GRUPUL DE EXPERTIZE TEHNICE SI CONTABILE asigura contabilitate firmei. Suntem foarte multumiti de colaborare!
Servicii: Audit financiar, Firme contabilitate, Firme de contabilitate, Consultanță fiscală, Consultant fiscal, Servicii de contabilitate, Contabili, Contabilitate, Expert contabil
Activitate: Prestare de servicii studii de normare si masurare a muncii furnizate ocazionale pe baza de proiect; prestare de servicii de consultanta financiara si de management in business, lunar Numar mediu de documente lunare: 2 facturi emise catre clienti, 5 facturi furnizori, 1 angajat lunar full time si angakati part-time pe proiecte punctuale de normare (normatori pe proiect) Asteptari: evidenta contabil, stat salarii si suport Revisal, depunere declaratii, bilant, opinie fiscala Particularitati: firma se muta din Bucuresti in Bistrita, avem nevoie de suport si pe partea de ajustari constitutive (cesiune parti sociale, mutat sediu firma, modificare adresa, depunere ONRC Bistrita, etc.)
Buna ziua Suntm Sc o firma care in acest moment nu are angajati, avem un rulaj de aproximativ facturi/ luna in acest moment avem sediu social in G. Humorului si vrem sa ne mutam in Iasi. Din acest motiv vrem sa colaboram cu o firma de contabilitate. Programul cu care noi facturam este smartbill.
Buna ziua as dori o oferta de pret pentru contabilitate la aceasta firma ,in functie de munca nu de cifra de afaceri. 1.Contabilitatea primara o facem noi ,doar pentru declaratii bilant jurnale si balante.la balante urmarire clienti furnizori ,verificari registre, Lucram cu programul nostru OMIKONT mULTUMESC
Dear Madams/Sirs, Let me introduce ourselves. We Lucian Negoescu, a full time real estate investor in the Netherlands and me Evert-Jan Nieuwkerk a part time real estate investor in the Netherlands and parttime international interim project manager want to start a new business in . We want to set-up a new company in in the sector doing ‘Project Development’ and/or ‘Buy/Construct to Let’ of residential real estate in . For this we need a.o. an SRL, Bank account and Financial Administration to be set-up. Therefor we would like to issue this Request for Quotation to you and ask your ability to deliver these services and the cost of doing so. I am not sure if you have the ability to set-up an SRL and/or Bank account in the name of the newly created SRL on our behalf. If this is not possible please do quote the rest of the requested services. Can you please issue a Quotation by filling in the yellow fields in the RFQ attached? If you have any remarks or additional information please mention those in the Remark column. If you have any questions in how to fill it in please let me know. It is important to check first if you are able to comply with the required starting points (do note that not all starting points are required; some are optional). If you are not able to comply with the required starting points it is better not to invest time in issuing a quotation. The reason behind these starting points are that I and our Management Assistant do not speak n (Lucian does) and will be working remotely from the Netherlands. May I request you to issue this quotation latest the 20th of December? Looking forward to your reply. Kind regards, Evert-Jan Nieuwkerk
Comercializare echipamente, consumabile, reactivi si sticlarie de laborator. Cautam o firma de contabilitate care sa ne ajute cu contabilitatea, depunerea formularelor catre ANAF, bilant, extrase de cont Trezorerie, IntraSTAT (cand va fi cazul). Astept cu interes un raspuns din partea dvs. Va multumesc!
Buna Ziua, Am inceput demersurile pentru deschiderea unui PFA in domeniul IT, fara angajati. Pana acum am rezervat numele la ONRC, am facut cerere pentru inregistrare video in spatiul virtual ANAF, comandat semnatura electronica). As avea nevoie de o firma/PFA care sa: -registreze PFA-ul la ONRC, ANAF -Sa se ocupe de contabilitatea lunara(foarte simpla, mai exact facturarea unui singur client la o rata orara fixa) -punerea declaratiei unice -Consultanta, atunci cand este nevoie. Contractul de colaborare poate incepe pe o perioada de 6 luni/1 an. Multumesc, astept oferte.
Vindem produse digitale în toată Europa, suntem înregistrați cu one step shop (oss), avem nevoie ca sa ne fie transmise datele. Avem pregătit un centralizator pentru simplificarea lucrurilor, cum ar fi, cantitatea facturilor, sumele totale datorate în funcție de țară, descărcarea facturilor (una pe rând), etc. Am lucrat cu un contabil pana acum dar acesta nu mai poate continua activitatea din motive personale.
Societatea are toate actele gata, asteptam sa se mai alature un partener. Am toate actele gata si negociez niste precontracte. Va fi infiintata pe maxim 15 ianuarie, vom fi 2 parteneri, vom avea maxim 10 facturi si chitante lunare si 10 bonuri lunare pentru inceput. Firma este la inceput, nu are multa activitate si multe venituri. Va rog sa va concentrati pe servirea clientului, pe valoarea oferita si sa veniti cu oferte progresive, lunare sau trimestriale. Se poate negocia un comision din veniturile incasate de catre societate, sau o suma trimestriala, semestriala, anuala, pentru calitatea oferita. Rog oferta ferma, degeaba am vb mult la telefon ultima data cu toti cei care m-au sunat. Maxim 5 minute telefonul si oferta concreta pe email. Nu vorbe, emailuri.
Buna ziua, Cautam sa înlocuim contabilul nostru actual. Despre noi: - Avem o firma de autentificari produse, deci un serviciu digital. - -1, tranzacții pe luna - Folosim Stripe ca procesor de plăti. Tot ce ne interesează este ca tot procesul sa fie cu cât mai putin contact/întâlniri/procese. Principala întrebare ar fi: dacă odată de pornim parteneriatul: 1. Va dam acces La Stripe + la extrase de conturi 2. Stabilim procesul pentru tot ce iese din firma Este asta de ajuns ca sa pornim? Foarte important pentru noi este sa știm dacă v-ar fi de ajuns ce am spus la punctul 1. Multumesc, C.
Servicii suport pentru pentru revanzatori de feronerie pentru uşi si ferestre, respectiv pentru producatori de tamplarie si geam termoizolant , pe teritoriul Romaniei . Aceste servicii se factureaza cumulat, 1-2 ori pe luna , prin cod TVA special intracomunitar , pentru o firma producator de feronerie impozabilă din UE. Aceste documente trebuie depuse la ANAF, lunar pana la termenul stabilit . Se va contabiliza 2-5 facturi cu cheltuieli : cazare, factura telefon, bunuri cumparate, factura contabilitate, etc. (totalul acestora fiind facturat mai departe intracomunitar in cele 1-2 facturi lunar amintite mai sus ) Se va contabiliza conturile bancare a firmei , una in lei si una in euro (1-5 tranzactii in euro, 5-10 in lei) De facut Declaratia Unica .