Suntem un mic magazin care desface produse industriale de larg consum (electrice, produse pentru curatenie, cosmetice etc.). Doresc un contract cu o firma de contabilitate serioasa, care sa asigure respectarea legislatiei, sa lucreze transparent, sa pot pune intrebari si sa mi se raspunda. Documentele primare (receptii marfa, registru de casa, raport de gestiune) le intocmesc eu. Pot plati cel mult lei/lună.
Firma nou infiintata - servicii fotografie grade => creare tururi virtuale grade pentru mici companii (gradinite, sali fitness, saloane spa, apartamente de inchiriat in regim hotelier, pensiuni, etc.). Numar redus de acte: costuri - cost conta, hosting site, abonamente software online, cheltuieli bancare Venituri - probabil cateva luni bune nu voi avea deloc venituri
Infiintarea si fucționarea unei entitati economie socia prin programele minimus. În momentul față se pune ul pentru zona NE. Ghidul solicitantului preve ca furnizorul servicii contabile să fie din aceeași regiune ca și aplicantul. Proiectul trebuie sa se sfășoare cu fonduri UE 18 luni urmând ca întreprinrea economie socială să funcționeze încă 6 luni după finalizarea ului. Astfel contractul prestări servicii va fi pe 24 luni
Buna ziua, avem nevoie de servicii contabile. Va rog contact pe email. Multumim! Numar mediu de documente pe luna: - Sporadic cate o DVI export sau livrare intracomunitara (nu lunar) Aprovizionari intracomunitare - 1-5 / luna DVI extracomunitar - 1-5 / luna Facturi furnizori interni - 10-30/luna Facturi emise - 20-40/luna 1 cont bancar 4 valute (EUR/USD/GBP/RON) 1 cont bancar secundar 1 valuta (RON) Fara credite, fara leasing-uri. Platitor de TVA.
Doresc servicii de contabilitate pentru o societate neplatitoare de tva, (plus cod de tva intracomunitar),cu 3 angajati part time, 3 case de marcat, implicit 3 masini care fac transport alternativ. Doresc oferte doar din cluj napoca si persoane care pot lucra cu documente transmise online (unde este cazul). Multumesc.
Buna ziua As dori câteva informații în ce privește fiscalitatea la noi. Locuiesc în Franța de 45 de ani unde am dezvoltat câteva afaceri. Aici, fiscalitatea e foarte greu de suportat. M-ar interesa să știu dacă mi-aș alege domiciliu fiscal în România ar reprezenta un avantaj pentru mine sau nu. Comparat cu Franța, care ar fi avantajele ? Mulțumesc André
Firma de consultanta IT noua , activitate minimala.1-2 clienți, posibil 1 angajat in următoarele 6 luni. Asociatul principal vrea sa facă toate interacțiunilor cu contabilul online, nu in persoana. Vrem sa folosim platforma smartbill pentru conta și dorim contabil(a) care răspunde prompt la email, știe sa lucreze cu smartbill si e confortabil sa lucreze de la distanță pe calculator.
Activitatea firmei se bazeaza in momentul de fata pe vanzare de produse mici electronice, prin intermediul internetului, mai clar Vindem prin platforma EMAG. Vanzarile sunt mici in momentul de fata, dar speram sa crestem. Ma intereseaza serviciile contabile, pentru ca firma a fost infiintata in noiembrie, si nu am avut pana acum un contabil care sa imi depuna declaratiile la sfarsit de an, sau in inanuarie cum am fost indrumat de catre jurist. Ca si facturare am un program simplu in care imi fac singur facturile, SMARTBILL. Nu lucrez cu bani cash, orice plata este facuta prin transfer bancar. Va multumesc si astept o oferta. Pentru contact telefonic, suntem disponibili de marti pana duminica, dupa ora 17:00.
Buna ziua, Am nevoie de consultanta fiscala pentru determinarea eventualelor taxe de achitat catre ANAF. Contextul este urmatorul: locuiesc si sunt angajat in Belgia, cu statut de expat. Sursa de venit este salariul si platesc impozit in Belgia, dar am rezidenta fiscala in Romania. Stiu ca exista tratat de evitare a dublei impuneri intre Belgia si Romania. As dori consultanta pentru determinarea eventualelor taxe de achitat in Romania. Multumesc anticipat pentru raspuns. Cu respect, Boatca
Buna ziua! Razvan este numele meu si sunt administratorul firmei XUVENATE SRL, infiintata acum cateva luni in urma. La inceputul lui martie o sa-mi lansez propria marca de imbracaminte si o sa fac deschiderea site-ului cu prima colectie de haine. Am nevoie sa colaborez cu un contabil care sa se ocupe de toata partea financiara a acestui business: - de gestionarea relatiei cu ANAF/institutiile publice; - intocmirea raportului lunar sintetizat cu privire la sitatia financiar-contabila a societatii; - intocmirea instrumentelor de plata lunare pentru onorarea datoriilor la stat. Astept ofertele pe adresa de e-mail Multumesc, Razvan