CONTLEX SRL

Cluj-Napoca
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Cluj-Napoca

Opus srl, Cluj-Napoca

 
0 recenzii

Alte servicii în Cluj-Napoca și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Mărăști, Bacău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: TRANSPORT - SERVICII
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, rog o oferta pentru societatea mea, eu lucrez cu o firma din slovacia careia ii fac o singura factura pe luna, am cod de tva extern si extras de banca lei si euro, mai aduc cateva bonuri de combustibil. am un si as vrea ca factura catre clientul meu sa o faceti tot dvs odata pe luna va trimit eu sumele ce trebuie trecute in invoice. multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brăila, Brăila
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Laborator de cofetarie/patiserie
  • Număr angajați: 2

Laborator de cofetarie nou infiintat: Laboratorul isi propune sa ofere clientilor dulciuri de casa, produse dupa retete „din caietul de retete al bunicii”: Alba ca Zapada, Albinita, Rulade, etc; prajituri adaptate de tipul: prajitura Snickers, negrese, ciocolata de casa, bomboane Raffaello, inghetata de casa, torturi de casa. Toate acestea vor avea o concentratie scazuta de zahar. Reducerea cantitatii de zahar a fost deja experimentata in diferite ocazii si a contribuit la marirea portofoliului de clienti. Nu in ultimul rand, laboratorul va oferi, initial doar pe baza de comanda ferma, produse de tipul cozonacilor, checurilor, panettone sau diferite tipuri de tarte. As dori ca informatiile sa imi fie transmise prin e-mail, intrucat nu voi fi disponibil telefonic intotdeauna.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sector 1
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: cod CAEN 682
  • Număr angajați: 0

Domeniul de activitate: inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau in leasing . In acest moment sunt doua apartamente care fac obiectul activitatii. Exista contract incheiat cu o firma care se ocupa de management-ul apartamentelor , servicii facturate si platite lunar de CraftyConversations.. Documente: - 2 facturi furnizor ( servicii management) - 2 facturi client ( de emis ) reprezentand chiria - 1 bank statement

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 6201
  • Număr angajați: 4

-contabilizare pentru clasele 6 și 7 pe câte 2 conturi analitice, în funcție de contul bancar în care a fost înregistrată tranzacția -depunere declarații -inregistrare contracte de munca, menținere pontaj și stat de plata -înregistrare acte la onrc, anaf, atunci când este cazul -inregistrare facturi emise si recepționate, contracte de prestări servicii, creditări firma

Contabilitate

  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: Cabinet Individual de Psihologie PFA
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Locuiesc in Germania si am deschis de curand in Timisoara un de PFA). As avea nevoie de o firma pentru a sti care este varianta de contabilitate pe care trebuie sa o fac si care sunt pasii necesari pentru a functiona legal.Va rog sa imi scrieti pe whatsapp deoarece nu pot discuta mereu la telefon.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași, Iași
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: comercializarea produselor si echipamentelor electrice si servicii de realizarea softului la comanda
  • Număr angajați: 0

avem mai multe genuri de activitate dar de baza sunt comercializarea produselor si echipamentelor electrice si servicii de realizarea softului la comanda. In Republica Moldova avem 5 angajati,dar in Reprezentanta pe care initiem sa o deschidem in Romania cred ca nu vor fi angajati sau doar unul ,ne vom axa mai mult pe comercializare

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași, Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: S.C. PRO AMI S CONSULTING S.R.L
  • Număr angajați: 0

Firma recent înființată în domeniul patiseriei (vom produce si comercializa produse similare placintelor) printr-o finanțare nerambursabilă. În urmatoarele 4 luni vom realiza achizitionarea echipamentelor iar in 3 luni angajarea a 4 persoane, practic pana atunci nu vor fi foarte multe facturi. Dupa aceasta perioada vom incepe activitatea de productie si comercializare. De asemnea vom avea nevoie de sprijin pentru întocmirea rapoartelor lunare si trimestriale. Am rugamintea sa ne transmiteti oferta de pret avand in vedere cele doua perioadae ale activitatii. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sibiu, Sibiu
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: Locuinta in regim hotelier
  • Număr angajați: 0

Sunt pensionara cu varsta 66 ani. Am un apartament la casa in regim hotelier. Pot functiona in regim real cu contabilitate simpla, intrari si iesiri? Ma inscriu la cota de venit impusa celor cu pana la 5 camere? Cum se calculeaza in acest caz? Se imparte cota la 12 luni? Se aplica coeficientul de reducere de 60% pentru varsta si sex? Daca este ocupat max. 8 zile pe luna dar sunt luni intregi in care nu se ocupa cum calculez?

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Software - 6201
  • Număr angajați: 0

Ca si activitate pentru moment as avea un website care ofera un serviciu pe care utilizatori din toata lumea il va putea accesa si utilizatorii vor putea sume de bani prin intermediul procesatorului de plati Stripe care va emite facturi pentru fiecare donatie in parte. Pe viitor este posibil sa am si un angajat, dar momentan firma este fara angajati.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bogata Mureș, Mureș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Automatizari industriale
  • Număr angajați: 20

Contabilitate primara. Activitatea se va desfasura la sediul firmei -Punct de lucru Tg Mures, str Dezrobirii, nr 13, Corp 6 , intre orele 07:30 - 14:30 si consta in : Evidenta pontaje, concedii, delegatii, tichete masa. Evidenta foi de parcurs auto , km rulati si consumuri de carburant. Facturi de materiale , piese de schimb, servicii - de introdus in aplicatia Ciel. Note de receptie, bonuri de consum, stocuri magazie. Obiecte de inventar, inventar mijloace fixe. Caserie - completare registru de casa in aplicatia Ciel. Intocmire adeverinte de venit si alte documente necesare personalului angajat.