LRI ACCOUNTING ADVISORY SRL

Bucureşti sector 2
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
5+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 2

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Sibiu
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, Ma intereseaza o oferta pentru a deschide o clinica unde se vor efectua tratamente, operatii si se vor vinde si mediamente , mancare de animale si accesori. Ma intereseaza tot ce tine pantru deschidere (acte, autorizatii ...... etc) TOTU de la A la clinica functionala. Multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brasov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Panificatie si patiserie ambulant, Evenimente si floristica
  • Număr angajați: 2

Firma noastra se imparte in.2 categorii: 1. Porductia de elemente de patiserie la diferite evenimente gen : " Oktoberfest" 2. Decorarea si amenajarea salilor pentru evenimente corporate sau nunti. Este o societate noua, inlocuim societatea veche si ne dorim un contabil care sa ne fie aproape si cu care putem colabora des , pentru ca avem multe modificari si nevoi ad-hoc. Multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Activitate transport persoane in regim taxi
  • Număr angajați: 1

Buna ziua, avem nevoie de servicii contabile pentru doua societati, forma juridica de SRL: 1. Orlandovi Star, aprovizionare nave, 3 angajati - firma recent infiintata a carei activitatea a trebuit sistata datorita situatie de urgenta. Personalul este cu norma minima. 2. , transport persoane in regim de taxi, 1 angajat. Multumim!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Podenii Noi, Prahova
  • Forma juridică: altele

Buna ziua, avem nevoie de consultanta fiscala in vederea deschiderii unei afaceri: ferma avicola prepelite - incubatie, crestea puilor, aprovizionare cu hrana, distributie la colaboratori. Ma intereseaza sa ma consiliati in legatura cu forma juridica potrivita pentru proiectul meu si daca este posibil, si pentru serviciile contabile. Multumesc!

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Buzău
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua! Am intentia sa deschid in orasul Buzau un cabinet de fizioterapie prin finanantare din partea statului pentru sprijinul IMM-urilor sau prin fonduri europene, dar inainte de toate acesta, as vrea sa fac un MVP care ar consta intr-un simplu cabinet de masaj, incercand sa ofer cele mai bune si inovative servicii pentru satisafcerea deplina a viitorilor clienti. Targetul pricipal fiind sportivii si peroanele cu situatie financiara foarte buna incercand ca acestia sa devina clientii fideli si principali. Si va solicit datorita faptului ca am nevoie de o consultanta financiara pentru a stabili principalele detalii economice in pornirea acestei afaceri, printre cele mai imporatante si priorative lucruri pe care as vrea sa-l intocmesc cu ajutorul dvs. ar fi business plan si milestonul afacerii.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: altele

Baptistă este personalitate juridică ce oferă servicii Bisericilor afiliate. Am avut serviciile financiare asigurate de o persoană fizică autorizară și d-na are 80 de ani și nu ne mai înțelegeam. Ce dorim este să știm dacă a făcut actele contabile cum trebuie și dacă suntem în regulă la un Control financiar al statului și de asemnea dacă a plătit salariile corect. 18 angajati

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Târgoviște
  • Forma juridică: altele

Doresc sa infiintez o Intreprindere sociala pentru insertie persoane vulnerabile si nevoi speciale pe fonduri europene. As avea nevoie de consultanta si informatii , servicii financiar contabile.. Voi opta pe magazin online si plata direct in cont ca sa nu mai iau casa de marcat. Va multumesc! Cu stima

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: Agricultură
  • Număr angajați: 9

Suntem o instituției publică și avem nevoie o persoana autorizată pentru efectuarea activității control financiar preventiv. Precizăm ca o condiție obligatorie, persoana in cauză trebuie să aibă minim 3 ani în contabilitate publică ( finanțe publice ). Instituția se autofinantează și este înregistrată ca plătitor TVA pentru o parte din venituri. Volumul actelor nu este mare, în medie 10 facturi clienți și aprox. 15 facturi furnizori.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Brăila
  • Forma juridică: PFA

Buna ziua, Am nevoie de ajutor sa gestionez datoriile catre ANAF. Sunt plecat din Romania de 8 ani si am lucrat pe societate aproximativ doi ani. Am incercat sa o inchid dar la ghiseu mi s-a spus ca pana nu platesc soldul restant nu se poate face nimic. In acelasi timp am niste amenzi de la jandarmerie si circulatie pe impozitul de la casa pe care la fel nu ma lasa sa il platesc pana nu achit amenzile. As vrea sa rezolv toate acestea si am gasit firma dumneavoastra pe necesit.ro. Va rog sa imi scrieti daca ma puteti ajuta. Ar fi de mare ajutor daca imi puteti trimite si o oferta. Cu respect,

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgoviște, Dambovita
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: SPECTACOLE
  • Număr angajați: 2

Buna ziua, va cerem prin prezentul mesaj o oferta de servicii de contabilitate, dupa cum urmeaza: ● lucrări de evidență contabilă cu respectarea normelor legale aplicabile și răspundere pentru corecta încadrare în legislația în vigoare în domeniul financiar- contabil; ● întocmirea formularelor financiar-contabile, care se predau către instituțiile abilitate ale statului competente a le primi; ● asistență în vederea întocmirii procedurilor contabile, de control și inventar; ● reprezentare beneficiar în fața organelor de control ale ANAF, la verificări economico-financiare; ● să asigure reflectarea în contabilitate a tuturor operațiunilor proiectului ADAM, acțiune esențială în recunoașterea eligibilității cheltuielilor; ● contabilitatea programelor finanțate din fonduri comunitare trebuie să fie organizată separat (pe bază de conturi analitice), în contabilitatea generală a Beneficiarului, iar operaţiunile contabile trebuie să demonstreze o transparenţă totală în ceea ce priveşte tranzacţiile, furnizând toate informaţiile necesare; ● înregistrările în contabilitate se efectuează cronologic, cu respectarea succesiunii documentelor după data de întocmire sau de intrare a acestora în unitate şi sistematic, în conturi sintetice şi analitice. Multumesc, va rog sa trimiteti oferta Dv pe adresa de email indicata.