SRL deschis de un an jumatate, domeniu grafic design. Alte detalii: - fara angajati, sunt pe impozit pe profit. - pana in 20 de documente/luna (pe care le urc tot timpul pe drive la final de luna, alaturi de extras) -- sa primesc si eu digital partea birocratica la final de trimestru (imi imaginez ca e ceva normal, dar tin sa o mentionez totusi) - disponibilitate cand nu inteleg ceva (apelez la google, dar tot mai am nevoie uneori) - sa putem discuta punctual, pe situatia mea, daca schimbarile de legi si altele ma afecteaza sau nu si ce ar fi mai potrivit pentru mine. - sa ma ajute cu eventualele declaratii - scot dividende de vreo 3 ori pe an si per total vorbim de sume destul de mici, pentru anul viitor preconizez activitate mica.
Dorim să colaborăm cu un expert contabil care are experiență în domeniul dropshipping-ului, având în vedere următoarele aspecte ale afacerii noastre: - Compania nu are activitate comercială in acest moment - Compania nu are angajați în acest moment. - Nu putem estima în prezent volumul de acte și documente ce vor fi necesare. - Avem un cont bancar activ, cu posibilitatea deschiderii unui al doilea cont în valută. - Tranzacțiile curente ale companiei includ plăți pentru utilitățile sediului și costuri legate de dezvoltarea website-ului, in jur de 5 - 10 per luna.
Buna ziua, Am nevoie de sfaturi contabil/financiare cu privire la impozite. Am un LLC înregistrat în SUA si ofer servicii de consultanta in IT, sunt programator. Nu am nici un angajat. Vreau să știu cum funcționează dubla impozitare, conceptul de venit mondial și ce trebuie să declar la ANAF. Care ar fi prețul pentru o consultație primara? La moment nu am access la nr. de telefon indicat. Merci mult, Constantin
Buna ziua, Eu lucrez ca și programator pentru o companie din românia. SRL-ul este o microîntreprindere plătitoare de TVA cu un singur angajat (eu). În fiecare lună emit o factură (de intrare) și mai am câteva cheltuieli (bonuri de benzina, uneori 3-4 facturi când cumpăr câte ceva). M-ar interesa un preț estimativ pentru contabilitate dar și forma de colaborare. Mulțumesc
Importam si distribuim pe piata interna solutii, echipamente, utilaje si consumabile pentru constructii, mantenanta suprafete si curatenie industriala. Canalele de vanzare sunt magazinele online si showroomul firmei. In prezent avem doua angajati. Dorim sa colaboram cu o firma de contabilitate serioasă, preferabil prin trimiterea documentelor online.
Buna ziua, Ma numesc Cristina si sunt reprezentat al firmei .Suntem o companie ce se ocupa cu comertul cu ridicata al cerealeleor si semintelor,intermediari in comercializarea si trasportarea acestora.Avem nevoie de un audit al situatiilor financiare.As dori informatii cu privire la acest proces, cum ar fi modul de desfasurare, durata si pretul.Multumesc
Activitatea presupune comercializarea unor ceasuri la comanda obținute de la o fabrica din China. Comerțul se va face inițial online prin intermediul unui site asistat de Shopify și eventual fizic prin intermediul unui magazin de ceasuri. Se intenționează achizitionarea unui lot de de bucăți. Se solicita serviciile contabile minime necesare pentru a permite funcționarea firmei conform legislației în vigoare.
Servicii profesionale de curatenie si intretinere cladiri - audit fiscal - reducerea costurilor fiscale - investitii / cheltuieli deductibile - evaluare cost pentru o posibila vanzare a firmei - facilitati fiscale pentru angajati - granturi digitalizare
doresc contabil
Momentan fara activitate