Vindem produse digitale în toată Europa, suntem înregistrați cu one step shop (oss), avem nevoie ca sa ne fie transmise datele. Avem pregătit un centralizator pentru simplificarea lucrurilor, cum ar fi, cantitatea facturilor, sumele totale datorate în funcție de țară, descărcarea facturilor (una pe rând), etc. Am lucrat cu un contabil pana acum dar acesta nu mai poate continua activitatea din motive personale.
Societatea are toate actele gata, asteptam sa se mai alature un partener. Am toate actele gata si negociez niste precontracte. Va fi infiintata pe maxim 15 ianuarie, vom fi 2 parteneri, vom avea maxim 10 facturi si chitante lunare si 10 bonuri lunare pentru inceput. Firma este la inceput, nu are multa activitate si multe venituri. Va rog sa va concentrati pe servirea clientului, pe valoarea oferita si sa veniti cu oferte progresive, lunare sau trimestriale. Se poate negocia un comision din veniturile incasate de catre societate, sau o suma trimestriala, semestriala, anuala, pentru calitatea oferita. Rog oferta ferma, degeaba am vb mult la telefon ultima data cu toti cei care m-au sunat. Maxim 5 minute telefonul si oferta concreta pe email. Nu vorbe, emailuri.
Buna ziua, Cautam sa înlocuim contabilul nostru actual. Despre noi: - Avem o firma de autentificari produse, deci un serviciu digital. - -1, tranzacții pe luna - Folosim Stripe ca procesor de plăti. Tot ce ne interesează este ca tot procesul sa fie cu cât mai putin contact/întâlniri/procese. Principala întrebare ar fi: dacă odată de pornim parteneriatul: 1. Va dam acces La Stripe + la extrase de conturi 2. Stabilim procesul pentru tot ce iese din firma Este asta de ajuns ca sa pornim? Foarte important pentru noi este sa știm dacă v-ar fi de ajuns ce am spus la punctul 1. Multumesc, C.
Servicii suport pentru pentru revanzatori de feronerie pentru uşi si ferestre, respectiv pentru producatori de tamplarie si geam termoizolant , pe teritoriul Romaniei . Aceste servicii se factureaza cumulat, 1-2 ori pe luna , prin cod TVA special intracomunitar , pentru o firma producator de feronerie impozabilă din UE. Aceste documente trebuie depuse la ANAF, lunar pana la termenul stabilit . Se va contabiliza 2-5 facturi cu cheltuieli : cazare, factura telefon, bunuri cumparate, factura contabilitate, etc. (totalul acestora fiind facturat mai departe intracomunitar in cele 1-2 facturi lunar amintite mai sus ) Se va contabiliza conturile bancare a firmei , una in lei si una in euro (1-5 tranzactii in euro, 5-10 in lei) De facut Declaratia Unica .
Buna ziua, as dori sa imi deschid un SRL si as dori cat mai multe informatii. Domeniul de activitate as putea spune ca ar fi acela de prestari servicii, mai exact lucrez cu o companie din Marea Britanie care se ocupa cu organizarea evenimentelor, meeting-urilor etc. intre lideri din alte companii din diferite domenii, aceste evenimente pot fi virtuale sau in persoana atunci cand acest lucru este posibil. SRL-ul pe care vreau sa il infiintez se ocupa cu gasirea oamenilor si contactarea lor dandu-le detaliile necesare pentru respectivul eveniment. Mi-as dori sa aflu cateva informatii referitoare la ce taxe ma asteapta si indrumare catre a face totul cat mai simplu si legal. Multumesc!
este un ONG cu activitate de auofinantare prin vanzarea de bunuri second-hand printr-un magazin cu spatiu inchiriat si activitate umanitara de servicii pentru copii defavorizati si plasament social pe viitor. Suntem interesati de o oferta pentru toata evidenta contabila cu imbinare intre umanitar si economic: stocuri, revisal, pentru angajati, declaratii salarii si tva, calcul salarii, inregistrari facturi intracomunitare cu Franta si pe partea umanitara: facturi, acte de donatie in bani si bunuri, accepte donatie, cu evidenta stoc umanitar. are un magazin second-hand de imbracaminte, incaltaminte, lenjerie casa, jucarii, obiecte de casa si activitati umanitare de after-school si activitati recreative pentru copii defavorizati. Va rog sa-mi faceti o oferta - servicii contabile pentru toata activitatea fara Bilant ! Va multumesc,
Fabricare de obiecte decorative si semne din metal (tabla fier carbon si inox). -Proiectare grafica, programare CAD pentru debitare cu laser fibra optica, finisarea prin slefuire, vopsire cu pulberi in camp electrostatic, ambalare in vederea livrarii preponderent in EU. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!
Activitatea mea se invarte in jurul sferei de meditatii. PFA-ul este deja infiintat din luna decembrie (inca mai astept Certificatul de Inregistrate). Acum am nevoie de cineva care sa ma ajute cu toate documentele pe care le am de trimis la ANAF pentru declararea venitului + ce mai e necesar dupa infiintare (cred ca e vorba despre declaratiile , si ).
Am doua firme una fara activitate (pe 0) si anume: SC. IVAN'S PRIMEX SRL si cealalta inca fara activitate si anume SC. ABILITY GUARD SRL. La IVAN ' PRIMEX am activitate de comercializare produse farmaceutice, iar la a doua Instalatii contra efractiei. Am nevoie de servicii contabile pentru ambele firme. Multumesc!
Bună ziua. Sunt interesat de oferte pentru o firmă proaspăt înființată cu principala activitate furnizarea de servicii IT (freelancing). În afara serviciilor IT, voi mai colabora prin SRL cu o școală de IT pentru a susține cursuri. Menționez că firma are sediul social în județul Suceava, dar mi-ar fi mai ușor să colaborez cu un contabil din București, pentru că locuiesc aici. Pentru orice detalii suplimentare pot fi contactat pe email. Aștept cu interes oferta. Mulțumesc!