilitate gen SAGA si eu sa ma ocup de introducerea tuturor facturilor, in asa fel incat tot ce ati avea de facut ar fi sa preluati ce eu am introdus (din exportul dat de mine si importat de dvs.) si sa confirmati datele - intrarile vs. banii din cont + iesiri. Pe scurt, planul meu e sa ma ocup eu de toate facturile bagate in program (clienti si furnizori) iar dvs. doar sa semnati si sa depuneti D si ce alte documente mai sunt uneori necesare. Ma gandesc sa ma angajez lunile astea pe firma cu salariul minim pentru a avea si eu un venit minim si a obtine si avantajul de 1% impozit. Astept cea mai buna oferta pe care mi-o puteti face. Va multumesc.
Buna ziua! Am o frima abia infintata, sunt asociata cu un strain, as dorii sa primesc oferte atat in limba romana cat si in engleza, iar ca si obiectiv de activitate este comert online pe produse de farmaceutica Deocamdata nu sunt angajati, decat administratotul, insa dormi ca pana in ianuarie sa avem inca doi angajati. Astept ofertele dvs. Multumesc!
Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, este obiectul de activitate principala. Doresc servicii de contabilitate, intocmirea dosarelor de angajare a colaboratorilor pe o perioada determinata . Societatea incepe activitatea dupa o lunga perioada de stagnare, au fost reactualizate codurile, este adusa la zi la Oficiul Comertului si poate incepe activitatea. Momentan trebuie sa incepem o lucrare in alt oras, deci trebuie sa urgentez documentatia cu angajarile. Multumesc.