Intreprindere sociala, infiintata cu ajutorul fondurilor europene cauta servicii de contabilitate si resurse umane. In primul an volumul de activitate va fi mediu, urmand ca anii urmatori sa creasca volumul de munca. Datorita faptului ca este o societate infiintata cu ajutorul fondurilor europene sunt solicitate lunar urmatoarele documente: -Balanta analitica -jurnal de banca -registru casa -registru jurnal -revisal( registru salariati si raport per salariat) -registru inventar/stocuri Doresc sa fiu contactata doar pe mail daca sunt nelamuriri sau aveti nevoie de informatii suplimentare. Astept ofertele dumneavoastra pe urmatoarea adresa : Va multumesc!
Buna ziua, De curand am înființat o firma, MOD TOPO SERV SRL, care va functiona ca si o franciza a companiei GRAPHEIN, companie ce ofera servicii de inginerie topografica. MOD TOPO SERV, este infiintata din luna mai a acestui an, iar ca si operatiuni financiare am facut urmatoarele: aportul de capital al celor doi asociati necesar taxei de intrare in franciza, iar ulterior plata facturii aferente acestei taxe. In continuare am dori sa ne inregistram la TVA si servicii de contabilitate si management al salariatilor (max 5 pentru primul an). Am dori o oferta de la dvs, pentru aceste servicii. Multumim
Buna ziua, detin o firma, un S.R.L. de curiera si sunt sub contractant glovo Romania. Nu am angajati si sunt platit saptamanal, deci am practic 4 incasari pe luna la care trebuie sa scot facuturi si sunt interesat sa incep o colaborare cu dvs. Va rog sa reveniti cu detalii despre costurile serviciilor prestate de dvs.
Buna ziua Suntem in cautarea unei companii care sa ne ajute cu gestionarea contabilitatii financiare lunare/semestriale/anuale a biroului nostru din Iasi. De asemenea, vom avea nevoie de servicii de administrare personal, in special operare Revisal si salarizare. Astept cu interes oferte! Va multumesc! Oana Bardasan
Buna ziua Suntem in cautarea unei companii care sa ne ajute cu gestionarea contabilitatii financiare lunare/semestriale/anuale a biroului nostru din Iasi. De asemenea, vom avea nevoie de servicii de administrare personal, in special operare Revisal si salarizare. Astept cu interes oferte! Va multumesc! Oana Bardasan
Societate axata pe prestări servicii, maxim 30 de facturi emise lunar, maxim 15 facturi achizitii lunar, niciun angajat, societate neplatitoare tva, depunere declarații la 3 luni. Documentație simpla, asociatul unic este și administrator, birocrație redusa, doresc cooperare bazata pe bun simt și seriozitate pe termen lung, numai cu contract.
Firma este infiintata recent, iar activitatea principala se bazeaza pe promovarea afacerilor in mediul online. Colaborarea cu clientii se va face in baza unui contract de prestari servicii. Pentru inceput estimez colaborarea cu 3 clienti lunar, acestia urmand sa faca plata serviciilor prin transfer bancar in contul firmei.
1. productie muzicala – primirea de venituri de la case de discuri 2. vanzarea de produse online legate de productia muzicala Alte detalii: 1. facturile se emit de 2 ori pe an pentru incasarile de la casele de discuri 2. peste aproximativ 2-3 luni e posibila si vanzarea de produse online pentru productie muzicala (produsele si site-urile nu sunt inca gata), dar cu putine facturi pe luna. sa zicem maxim 3-4 pe luna, cu mentiunea ca in unele luni e posibil sa fie 0 chiar si dupa inceperea vanzarilor online 3. toate veniturile vor fi in EUR 4. casele de discuri sunt din strainatate 5. relatia cu expertul contabil se va gestiona online, deci as dori o persoana cu cunostinte de google.meet, zoom etc
Buna ziuaAs dori sa stabilesc o programare pentru o consultanta fiscala. As dori sa infiintez un SRL in care sa fiu actionar unic si administrator. Am anuntat la actualul loc de munca faptul ca urmeaza sa plec incepand cu 1 august. Intre timp am aflat ca sunt insarcinata. As dori sa stiu cum trebuie sa procedez pentru a beneficia ce concediu pre si post natal prin forma pe care o voi deschide. Si de asemenea care ar fi solutia pentru a nu suspenda activitatea pe perioada cresterii copilului beneficiind si de indemnizatia de crestere copil.Multumesc
Buna ziua.Eu am un apartament inchiriat cu contract inregistrat la AF.Sect.2.Mai am un teren agricol dat in arenda ptr. care plateste arendasul impozit.Am venit din pensie.Ideea este ca pana acum am facut declaratia de venit la fisc, am platit impozit.Nu a fost chiar simplu avand in vedere soft-ul AF. Ideea este ca sotul meu a trait si muncit in Germania 25 de ani si are pensie de la ei.Fiscul German ''s-a trezit'' sa-mi ceara si mie veniturile din Romania.Imi cer sa le dau un formular pentru evitarea dublei impuneri semnat si parafat de Adm. Financiara. Noi avem rezidenta in Germania dar traim in Romania.Sotul meu are carte de identitate in Romania CRDS. Stiu cat de greu se lucreaza cu fiscul de la noi si as vrea sa evit erorile. Asa ca as dori sa-mi recomandati un consultant fiscal care sa ma reprezinte la fisc. Cu stima,