M & M FINACONT SRL

Năvodari
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2

Alți profesioniști în apropiere de Năvodari

Alte servicii în Năvodari și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Topoloveni, Argeș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 8559
  • Număr angajați: 0

Societate axata pe prestări servicii, maxim 30 de facturi emise lunar, maxim 15 facturi achizitii lunar, niciun angajat, societate neplatitoare tva, depunere declarații la 3 luni. Documentație simpla, asociatul unic este și administrator, birocrație redusa, doresc cooperare bazata pe bun simt și seriozitate pe termen lung, numai cu contract.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 4, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 7311 - Publicitate
  • Număr angajați: 0

Firma este infiintata recent, iar activitatea principala se bazeaza pe promovarea afacerilor in mediul online. Colaborarea cu clientii se va face in baza unui contract de prestari servicii. Pentru inceput estimez colaborarea cu 3 clienti lunar, acestia urmand sa faca plata serviciilor prin transfer bancar in contul firmei.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: productie muzicala / vanzare produse online
  • Număr angajați: 0

1. productie muzicala – primirea de venituri de la case de discuri 2. vanzarea de produse online legate de productia muzicala Alte detalii: 1. facturile se emit de 2 ori pe an pentru incasarile de la casele de discuri 2. peste aproximativ 2-3 luni e posibila si vanzarea de produse online pentru productie muzicala (produsele si site-urile nu sunt inca gata), dar cu putine facturi pe luna. sa zicem maxim 3-4 pe luna, cu mentiunea ca in unele luni e posibil sa fie 0 chiar si dupa inceperea vanzarilor online 3. toate veniturile vor fi in EUR 4. casele de discuri sunt din strainatate 5. relatia cu expertul contabil se va gestiona online, deci as dori o persoana cu cunostinte de google.meet, zoom etc

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Bistricioara, comuna Ceahlau, jud.Neamt
  • Forma juridică: SRL

Amenajarea unui spatiu de campat pentru rulote , autorulote si corturi cu zone de agrement si luat masa, pe coada lacului Bicaz, cu posibilitatea de a accesa fonduri europene in perioada urmatoare. Solicit sprijin pentru infiintarea firmei si indrumare pe parcursul colaborarii. Am consultat o firma care se ocupa de accesarea fondurilor .

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Bucuresti
  • Forma juridică: altele

Buna ziuaAs dori sa stabilesc o programare pentru o consultanta fiscala. As dori sa infiintez un SRL in care sa fiu actionar unic si administrator. Am anuntat la actualul loc de munca faptul ca urmeaza sa plec incepand cu 1 august. Intre timp am aflat ca sunt insarcinata. As dori sa stiu cum trebuie sa procedez pentru a beneficia ce concediu pre si post natal prin forma pe care o voi deschide. Si de asemenea care ar fi solutia pentru a nu suspenda activitatea pe perioada cresterii copilului beneficiind si de indemnizatia de crestere copil.Multumesc

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: BUCURESTI
  • Forma juridică: altele

Buna ziua.Eu am un apartament inchiriat cu contract inregistrat la AF.Sect.2.Mai am un teren agricol dat in arenda ptr. care plateste arendasul impozit.Am venit din pensie.Ideea este ca pana acum am facut declaratia de venit la fisc, am platit impozit.Nu a fost chiar simplu avand in vedere soft-ul AF. Ideea este ca sotul meu a trait si muncit in Germania 25 de ani si are pensie de la ei.Fiscul German ''s-a trezit'' sa-mi ceara si mie veniturile din Romania.Imi cer sa le dau un formular pentru evitarea dublei impuneri semnat si parafat de Adm. Financiara. Noi avem rezidenta in Germania dar traim in Romania.Sotul meu are carte de identitate in Romania CRDS. Stiu cat de greu se lucreaza cu fiscul de la noi si as vrea sa evit erorile. Asa ca as dori sa-mi recomandati un consultant fiscal care sa ma reprezinte la fisc. Cu stima,

Contabilitate

  • Localitate / sector: Otopeni, Ilfov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: IT
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, As dori serviciul de contabilitate pentru o firma care arata in felul urmator: - SRL - inmatriculat in Ilfov - 2 actionari 90%-10% - platitoare de TVA - fara angajati - facturi cheltuieli - minum 1, maxim 10 pe luna. In medie 2-3. - facturi servicii - maxim 1 pe luna. In principiu cam o factura la 2-4 luni. Factura se face pentru o firma care nu este din Romania. Daca mai aveti nevoie de alte detalii va rog sa imi spuneti. Prefer contactare si ofertare pe email / whatsapp. Multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: 7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management.
  • Număr angajați: 0

Activitatea se desfasoara % online. Serviciile se presteaza pentru o companie din Statele Unite. Am nevoie de cineva care sa se ocupe de toata partea de contabilitate, depunere acte, etc plus, bineinteles, ajutor. Sunt la inceput cu firma, am nevoie sa stiu ce este deductibil, ce nu este si asa mai departe.

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Dudu, Ilfov
  • Forma juridică: SRL

Este vorba despre o firma ce urmeaza a fi infiintata in luna August, pentru activitati de transport marfa contra cost. Dorim sa gasim o persoana care a mai tinut contabilitatea unei astfel de societati, care cunoaste reglementarile si ne poate ajuta inclusiv cu pregatirea dosarului pentru infiintare. Va fi vorba de op-uri si facturi aproape zilnice, in medie 2 pe zi.

Contabilitate

  • Localitate / sector: IASI
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Foto si video
  • Număr angajați: 2

Buna ziua! Oferim servicii video si foto pentru clientii nostri (persoane fizice si juridice). Activitatea noastra este cumva sezoniera, variind de la luni in care avem 2-3 facturi emise pana la 15 cred ca ar fi un maxim intr-o luna, in cea mai aglomerata perioada. Cautam un contabil care sa ne sfatuiasca sau sa ne indrume din cand in cand in activitatea noastra (atentionari, aplicare pentru diferite ajutoare, cum sa econimisim mai mult etc.). Intrucat avem 2 angajati cu jumatate de norma, respectiv 2 ore pe saptamana, restul venitului il completam din dividente. Ne-ar placea sa se poata face in mai multe transe pe parcursul unui an, insa nu mai mai des de 4 transe. De asemenea mai luam bonuri de carburant si diverse alte achizitii pe firma, pentru a mai putea deduce din sumele intrate. Bilanturi trimestriale. Facturi, chitante si extrase transmise online. Ne dorim un buget fix per luna daca se poate, astfel incat sa stim exact cat ne costa acest serviciu si speram sa fie unul identic sau mai bun decat auzim deja de la colegi de breasla. Relatia cu contabilul ar fi una de lunga durata si speram sa aprecieze si el acest lucru.