Am 66 ani, sunt pensionar și doresc să am posibilitatea de a activa în măsura în care găsesc contracte. Până în prezent am avut ceva activitate cu venituri mici și cred că va fi tot așa în continuare (sub salariul minim brut). Ideea mea este de a plăti cât mai puține impozit, dacă se poate să plătesc doar impozitul pe venit, fără CAS și fără CASS. Până în prezent nu am depus nici un act și nici nu știu prea bine unde trebuie depus și în ce constă acel act.Am înțeles că este foarte convenabil să țin contabilitatea în timp real (mai ales că veniturile vor fi puternic variabile și greu previzibile). În ce constă asta? Cum se ține? Ce taxe trebuie să plătesc (ținând cont de cele arătate mai sus)? Pot plăti numai impozitul pe venit (fără CAS, fără CASS)? Cât e acesta? Unde, cum, când și sub ce formă trebuie să depun acte referitoare la activitatea ?
Activitate simpla, max 20 de facturi emise/an, cheltuieli minime (cu auto, cazare, diurna). Va rog tineti cont ca activitatea este minima, deci va rog sa calibrati oferta dv la aceasta realitate. Pana acum nu am mai avut contabil, sunt la inceput de drum. Cel mai util este sa-mi trimiteti pe email oferta dvs. Multumesc!
Fima este o microintreprindere neplatitoare de TVA ,deocamdata nu realizeaza venituri programul fiind in faza de testare,care va mai dura cateva luni ,activitatea lunara acum este inregistrarea salariilor , achizititiilor 2-3/luna, plati prin banca, registrul jurnal are o pagina A4. Avem nevoie de servicii contabile, multumim!
Aspecte de ordin fiscal/juridic: - Firma platitoare de TVA lunar, cu activitate in Romania, UE si in afara UE - mod impozitare - impozit pe profit realizat 16% - Societate cu raspundere limitata/Capital integral privat strain, asociat unic Persoana Juridica straina Germania Aspecte privind activitatea desfasurata: - productie fibra de sticla cu servicii montaj la client - numar angajati intre 15-20 angajati - documente achizitie/vanzare maxim 50
Buna ziua! Am un apartament pe care il inchiriez prin Airbnb, iar anul trecut am platit taxe in sistem real (am tinut un registru al incasarilor si cheltuielilor). Insa nimeni nu stie sa imi spuna ce cheltuieli pot fi scazute din venitul brut: la Anaf mi'au spus ca pot scadea orice fel de cheltuiala cu aceasta activitate: facturi, produse de curatenie, produse pentru oaspeti. In strainatate am inteles ca se poate scadea si rata pe care o platesc la banca pentru apartament, respectiv chiria daca acesta e inchiriat. Acum, am inchiriat un al 2lea apartament tot in acest scop si lucrurile devin si mai dificile. Trebuie completatE 2 declaratii unice? Se pot deduce 40% din cheltuieli fara o justificare pentru inchirieri (un alt articol citit spunea acest lucru) As avea nevoie de cineva care stie cu certitudine aceste demersuri sa ma sfatuiasca care e cea mai convenabila si putin stresanta optiune. Multumesc frumos!
contabilitate salarii - intocmire state de plata si declaratiile fiscale aferente (de cim, Revisal si Reges ne ocupam noi intern) contabilitate statuara (mai jos se afla o lista cu ceea ce am avea nevoie): Balanta de verificare Registru jurnal Registrul imobilizarilor Jurnale de banca – valuta Jurnale de banca – lei Registru de casa Jurnal deconturi Jurnal pentru vanzari Jurnal pentru cumparari Note contabile Declaratii (lunare, trimestriale si anuale) Baza de date pentru luna incheiata (depinde cu ce program lucrati) Raport de executie lunara Ordine de plata De contabilitatea primara ne ocupam noi.
Instalatii electrice la domiciliul clientului, reparatii electrice si aparaturi electrice si alte instalatii tehnico sanitare. Doresc contabilitate pentru firma S.R.L., Angajarea pentru inceput a unui tehnician, In primele 5 luni maxim 2 angajati. Si consultanta pentru a realiza o activitate respectand legislatia .
Suntem o asociatie de chiriasi (82 garsoniere)din sector 3, Bucuresti nou infiintata si dorim sa ne faceti o oferta de pret pentru o colaborarea cu un contabil pentru semnatura digitala ANAF, Semnatura digitala REVISAL,Stat de plata, , concedii , foi de varsamant etc. , mentionez ca va fi un singur angajat remunerat (Administratorul).
Ferma de familie , crestem bovine de lapte si suntem interesati sa achizitionam utilaje agricole in leasing motiv pentru care suntem nevoiti sa transformam firma in platitoare de TVA, mentionez ca pana la aceasta data am functionat ca neplatitori de tva. Veniturile fermei sunt din vanzarea laptelui si subventii apia. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!
Buna ziua, Ma intereseaza o oferta pentru a deschide o clinica unde se vor efectua tratamente, operatii si se vor vinde si mediamente , mancare de animale si accesori. Ma intereseaza tot ce tine pantru deschidere (acte, autorizatii ...... etc) TOTU de la A la clinica functionala. Multumesc