Buna ziua! In viitorul apropiat, urmează să achiziționez o casa bătrânească cu ceva teren. Mă interesează să știu ce costuri ar implica obținerea proiectului pentru renovare/extindere,iar ulterior autorizațiile necesare pentru inceperea lucrărilor. Pozele sunt orientative,că și aspect al construcției terminate. Casa veche este din paiantă,a fost odată întărită,urmând să îi mai fac și eu o ranforsare,iar ce am adăugat eu,sa dori sa fie din structura ușoară,lemn ,OSB și rigips. Terenul este plat. Va rog sa îmi spuneți cat ar fi costurile unui asemenea proiect. Menționez că dimensiunile afișate, nu sunt reala. Va mulțumesc!
Apartament care necesita renovare integrala, cu predare la cheie, inclusiv in prima faza dat jos gresie, faianta, parchet si lambriuri pe pereti. Posibil un perete de caramida darmat pentru extinderea spatiului. Refacere retea electrica si instalatii sanitare. Montare usi noi, parchet, gresie si faianta, zugraveli etc. Inceperea lucrarilor pe finalul lunii iunie/ inceput de iulie. As prefera o comunicare pe email in acest stadiu.
Numele meu este reprezentant al companiei Kendall Enterprise Group Srl și vă contactez în vederea obținerii sprijinului dvs. pentru pregătirea și depunerea unei cereri de finanțare pentru un proiect european în domeniul publicității. Având în vedere oportunitățile oferite de fondurile europene pentru dezvoltarea și inovarea în sectorul publicității, dorim să inițiem un proiect. Suntem interesați de colaborarea cu o firmă de consultanță cu experiență în accesarea și gestionarea fondurilor europene. Solicităm astfel serviciile dvs. pentru următoarele aspecte: 1. Analiza Eligibilității și Identificarea Programului de Finanțare: Evaluarea proiectului nostru în raport cu criteriile de eligibilitate și identificarea programului european de finanțare potrivit. 2. Elaborarea Cererii de Finanțare: Asistență în redactarea documentației necesare, inclusiv completarea formularului de cerere, elaborarea studiilor de fezabilitate și a planului de afaceri. 3. Suport în Procesul de Depunere: Ghidare pe parcursul întregului proces de depunere a cererii, asigurându-ne că toate cerințele sunt îndeplinite conform standardelor solicitate. 4. Managementul Proiectului: În cazul aprobării finanțării, asistență în implementarea și monitorizarea proiectului conform cerințelor contractuale. Vă rog să-mi furnizați informații suplimentare despre serviciile pe care le oferiți în acest domeniu, costurile asociate și pașii necesari pentru a iniția această colaborare. De asemenea, dacă aveți studii de caz sau referințe de la clienți anteriori, ar fi de mare ajutor pentru a înțelege mai bine expertiza dvs. Aștept cu interes răspunsul dvs. Cu stimă,
Buna ziua, Va contactez în legătură cu necesitatea refacerii rampei de acces la garajul din fața blocului nostru. În prezent, rampa are următoarele specificații: Lungime: aproximativ cm Diferență de nivel: aproximativ 1 metru Înălțime ușă garaj: aproximativ cm Înclinație curentă: aproximativ 14 grade Doresc să reduc înclinația rampei în partea de sus și jos pentru a facilita accesul cu mașina în garaj, deoarece în prezent rampa este prea abruptă. Aș aprecia dacă ați putea să-mi furnizați o ofertă aproximativă de preț pentru această lucrare si care ar fi termenul de executie. Vă mulțumesc anticipat pentru timpul acordat și aștept cu interes răspunsul dumneavoastră. Atasez o imagine cu rampa garajului si o alta imagine in care se pot observa cu ce probleme ne confruntam. Cu stimă,
Buna ziua, am un boiler electric de 80 litri special luat pentru o instalatie presurizata. Doresc instalarea unui panou de 2 mp, (nu sistem cu tuburi) cu toate elementele necesare, tevi din cupru, etc., mai putin boilerul. Casa este un singur nivel cu acoperis tip terasa iar deasupra este deja structura metalica pe care se instaleaza panoul. Localitate: Braila.
activitatea firmei comert cu ridicata . Solicitam servicii pentru audit intern pentru stabilirea unui plan conform acticvitatii.Constatari si recomandarile auditorului in vederea imbunatatiriicontrolului intern detinut asupra activitatii si proceselor care au facut obiectul misiunii de audit si intocmirea unui raport de audit .
Verificarea contabilitătii din ianuarie în coace, preluarea contabilitătii, începănd cu 1 iunie, lunar plata pentru cintabilitatea lunii respective, ceace dorim in plus un tabel excel cu venit/cheltuieli total luna, profit luna, profit cumulat. Actele pentru angajat sa fie facute de contabil. Declaratia unica comletat de contabila , discutam impreuna, trimit eu, 1 bucata e factura/luna incarcat pentru anaf. Lunar am aproximativ 15 facturi de la colaboratori, 20 de chitante, extras cont firma, extras POS.
site web structurat astfel: pagina de inceput gererala, descrierea ariei naturale protejate ROSPA Iazul Mare-Stauceni-Dracsani din punct de vedere al speciilor de pasari de interes comunitar, Descrierea geografică, socio-economică, culturală, turistică a regiunii, initiative locale privind conservarea biodiversitatii, ghid de buna purtare in aria protejata, link si recomandari privind alte arii de interes conservativ din judet, informatii care vor fi furnizate de beneficiar.
Activitati marketing cu companii din EU. Momentan un singur client, am vb cu o contabila care mi-a spus ca e nevoie de un cod TVA separat pentru invoice inafara Romaniei, dar nu stiu mai multe ca nu mi-a mai raspuns. As vrea sa stiu cat de urgent posibil de unde obtin acel cod, cat dureaza, ce implica, etc. Multumesc!
Compania este trecută la impozit pe profit, nu are salariați și nu este plătitoare de TVA. În acest moment, se emit lunar 2 facturi și se înregistrează maxim 5 facturi de la furnizori. Sunt interesat de schimbarea firmei de contabilitate și vreau cat mai repede o ofertă cu ce servicii sunt incluse lunar + prețurile pentru serviciile suplimentare (întocmirea bilanțului anual, a declarației etc.)