Buna ziua. Societatea noastra activeaza in domeniul medical, consultatii medicale de specialitate si de medicina muncii. Ca si asteptari am dori sa obtinem o situatie in sensul in care sa vedem unde se fac cheltuieli mai mari decat ar trebui sau achizitii diverse. Cheltuieli conexe etc. si nu in ultimul rand indicatii pentru a gestiona mai bine resursele si bugetul societatii.
Buna ziua, Suntem un ONG cu 2 angajati. Activitatea noastra presupune derularea proiectelor europene si contracte de oferire a serviciilor de asistenta psihologica. Momentan derulam un proiect Erasmus+ si avem contracte cu doua firme de furnizare a serviciilor psihologice. Avem nevoie de un contabil care sa faca pontaje, state de plata, prelucrare facturi, raport financiar in cadrul proiectului Erasmus+ (unul pe an), sa depuna declaratii si tot ce tine de ANAF. Cu pretuire, Aliona Dronic
Buna ziua, Suntem o societate comerciala care incearca sa activeze in mediul online prin sistemul de dropshipping. Am creat un magazin online prin care comercializam produsele sincronizate in platforma noastra direct de la furnizorul din Spania, pe intreg teritoriul Europei. Clientul face comanda pe magazinul nostru online si totodata achita comanda prin Paypal, noi dam mai departe comanda catre furnizor pe care o si achitam, iar furnizorul livreaza marfa direct la clientul final. Avem nevoie de cineva specializat in dropshipping pentru a ne tine contabilitatea, intrucat persoana care se ocupa in prezent nu are cunostinte legate de dropshipping. Multumim!
Principalele activitati: * comert cereale * logistica * transport * livrari intracomunitare * import / export utilaje agricole * intermedieri diverse * curierat Asteptari: * seriozitate * promptitudine * profesionalism Particularitati: * unici in Iasi pe activitatea de curierat, cu specific definit
Buna ziua, as dori o oferta pentru o firma neplatitoare de tva in curs de infiintare care are ca obiect de activitate editarea, prelucrarea documentelor (tehnoredactare computerizata) precum si listare, xerox documente. Firma va avea un singur angajat. Astept cu interes oferta dumneavoastra in speranta unei posibile colaborari. Va multumesc anticipat! Iulia Teocan
Bună ziua, Vă scriu în numele unei companii din România care deține 2 hoteluri ce oferă servicii turistice complete , număr de salariați , cifră de afaceri aprox. 30.. lei. Ne interesează o ofertă pentru auditarea situațiilor financiare anuale. Vă mulțumim! Cu stimă, Alina Serediuc
Servicii inginerie pentru piata interna si internationala. Cautam serviciile unei firme de contabilitate care sa ne ofere : inregistrarea conturilor de venituri si cheltuieli in contabilitate si calcularea impozitului pe profit in conformitate cu legislatia romana; elaborarea balantei de verificare ; pregatirea tuturor declaratiilor curente cerute de autoritati si depunerea lor inainte de data scadenta (declaratii de TVA, declaratii de taxe si impozite, rezultatul financiar la sfarsitul anului, etc.); intocmirea si depunerea altor situatii financiar-contabile conform legislatiei in vigoare
Suntem o firma nou infiintata ce se ocupa de prelucrarea materialelor textile si producerea blocurilor cu ajutorul imprimantelor 3d. Momentan dorim sa vindem atat en detail persoanelor fizice cat si en gros persoanelor juridice in principal. Avand in vedere ca suntem o firma noua nu putem aproxima foarte bine numarul maxim de facturi pe care o sa il avem. Cautam ajutor si indrumare pentru a tine totul perfect din punct de vedere legal. Cu respect, Craciun Alin-Ionut
Intreprinderea Individuala are ca activitate principala productia si distribuirea prin terti de tricouri personalizate, iar ca activitati secundare, productii audio/video cu sediul la terti. Aceasta este nou infiintata si necesita inregistrarea si toate procedurile fiscale indeplinite. Rog seriozitate, multumesc.
-Servicii de tip "shared services" pentru companii din grup ( tari din UE), costurile fiind formate din cheltuiala cu forta de munca ( cca. 70% din costuri), diferenta reprezentand chetuieli generale si adminsitrative. Veniturile sunt obtinute pe baza de alocarea a acestor costuri inregistrate + un markup, reprezentant ajustarea pe baza preturilor de transfer. - Cererea nu consta in servicii de adminstrare personal/salarizare, acestea fiind procesate de o alta companie externa. Cu stima,