firma nou infiintata, cautam contabil cu experienta pentru detasari de personal in strainatate (Franta), evidenta contabila si intocmirea contractelor
ne cautam un contabil, avem in momentul actual 15 angajati
Firma nu are activitate .dar actele nu au mai fost depuse din si ar trebui aduse la zi. Multumesc.
- ACTIVITATI DE INGINERIE SI CONSULTANTA TEHNICA LEGATE DE ACESTEA FIRMA NOU INFIINTATA, BENEFICIEZ DE FONDURI NERAMBURSABILE EUROPENE GRANT ESTE NEVOIE DE UN SPECIALIST IN CEEA CE PRIVESTE CONTABIULITATEA FIRMEI DISTINCT PENTRU START-UP
Firma este nou infiintata, din luna aceasta, iulie . Urmeaza sa angajez in perioada imediata 2 oameni, plus subsemnatul ca administrator. Am mare nevoie de un contabil pentru a demara activitatea firmei
Comerț en gros cu legume și fructe
Firma nou infiintata pe fonduri europene, finantare aprobata recent, avem nevoie de un contabil. Fabricare de peleti.
Buna ziua! Va contactez din partea companiei -LETONIA, Compania este un importator direct de condimente (materie prima) din tara de origine si se ocupa cu comertul en-gros de condimente in Europa. Ne-ar interesa urmatoarea informatie: conform cu legislatia din Romania, compania are dreptul sa aduca marfa din Letonia pentru clientii sai din Romania pe care sa o depoziteze intr-un depozit din Romania, clientii sa ridice marfa de la depozit, factuarea sa se faca pe Letonia si astfel compania sa fie scutita de la plata TVA-ului in Romania? Astfel procedam in Polonia. Avem incheiat un contract de colaborare cu un depozit de consignatie din Polonia si vindem materia prima clientilor companiei din Polonia fara plata TVA-ului local. Totul este in conformitate cu legislatia din Polonia si cu cea a Uniunii Europene. Asteptam cu interes oferta dumneavoastra pentru serviciul de consultanta fiscala. Cu respect! Denis Isacov.
Buna ziua, avem nevoie de servicii contabile, SRL cu doi angajati
Mentionez ca firma, cu obiect de activitate "Alte activitati recreative si distractive n.c.a.," a fost infiintata in cadrul unui program de finantare si va fi necesara tinerea contabilitatii separat pt contul curent si contul in care intra subventia. Personalul (2 supraveghetori si 2 receptioneri full-time + 1 pers. curatenie 2ore/zi) va fi angajat dupa inchirierea punctului de lucru (in termen de aprox. 3/4/5 luni - nu depinde de mine, ci de obtinerea unei autorizatii de catre proprietarul spatiului respectiv). Numarul facturilor primite va fi mai mare doar timp de aprox. doua luni, cand vor fi facute achizitii pentru amenajarea si dotarea spatiului ce va servi drept loc de joaca pentru copii. Ulterior, facturile vor fi pentru utilitati si diverse produse necesare pentru organizarea de petreceri. Raman la dispozitie pt alte informatii, daca sunt necesare. Astept cu interes ofertele.