CABINET EXPERT CONTABIL-DRAGOMIR M. NICOLETA - este promta, prevazatoare, discutam impreuna legislatia ...
Deocamdata nu imi dau seama.
Am ales firma de contabilitate prin intermediul necesit.ro si suntem extrem de multumiti. Recomadam cu drag firma CABINET EXPERT CONTABIL-DRAGOMIR M. NICOLETA .
CABINET EXPERT CONTABIL-DRAGOMIR M. NICOLETA Dna. Nicoelta este o femeie super, va multumesc mult. Urmeaza sa ne intalnim luni pentru a mai pune la punct cateva detalii.
Am ales sa colaboram cu firma CABINET EXPERT CONTABIL-DRAGOMIR M. NICOLETA si suntem foarte multumiti. Recomand! Va multumesc!
Serviciile contabile sunt contractate cu CABINET EXPERT CONTABIL-DRAGOMIR M. NICOLETA. Ceea ce putem spune este: seriozitate, profesionism si politete! Recomandam!
Am ales pentru contabilitate serviciile dnei Dragomir pentru profesionalism si seriozitate. Recomandam cu incredere!
Sunt multumit , doamnele foarte amabile serioase cu deschidere in sensul in care am semnat o colaborare mai indelungata. Recomandam !
Am primit multe informații utile și am reușit sa înțeleg de data asta mult mai mult perspectiva financiar-contabila. Și chiar sa îmi aduc actele la zi din toate punctele de vedere ( inclusiv HR). Recomand Necesit.ro pentru rapiditatea și calitatea serviciilor oferite. Nu reușeam fără ei în timpul scurt pe care l-am avut la dispoziție.
Recomand cu cea mai mare placere, lucrez si in prezent, m-a castigat chiar din prima convorbire telefonica. Rapunde imediat la orice solicitoare , este foarte prompta si se gasesc pentru orice intrebari solutiile potrivite in timp util.
Am ales sa mergem mai departe cu CABINET EXPERT CONTABIL-DRAGOMIR M. NICOLETA. De incredere!!
Servicii: Expert contabil, Audit financiar, Contabilitate, Consultanță fiscală, Consultant fiscal, Firme contabilitate, Contabili, Servicii de contabilitate, Firme de contabilitate
Buna ziua , as dori sa știu care ar fi prețul serviciilor de contabilitate pentru un restaurant de tip Fast food cu 4 angajați . Firma este nou infiintata,fara angajati dar intentionam sa angajam 4 persoane.As dori sa fiu ofertata pe adresa de e-mail din cerere sau pe iar pentru mai multe detalii ma puteti suna pe whatsapp. Va mulțumesc anticipat ! Cu stima Mihaela Constantin
Buna ziua, Pe 19 iunie am infiintat o societate - . Firma este nepurtatoare de TVA si va avea 1 - maxim 2 salariati Obiectul de activitate este comertul online cu produse textile pentru casa - in prima faza, fete de masa. O parte din produse le avem pe stoc. Pentru celelalte vom lucra cu stoc la furnizor. Cautam sa lucram cu o firma de contabilitate pentru activitatile specifice ce tin de contabilitate (tot pachetul). Ca si program de facturare vom folosi SMARTBILL. Astept oferta dvs, Multumesc!
Am infiintat firma anul trecut dar nu am apucat sa mai fac nimic pentru ca am plecat din tara.Din cauza faptului ca locuiesc in Bucuresti nu am reusit decat sa dau o fuga anul acesta sa depun copii dupa actele firmei la ANAF.Firma este inactiva deocamdata si vreau sa stiu cat ma costa depunerea declaratiilor trimestriale de inactivitate ca sa ajung cu ele la zi si depunerea lor in continuare la termenele necesare.
Ma intereseaza o firma de contabilitate in Cluj , cu sediul in cartierul Marasti sau in apropiere. Avem o firma de servicii de furnizare si management a fortei de munca ,avem clienti si din afara spatiului UE ,intre si de documente de prelucrat .Ne intereseaza si partea de resurse umane, avem 4 angajati. Nu suntem platitori de TVA.
