Buna ziua, Am deschis recent un ONG si un PFA in Baia Mare. As dori un contabil care să ma ajute cu ambele. ONG va desfasura activitati in sfera civica iar pe PFA ofer expertiza in domeniul IT. Caut un contabil cu experienta in zona de ONG fiindca pe partea de PFA activitatea este redusa si simplu de administrat. As aprecia cateva oferte. Cu stima, Sebastian Simon
Doresc seriozitate si promptitudine. Avem nevoie de colaborare cu o firma care sa raspunda la telefonane. Sa fie acolo cand avem nevoie. Sunteo o fima mare si serioasa, puteti verifica acest aspect. Ne dorim seriozitate si o colaborare pe termen lung, cat este se plateste si asta este dar dorim ca firma cu care colaboram sa fie implicata si alaturi de noi. Astept cu interes contactul Dvs.
Societate casa de amanet cu sediu, 11 puncte de amanet si 2 puncte vanzari bijuterii, 30 de salariati , cu contracte leasing si un cont bancar, platitoare de impozit pe profit , tva lunar rog oferta pentru servicii complete de contabilitate si resurse umane (fara ssm si protectia muncii ). Va rog prezentati oferta Dvs pe email. Multumim!
Suntem o companie nou infiintata si ne ocupam cu printarea de decoratiuni interioare (tapet, postere, roll-upuri etc). Momentan nu suntem platitori de TVA si nu avem angajati, insa planuim ca pana la finalul anului sa angajam cca. 5 persoane si sa incepem activitatea propriu-zisa. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!
Buna ziua. Am dori si noi o oferta de pret pentru serviciile de contabilitate. Iata cateva informatii despre firma noastra: - Avem o firma noua platitoare de TVA cu un singur angajat - Activitatea noastra este de comert produse cosmetice. - Avem un magazin online si 99% din ceea ce vindem sunt din acel magazin online si facturile se emit prin smart-bill automat. - Uneori mai vindem si pe baza de contract face to face cu facturi tot in smartbill si plata prin transfer bancar. - Pe site, plata se efectueaza fie cu cardul prin NETOPIA fie ramburs la curier. - Livrarea se face printr-o firma de curierat, fara contract ci cu credit preplatit. (Adica noi platim de lei in avans si din acei bani ei deduc cheltuielile cu transportul, iar cand ramanem fara credit, cumparam mai mult. Iar ei ne dau o lista cu livrarile reusite si tot ei incaseaza rambursul pentru noi, pe care ni-l vireaza in cont atunci cand se strange o suma mai mare). - Avem un sediu social fara punct de lucru si nu detinem casa de marcat. - Gestiunea o putem tine in smartbill sau va putem spune dumneavoastra la sfarsitul fiecarei luni, cate produse mai avem. - Noi importam din uniunea europeana un singur produs pe care il vindem, insa pe viitor este posibil sa devina 2 sau 3 produse. - In total emitem cu aproximatie de facturi lunar. - Lunar veti primi de la noi toate informatiile structurate, pentru a va fi usor de procesat sau de automatizat, iar daca este necesar, vi le aducem si printate. - Intentionam sa facem un leasing pe aceasta firma, si publicitatea firmei va fi prin facebook si google, deci vor trebui justificate in firma si aceste cheltuieli. - In rest, vom avea doar cheltuieli si achizitii normale ca orice alta firma, cu sediul social si cu ambalajele pentru livrari. V-am oferit toate detaliile, pentru a putea stii exact volumul de munca si pentru a ne face o oferta cat mai exacta. Asteptam oferta Dumneavoastra. Va multumesc.
Firma noua înființată , avem nevoie de un contabil care știe sa ne îndrume pe calea cea buna și corecta, pentru un magazin online , poate o sa vindem și pe emag! Anumite produse o sa le cumparam , altele o sa le personalizam noi !!! Cerem răbdare , suntem la început de drum și avem nevoie de ajutor !!!
EFECUAM TRANSPORT RUTIER DE MARFA IN TARILE UE SI AVEM 2 PC DE LUCRU : UN MAG MIXT prod alim si nu numai, IN JUD GR SI O VULCANIZARE LA INCEPUT DE DRUM , TOT IN JUD. MULTUMIM. AVEM NEVOIE DE SERVICII DE CONTABILITATE TOTALA , INCLUSIV PRIMARA PENTRU TOT . EF. STATE DE PL, DECIZII DIURNA, AJUTOR CONTRACTE PR SV, ACTE ONRC, CIM-URI, REVISAL, REPREZ IN CONTROALE, ASIST SI INDRUMARE PT AUTORIZATII , INTR-UN CUVANT TOT CE SE POATE FACE. in prez avem 2 credite in derulare /Activit se deruleaza cu 2 tir pt moment si o remorca. Astept oferta dvs de pret. multumesc anticipat .
Lucrez in sistem de franciza la Blitz Imobiliare, sunt administratorul firmei, aceștia facturează către firma mea de 2 ori pe luna in 08 si in 22, am inceput activitate de 2 luni, sunt la inceput de drum si am nevoie de un contabil care sa mă ajute si sa imi de-a informațiile de care am nevoie, multumesc, aștept un răspuns
Avem nevoie de servicii de bază, trimestriale, și ajutor cu raportările obligatorii, vă rugăm. Firma noastră nu a avut activitate în ultimele luni și din cauza pandemiei e posibil să nu aibă activitate până la sfârșitul anului , dar nu dorim să o închidem, ci să îi asigurăm nivelul de bază de servicii contabile pentru a o putea ține activă. Nivelul de lucru va fi deci minim, dar suntem dispuși să renegociem un contract odată ce avem din nou proiecte. Mulțumim!
Buna ziua, caut spre deschidere unei companii pentru încasare de comision. Lucrez cu alte companie globala unde vând serviciile lor digitale și caut să încaseze banii pe firma pentru a plăti taxe mai mici in Romania. In primul rand caut mai multe informații pentru a putea determina calea cea mai bună și apoi daca puteți colabora global cu alte instituții în vederea ținerii evidenței fiscale.