Bună ziua, A fost înființată de curând o firmă în UK (activitatea principală este în domeniul IT - website-uri și design), iar eu împreună cu un asociat am vrea să știm dacă putem avea titlul de director în firma respectivă, având în vedere că noi vom continua să locuim în România. Aferent, am avea următoarele întrebări: 1. Trebuie declarate in țară veniturile din străinătate? Unde se face acest lucru și care este procedura standard pe care ar trebui să o urmăm? Trebuie declarate doar veniturile salariale sau și cele sub formală de dividende? 2. Dacă plătim impozit pe o firmă în UK (unde noi suntem directori), mai trebuie să plătim impozit și în România dacă noi nu locuim in UK ci tot in România? Dacă da, este deductibil/recuperabil impozitul plătit în România? 3. Sunt alte taxe sau detalii pe care ar trebui să le știm despre veniturile din străinătate? 4. În cazul în care nu putem avea titlul de directori, care ar fi cea mai simplă formă legală prin care să putem realiza contracte de prestare servicii conforme cu activitatea precizată mai sus (ex. creare website-uri, consultanță și auditare web, etc.)? Se poate face PFA cu doi administratori? Care sunt taxele care trebuie platite? Trebuie platite CAS si CASS pentru dividende in PFA?
Imi doresc sa fac un ONG pe fonduri europene, cu activitate sociala, prin care sa fac activitati de educatie si ingrijire pentru copiii cu autism si gen afterschool pentru copiii sanatosi, aprox. 15 copii, cu pachete sapt. si lunare de acces, cu plata direct in cont bancar, fara casa de marcat, dar si cu pachete gratuite pentru grupurile vulnerabile. Sa am 6 angajati part time, pe 5 ore si 4 ore, sa le acord 1 masa sau 2 pe zi in functie de cate ore stau, 5 sau 9 pe zi, sa achizitionez tot ce am nevoie pentru a imi desfasura activitatea: mobilier, material didactic, laptop, imprimanta, consumabile, mobiler baie copii si adulti, electrocasnice pentru activitatile de gatit etc. Am nevoie de serviciile contabile. Va multumesc. O zi minunata si mult spor in toate! Cu prietenie,
oras Brasov, interesati de o firma de contabilitate pentru un SRL panificatie -bacanie, 4 angajati, circa 50 de facturi plus alte bonuri fiscale. Detalii: Produc zilnic panificatie (10-15 kg), patiserie (15-20kg), cofetarie (maxim 5kg). SRL-ul este o bacanie care comercializeaza si produsele altor mici producatori.
As dori infiintarea unui SRL fara angajati, cu asociat unic. Va fi fara TVA, pentru servicii IT (zvoltare software). De asemenea am nevoie gazduirea sediului social si, daca oferiti, servicii contabilitate (in principiu doar intocmirea claratiei pentru impozit trimestrial si bilantul anual).
Buna ziua. Numele meu este . Va scriu in vederea unei posibile colaborari. Pe scurt, pentru moment, situatia este urmatoarea: sotul meu si cu mine lucram pentru 2 firme din strainatate in domeniul digital marketing. Pana acum (timp de 2 ani de zile), eu am avut si un job in Romania si pentru ce venea din strainatate faceam in fiecare an pana in luna Martie plata la ANAF pentru venituri din alte surse din strainatate. Era in regula situatia pentru ca nu plateam pensia datorita jobului din Romania care acoperea aceasta plata. In urma cu 2 luni insa a trebuit sa imi dau demisia pentru ca nu mai faceam fata cu atatea joburi, iar acum trebuie sa aranjam altfel plata acestor venituri din freelancing (contracte de colaborare inyre firma si persoana fizica - eu). Noi am vrea sa discutam inceperea unei firme, dar avem nevoie de o discutie cu cineva care ne poate prezenta cea mai buna optiune pentru situatia noastra. PFA sau firma? Ce fel de firma? Etc... Suntem interesati sa gasim la dumneavoastra acea persoana si sa incepem apoi demersurile. As vrea sa stiu ce trebuie sa facem ca sa miscam lucrurile...am vrea sa rezolvam cat mai curand si rapid posibil. Astept mailul dumneavoastra. Va multumesc,
Buna ziua, Am nevoie de infiintare forma juridica de SRL. Doresc sa incep un business % online, de vanzare produse (in special haine), personalizate pentru iubitorii de natura. O parte dintre vanzari vor fi donate pentru plantarea de copaci. Voi vinde in Europa, avand in plan sa ma extind si global pe viitor. Voi extrernaliza productia catre o companie din Romania. Astept oferta dvs. Multumesc
Bună ziua, A fost înființată de curând o firmă în UK (activitatea principală este în domeniul IT - website-uri și design), iar eu împreună cu un asociat am vrea să știm dacă putem avea titlul de director în firma respectivă, având în vedere că noi vom continua să locuim în România. Aferent, am avea următoarele întrebări: 1. Trebuie declarate in țară veniturile din străinătate? Unde se face acest lucru și care este procedura standard pe care ar trebui să o urmăm? Trebuie declarate doar veniturile salariale sau și cele sub formală de dividende? 2. Dacă plătim impozit pe o firmă în UK (unde noi suntem directori), mai trebuie să plătim impozit și în România dacă noi nu locuim in UK ci tot in România? Dacă da, este deductibil/recuperabil impozitul plătit în România? 3. Sunt alte taxe sau detalii pe care ar trebui să le știm despre veniturile din străinătate? 4. În cazul în care nu putem avea titlul de directori, care ar fi cea mai simplă formă legală prin care să putem realiza contracte de prestare servicii conforme cu activitatea precizată mai sus (ex. creare website-uri, consultanță și auditare web, etc.)? Se poate face PFA cu doi administratori? Care sunt taxele care trebuie platite? Trebuie platite CAS si CASS pentru dividende in PFA?
activitatea este de intermediere asigurari - brokeraj. Sunt o firma foarte mica, cu 1 salariat si 1 masina. Cheltuielile sunt putine, pentru ca si veniturile sunt mici. Am un consum de energie si timp foarte mare in domeniul meu si solicit rabdare de la ceilalti, cand interactionez cu domeniul fiscal. Buget disponibil lunar pentru servicii lei
Buna ziua, Suntem un tour operator specializat pe incoming in Romania. Momentan suntem in Inspectie fiscala pentru recuperare tva pt o suma de 33. ron dar e foarte important pentru noi si modul de lucru pentru viitor. Momentan avem nevoie de o adresa mai detaliata catre anaf cu trimiteri catre legislatie care sa ne reflecte interesele firmei si ulterior probabil vom avea nevoie de asistenta in faza de contestare a deciziei ANAF si reprezentare in instanta. Avem nevoie de consultanta fiscala. Va atasez si fisierul cu detalii. Va multumesc, George Panica
Firma in curs de infiintare. Activitate este cultivarea pamantului cu culturi mari (grau, orz, rapita, porumb, floare soarelui, soia, sorgh, etc.). As dori o solutie pentru contabilitate care ofere si acces la datele prin internet. Birou pentru firma va fi in . Acces la facturi si alte documente care trebuie pentru contabilitate trebuie organisat intr-un fel simplu. Ideal ar fi sa vb si limba germana. Multumim