Buna ziua, Mă numesc , am un Studio închiriat in regim hotelier . As dori sa știu daca mă puteți ajuta cu documentele necesare si depunerea declarațiilor ca Persoana fizica. (Obținerea codului special TVA , Completarea Fisei capacitații de cazare, Depunerea Declarației pe norma de venit, etc) Mulțumesc frumos.
Suntem o societate civilă de avocați nou înființată, formată din doi avocați asociați. Căutăm servicii de contabilitate cu experiență în domeniul contabilității societăților civile de avocați sau un contabil care este dispus să se documenteze în această direcție fiindcă avem anumite întrebări specifice (ex. cum încasăm onorariul provenit din oficii).
Societatea desfasoara activitati de comert prin internet , de tipul magazin online (eMag si site propriu) si este in cautare de servicii de contabilitate cu tarif fix, lunar. Va rugam sa trimiteti propuneri doar daca corespund solicitarii de tarif fix, care nu variaza in functie de numarul de comenzi. Multumim
Suntem un ONG, ne finanțăm prin proiecte europene de tip Erasmus, singura cerință importanta este de ținut conturi separate in proiectele pe acre le coordonam, maxim doua pe an. Primim foarte puține sponsorizări, in special din declarații de 2% de la persoane individuale. Primim 5 - 7 facturi lunar, emitem rar facturi. Toate documentele in google drive, lunar, inclusiv extrase de cont. Delegatii externe, 4 - 5 pe an. Bilanț anual Fara TVA Va rugam sa ne trimiteți o oferta.
DigitalGate AMG S.A. este o companie emergentă în sectorul IT, cu focus pe furnizarea de soluții software și hardware personalizate. Având o cifră de afaceri sub 1 milion de euro și o echipă dedicată de 6 specialiști, ne adresăm exclusiv clienților internaționali, fiind încă la început de drum în ceea ce privește expansiunea pe piața din România. Specializați în licențiere și oferirea de servicii IT, ne propunem să asigurăm soluții de înaltă calitate care să răspundă nevoilor complexe ale partenerilor noștri globali. În contextul unei piețe dinamice și în continuă schimbare, dorim să ne asigurăm că operațiunile noastre sunt eficiente și aliniate la cele mai înalte standarde de performanță și conformitate. Prin urmare, căutăm o firmă de audit recunoscută pentru a ne evalua procesele interne și a identifica oportunități de îmbunătățire și optimizare. Scopul nostru este de a consolida poziția pe piața internațională prin excelență operațională și inovație continuă.
Buna ziua, Companie management imobiliar. Inchiriem in 2 moduri: pe termen lung si in regim hotelier, imobile care ne apartin ca urmare a unui contract de comodat sau de inchiriere/utilizare. Doresc consultanta specializata pentru zona inchirierilor imobiliare: fiscalizare, optimizare si dezvoltare. Multumesc anticipat!
AGS SRL e o firma infiintata in august , cod CAEN . Activitatea pe care o prestez este denumită generic Analist/ant SAP pentru industria de utilități. SAP IS-U este o soluție de tip ERP care presupune o serie de activități în funcție de modulul pe care prestezi această activitate (similar modulelor de Contabilitate, HR, Payroll, etc din alte soluții ERP) și nu are o încadrare clara, motiv pentru care scriu și acest e-mail. Activitatea mea presupune: implementare, adaptare, testare tehnică, suport testare, dezvoltări, ședințe interne conturări soluții de implementare, dar și ședințe cu echipa Bu pentru aliniere soluții tehnice cu cerința Business sau legală. În urma unor discuții și cercetări pe piața B2B din acest domeniu am înțeles ca sunt încadrați la microîntreprindere pentru ca efectiv anta este sub 20% din activitatea totala a societății. Contabilul în schimb m-a încadrat la impozit pe profit fără o discuție în prealabil a activității pe care o prestez (considerând ca domeniul IT presupune automat impozitare pe profit) . În urma livrării rapoartelor de activitate și a unei scrisori către ANAF, aceștia au schimbat vectorul fiscal la microîntreprindere. Totuși, pentru ca nu îmi doresc niciun fel de problemă legală/fiscala, apelez la dumneavoastră pentru o întrevedere și o înțelegere de ansamblu a acestui subiect. Mulțumesc, Alexandra Stoica
Bună ziua, vreau să înființez o firmă în perioada următoare, ca activitate va avea un angajat, facturi mai degrabă sporadice însă vom lucra cu finanțări culturale (precum AFCN, Min. Culturii, Arcub, ntrul Cinematografiei etc.), așadar mă ajută foarte mult să găsesc pe cineva care are experiență cu aceste tipuri de finanțări. Mulțumesc!
Cumpăr produse din China si le vând online pe E-mag si pe site-uri din Romania. De asemenea vreau sa le si personalizez si sa le gravez pe unele dintre ele. Vreau sa fac si produse debitate cu laser pe care sa le ambalez si sa le vând pe aceleași cai. Am nevoie de un contabil care sa imi explice ce acte am nevoie, ce pot cumpara, ce pot deduce din cheltuieli si tot ceea ce tine de e-factura sau de ceea ce sunt nevoit sa fac. Sunt la inceput si nu stiu prea multe.
Apreciem importanța stabilării unei colaborări cu o companie externă specializată în contabilitate pentru a prelua responsabilitățile colegei noastre care urmează să intre în concediu de maternitate. Având în vedere complexitatea și sensibilitatea aspectelor financiar-contabile, este crucial să avem un partener profesionist care să se ocupe eficient de înregistrarea și analiza tranzacțiilor financiare, întocmirea bilanțurilor, a rapoartelor contabile și a declarațiilor fiscale, în conformitate cu reglementările legale în vigoare. De asemenea, consultanța în domeniul fiscalității și contribuția la elaborarea strategiilor financiare ale companiei sunt aspecte esențiale pe care partenerul nostru profesional le va putea asigura în absența colegei noastre.