DESFASOARA ACTIVITATE DE EXPLOATARE FORESTIERA, DETINE TREI TAF-UTRI, DOUA PLATFORME CU MACARA SI REMORCI DE TRANSPORTAT BUSTENI, DOUA TIRURI - UNUL PENTRU TRANSPORT EXTERN, UNUL PENTRU TRANSPORT INTERN, LIVRARI BUNURI, SERVICII INTRACOMUNITATRE, CASA DE MARCAT, TREI CONTURI BANCA, REGISTRU CASA LEI, VALUTA, PLATITOARE TVA LUNAR, RAMBURSARI DE TVA, MICROINTREPRINDERE, LUNAR EXISTA MISCARE DE PERSONAL
Este o firma mica, care in primele 3 luni estimez sa nu am nici o incasare/cheltuiala pe firma. Facem lucruri lucrate manual, crosetate. As vrea o firma de contabilitate care sa ma sustina in aceasta activitate. De asemenea, daca incepem sa emitem facturi, vor fi cu valori mici, deoarece produsele pe care le producem au in sine o valoare mica. Nu vom detine casa de marcat, incasarea banilor se va face ramburs, la momentul livrarii si vom emite facturi fiscale pentru fiecare achizitie. Astept cu interes raspunsul dumneavoastra! Zi usoara! Diana Tilea
Este o firma ce se ocupa cu vanzarea anumitor produse in mediul online (site propriu, emag marketplace etc) dar avem si un mic magazin fizic unde clientul poate sa vina sa probeze produsele si sa le cumpere (deci firma are si casa de marcat). La ora actuala firma nu este platitoare de TVA si are 0 angajati (ma ocup doar eu, administratorul). Cea mai aglomerata perioada este vara pentru ca produsele sunt de sezon (iarna se vand foarte putine). In varful de vanzari expediem cam 30 de produse prin curier/luna si vindem cam 30 prin casa de marcat/luna. Iarna am vandut 5/luna deci activitatea este foarte restransa in sezonul rece. La ora actuala folosesc SAGA C ca program de contabilitate, gestiune stocuri si emitere bonuri fiscale
Buna ziua, Sediul social al firmei este in Constanta, dar activitatea o desfasuram in Bucuresti. Ne ocupam cu comercializarea produselor de infrumusetare. Avem magazin online pentru care emitem aprox de facturi lunar. Facturile trebuie urmarite si incasate, atunci cand primim banii de la firmele de curierat colaboratoare, sau de la procesatorul de plati pentru cele achitate direct cu cardul in site. Pe langa magazinul online, avem 2 puncte de lucru in Bucuresti unde comercializam produsele noastre dar avem si parte de servicii, coafor (strict pt par). Ca si program de facturare, emitere de bonuri, realizare niruri etc folosim Sedona Retail. Se pot importa direct din program toate actiunile noastre, dar trebuie verificate ca totul este in regula. Ne dorim sa lucram cu o firma sau un expert contabil foarte serios, experimentat, care sa verifice aproximativ in timp real activitatea noastra, nu doar inainte de realizarea declaratiilor lunare si sa ne semnaleze eventuale nereguli. Ne dorim ca macar 1-2 zile pe saptamana sa lucreze de la sediul nostru din Bucuresti pentru a colecta documentele si pentru a intelege mai bine ce se intampla intern sau ne dorim o persoana dedicata firmei noastre, eventual care ar realiza si contabilitatea primara. Suntem deschisi la variante. Asteptam ofertele dumnevoastra cat mai rapid.
Firma nou fondata,unu angajat, fondator Barbulat Vasile cetatean Roman cu viza in Rep. Moldova. Import de marfa de uz casnic (frigidere,,Masini de spalat uzate) din Germania. Este nevoie de prezentarea lunara a darilor de seama si de la trei la cinci importuri pe an si respectiv tot atatea exporturi in R. Moldova. Fara activitate zilnica in Romania. Solicit oferta cat mai ieftin. Multume.
4 magazine alimentare, o spalatorie auto si de covoare care vinde si bauturi racoritoare, o moara de malai si urluiala, 4 automate de cafea, o sifonarie unde se vinde si suc la pahar, servicii de plata a facturilor Pay Point si de reincarcare a cartelelor telefonice Mentionez ca evidenta primara este in grija administratorului