LUPAN I. LILIANA-IOANA - EXPERT CONTABIL

Dej
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Dej

RIOCONT SRL, Gherla

 
0 recenzii

MODICONT SRL, Gherla

 
0 recenzii

Alte servicii în Dej și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sânleani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Productie si comert online
  • Număr angajați: 11

Oferim servicii de broderie la comanda, producem si vindem online embleme oficiale brodate si grade militare pentru diverse institutii . Cautam servicii profesionale de contabilitate, documente personal, salarizare, revisal, contracte de munca, concedii etc. Inclusiv consultanta pentru optimizarea taxelor si impozitelor in concordanta cu legislatia in vigoare.

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: mai multe domenii
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Avem nevie de o oferta COST ANUAL pentru 3 firme si doua PFA-uri astfel 1. Firma cu o singura factura pe luna - 12 facturi de procesat tot anul. 2. Firma cu TVA, fara angajati cu facturi intracomunitare - in jur de 20-25 documente lunar (in ianuarie anm avut pana in 10 documente) - COST PE AN VA ROG 3. Firma fara TVA, fara angajati 25-40 documente lunar - COST PE AN VA ROG 2 PFA-uri - ambele cu maxim 30 acte pe an - OFERTA de COST ANUAL va rugam. Putem lucra cu orice firma din Bucuresti, Ploiesti, Pitesti si imprejurimi sau chiar din tara intrucat incarcarea actelor o facem in Google Drive. Predare acte pana pe 17 in fiecare luna pentru luna precedenta - in format electronic Predarea listarilor atat via e-mail in format electronic, cat si in format fizic, prin curier, de 3-4 ori pe an Discutre solduri balanta - de 4 ori pe an Multumim.

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: mai multe domenii
  • Număr angajați: 0

Buna seara, Avem nevie de o oferta COST ANUAL pentru 3 firme si doua PFA-uri astfel 1. Firma cu o singura factura pe luna - 12 facturi de procesat tot anul. 2. Firma cu TVA, fara angajati cu facturi intracomunitare - in jur de 20-25 documente lunar (in ianuarie anm avut pana in 10 documente) - COST PE AN VA ROG 3. Firma fara TVA, fara angajati 25-40 documente lunar - COST PE AN VA ROG 2 PFA-uri - ambele cu maxim 30 acte pe an - OFERTA de COST ANUAL va rugam. Putem lucra cu orice firma din Bucuresti, Ploiesti, Pitesti si imprejurimi sau chiar din tara intrucat incarcarea actelor o facem in Google Drive. Predare acte pana pe 17 in fiecare luna pentru luna precedenta - in format electronic Predarea listarilor atat via e-mail in format electronic, cat si in format fizic, prin curier, de 3-4 ori pe an Discutre solduri balanta - de 4 ori pe an Multumim.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București Sector 2
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Original.3D STUDIO SRL, prestari servicii proiectare design interior
  • Număr angajați: 0

SRL oferă servicii de proiectare , randari in zona de design de produs, interior design. Firma este înființa in acest an in Februarie iar ca si activitate este complet online iar ca si clienți sunt persoane fizice si persoane juridice din Romania dar si din UE. Pentru a putea presata aceste servicii ma folosesc de aplicații care sunt din UE dar si din USA, China si Australia. https://www.instagram.com/original3dstudio https://ro.pinterest.com/original3dstudio_ro https://original3dstudio.business.site

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: mai multe domenii
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Avem nevie de o oferta COST ANUAL pentru 3 firme si doua PFA-uri astfel 1. Firma cu o singura factura pe luna - 12 facturi de procesat tot anul. 2. Firma cu TVA, fara angajati cu facturi intracomunitare - in jur de 20-25 documente lunar (in ianuarie anm avut pana in 10 documente) - COST PE AN VA ROG 3. Firma fara TVA, fara angajati 25-40 documente lunar - COST PE AN VA ROG 2 PFA-uri - ambele cu maxim 30 acte pe an - OFERTA de COST ANUAL va rugam. Putem lucra cu orice firma din tara intrucat incarcarea actelor o facem in Google Drive. Predare acte pana pe 17 in fiecare luna pentru luna precedenta - in format electronic Predarea listarilor atat via e-mail in format electronic, cat si in format fizic, prin curier, de 3-4 ori pe an Discutre solduri balanta - de 4 ori pe an Multumim.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 2
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: fast food
  • Număr angajați: 1

Societate neplatitoare de TVA, 2 puncte secundare de lucru, activitate cu vanzare de produse tip fast food in parc: bauturi, hot dog, nachos, popcorn, porumb, inghetate, etc; angajati 3-5, cu fluctuatie de personal cauzata de caracterul sezonier. Ca volum de documente: - facturi de marfa anual, facturi de utilitati si servicii lunare, consumabile, alte cumparari ocazionale. Perioada cu activitate scazuta sau 0 in ceea ce priveste vanzarile, dar nu si costurile lunare cu utilitatile/salariati: noiembrie - februarie. Ca si servicii, in afara celor standard, ma intereseaza cu precadere inregistrarea documentelor primare si intocmirea de NIR uri, gestiunea stocurilor sau consultanta privind implementarea unui sistem de gestiune a stocurilor cu investitii minime; proactivitate si interes acordat clientului, rigoare.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: prestari servicii instalatii
  • Număr angajați: 0

Am o firma fara activitate de mai bine de 5 ani, are toate actele la zi si contabila mea care mi depunea bilantul pe zero si trimestrial salariile (salariati fiind tot zero) este nevoita sa plece din tara si trebuie sa schimb contabilul.... care sunt costurile anuale pentru aceste servici solicitate.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Iasi
  • Forma juridică: PFA

Buna ziua, O societate se gandeste sa ofere noilor candidati posibilitatea de a colabora prin intermediul unui SRL in loc de contarct individual de munca. (freelancing). Asteptarile sunt: 1. SRL vs PFA? Analiza costuri vs riscuri - Ce se recomanda. 2. Riscuri si in ce conditii se elimina criteriile de independenta. Dorim o oferta pentru transmiterea unui raport de consultanta care sa cuprinda raspunsurile la punctele de mai sus. Totodata, am rugamintea sa ne comunicati o oferta pentru validarea informatiilor din raportul de consultanta intocmit de noi. Asteptam cu interes raspunsul dvs. O zi frumoasa!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Slatina
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Retail - Comert cu amanuntul in locatii si pe internet
  • Număr angajați: 40

Experienta cu firme similare ca profil de activitate cu firma SRL. O buna cunoastere a unor diverse programe de contabilitate, cu precadere cel folosit in momentul de fata de firma respectiv Ecosoft. Daca este posibil SmartBill/Saga. Cunoasterea aplicatiei Charisma constituie un mare avantaj(firma nu o are in momentul de fata).

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Retail - Comert cu amanuntul in locatii si pe internet
  • Număr angajați: 40

Experienta cu firme similare ca profil de activitate cu firma SRL. O buna cunoastere a unor diverse programe de contabilitate, cu precadere cel folosit in momentul de fata de firma respectiv Ecosoft. Daca este posibil SmartBill/Saga. Cunoasterea aplicatiei Charisma constituie un mare avantaj(firma nu o are in momentul de fata).