Buna ziuaAs dori sa stabilesc o programare pentru o consultanta fiscala. As dori sa infiintez un SRL in care sa fiu actionar unic si administrator. Am anuntat la actualul loc de munca faptul ca urmeaza sa plec incepand cu 1 august. Intre timp am aflat ca sunt insarcinata. As dori sa stiu cum trebuie sa procedez pentru a beneficia ce concediu pre si post natal prin forma pe care o voi deschide. Si de asemenea care ar fi solutia pentru a nu suspenda activitatea pe perioada cresterii copilului beneficiind si de indemnizatia de crestere copil.Multumesc
Buna ziua.Eu am un apartament inchiriat cu contract inregistrat la AF.Sect.2.Mai am un teren agricol dat in arenda ptr. care plateste arendasul impozit.Am venit din pensie.Ideea este ca pana acum am facut declaratia de venit la fisc, am platit impozit.Nu a fost chiar simplu avand in vedere soft-ul AF. Ideea este ca sotul meu a trait si muncit in Germania 25 de ani si are pensie de la ei.Fiscul German ''s-a trezit'' sa-mi ceara si mie veniturile din Romania.Imi cer sa le dau un formular pentru evitarea dublei impuneri semnat si parafat de Adm. Financiara. Noi avem rezidenta in Germania dar traim in Romania.Sotul meu are carte de identitate in Romania CRDS. Stiu cat de greu se lucreaza cu fiscul de la noi si as vrea sa evit erorile. Asa ca as dori sa-mi recomandati un consultant fiscal care sa ma reprezinte la fisc. Cu stima,
Buna ziua, As dori serviciul de contabilitate pentru o firma care arata in felul urmator: - SRL - inmatriculat in Ilfov - 2 actionari 90%-10% - platitoare de TVA - fara angajati - facturi cheltuieli - minum 1, maxim 10 pe luna. In medie 2-3. - facturi servicii - maxim 1 pe luna. In principiu cam o factura la 2-4 luni. Factura se face pentru o firma care nu este din Romania. Daca mai aveti nevoie de alte detalii va rog sa imi spuneti. Prefer contactare si ofertare pe email / whatsapp. Multumesc.
Activitatea se desfasoara % online. Serviciile se presteaza pentru o companie din Statele Unite. Am nevoie de cineva care sa se ocupe de toata partea de contabilitate, depunere acte, etc plus, bineinteles, ajutor. Sunt la inceput cu firma, am nevoie sa stiu ce este deductibil, ce nu este si asa mai departe.
Este vorba despre o firma ce urmeaza a fi infiintata in luna August, pentru activitati de transport marfa contra cost. Dorim sa gasim o persoana care a mai tinut contabilitatea unei astfel de societati, care cunoaste reglementarile si ne poate ajuta inclusiv cu pregatirea dosarului pentru infiintare. Va fi vorba de op-uri si facturi aproape zilnice, in medie 2 pe zi.
Buna ziua! Oferim servicii video si foto pentru clientii nostri (persoane fizice si juridice). Activitatea noastra este cumva sezoniera, variind de la luni in care avem 2-3 facturi emise pana la 15 cred ca ar fi un maxim intr-o luna, in cea mai aglomerata perioada. Cautam un contabil care sa ne sfatuiasca sau sa ne indrume din cand in cand in activitatea noastra (atentionari, aplicare pentru diferite ajutoare, cum sa econimisim mai mult etc.). Intrucat avem 2 angajati cu jumatate de norma, respectiv 2 ore pe saptamana, restul venitului il completam din dividente. Ne-ar placea sa se poata face in mai multe transe pe parcursul unui an, insa nu mai mai des de 4 transe. De asemenea mai luam bonuri de carburant si diverse alte achizitii pe firma, pentru a mai putea deduce din sumele intrate. Bilanturi trimestriale. Facturi, chitante si extrase transmise online. Ne dorim un buget fix per luna daca se poate, astfel incat sa stim exact cat ne costa acest serviciu si speram sa fie unul identic sau mai bun decat auzim deja de la colegi de breasla. Relatia cu contabilul ar fi una de lunga durata si speram sa aprecieze si el acest lucru.
Am nevoie de un contabil care sa ma indrume cum sa procedez pentru ca am o firma, voi face comert online cu produse non alimentare. Inca nu e gata site-ul, am nevoie si de brand, insa vreau sa stiu din timp, pe viitor ce si cum trebuie sa fac. Mentionez ca acum inca nu am activitate, asta se va intampla in cel mult 1-2 luni.
Suntem o scoala privata. Avem doua entitati pe care functionam: un ONG si o unitate de invatamant persoana juridica. O parte din angajati sunt pe ONG, o parte pe scoala. Nr. elevi, aprox. . Se emit lunar facturi pentru taxele educationale din Smartbill si avem documentele justificative pentru cheltuieli legate de plata salariilor, chirie, alimente, materiale didactice, combustibil. Avem 37 de angajati la momentul prezent.
Suntem o scoala privata. Avem doua entitati pe care functionam: un ONG si o unitate de invatamant persoana juridica. O parte din angajati sunt pe ONG, o parte pe scoala. Nr. elevi, aprox. . Se emit lunar facturi pentru taxele educationale din Smartbill si avem documentele justificative pentru cheltuieli legate de plata salariilor, chirie, alimente, materiale didactice, combustibil. Avem 37 de angajati la momentul prezent.
Buna ziua, ma numesc Landolf von Kuerten in societate SC VK SRL care se ocupa de inchiereri imobiliare, cumparare/vanzare imobiliare si consultanta in management. Activitate este foarte la inceput, in total vb despre nici 10 facturi pe luna care trebuiesc platite si emise catre clienti, de plata lor chiar ma pot ocupa eu dar am nevoie pt inregistrare fiscala de un contabil.