Promptitudinea si transparenta, recomand LEGALTAX CODE SRL
Servicii: Servicii de contabilitate, Contabili, Firme contabilitate, Consultant fiscal, Consultanță fiscală, Contabilitate, Audit financiar, Firme de contabilitate, Expert contabil
Buna ziua, Cautam sa înlocuim contabilul nostru actual. Despre noi: - Avem o firma de autentificari produse, deci un serviciu digital. - -1, tranzacții pe luna - Folosim Stripe ca procesor de plăti. Tot ce ne interesează este ca tot procesul sa fie cu cât mai putin contact/întâlniri/procese. Principala întrebare ar fi: dacă odată de pornim parteneriatul: 1. Va dam acces La Stripe + la extrase de conturi 2. Stabilim procesul pentru tot ce iese din firma Este asta de ajuns ca sa pornim? Foarte important pentru noi este sa știm dacă v-ar fi de ajuns ce am spus la punctul 1. Multumesc, C.
Servicii suport pentru pentru revanzatori de feronerie pentru uşi si ferestre, respectiv pentru producatori de tamplarie si geam termoizolant , pe teritoriul Romaniei . Aceste servicii se factureaza cumulat, 1-2 ori pe luna , prin cod TVA special intracomunitar , pentru o firma producator de feronerie impozabilă din UE. Aceste documente trebuie depuse la ANAF, lunar pana la termenul stabilit . Se va contabiliza 2-5 facturi cu cheltuieli : cazare, factura telefon, bunuri cumparate, factura contabilitate, etc. (totalul acestora fiind facturat mai departe intracomunitar in cele 1-2 facturi lunar amintite mai sus ) Se va contabiliza conturile bancare a firmei , una in lei si una in euro (1-5 tranzactii in euro, 5-10 in lei) De facut Declaratia Unica .
este un ONG cu activitate de auofinantare prin vanzarea de bunuri second-hand printr-un magazin cu spatiu inchiriat si activitate umanitara de servicii pentru copii defavorizati si plasament social pe viitor. Suntem interesati de o oferta pentru toata evidenta contabila cu imbinare intre umanitar si economic: stocuri, revisal, pentru angajati, declaratii salarii si tva, calcul salarii, inregistrari facturi intracomunitare cu Franta si pe partea umanitara: facturi, acte de donatie in bani si bunuri, accepte donatie, cu evidenta stoc umanitar. are un magazin second-hand de imbracaminte, incaltaminte, lenjerie casa, jucarii, obiecte de casa si activitati umanitare de after-school si activitati recreative pentru copii defavorizati. Va rog sa-mi faceti o oferta - servicii contabile pentru toata activitatea fara Bilant ! Va multumesc,
Fabricare de obiecte decorative si semne din metal (tabla fier carbon si inox). -Proiectare grafica, programare CAD pentru debitare cu laser fibra optica, finisarea prin slefuire, vopsire cu pulberi in camp electrostatic, ambalare in vederea livrarii preponderent in EU. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!
Am doua firme una fara activitate (pe 0) si anume: SC. IVAN'S PRIMEX SRL si cealalta inca fara activitate si anume SC. ABILITY GUARD SRL. La IVAN ' PRIMEX am activitate de comercializare produse farmaceutice, iar la a doua Instalatii contra efractiei. Am nevoie de servicii contabile pentru ambele firme. Multumesc!
Bună ziua. Sunt interesat de oferte pentru o firmă proaspăt înființată cu principala activitate furnizarea de servicii IT (freelancing). În afara serviciilor IT, voi mai colabora prin SRL cu o școală de IT pentru a susține cursuri. Menționez că firma are sediul social în județul Suceava, dar mi-ar fi mai ușor să colaborez cu un contabil din București, pentru că locuiesc aici. Pentru orice detalii suplimentare pot fi contactat pe email. Aștept cu interes oferta. Mulțumesc!
Avem o platforma de educatie medicala in dezvoltare. Totul se desfasoara online cu abonamente pentru accesul studentilor pe platforma. Am inceput de 1 an, nu suntem inca la nivelul la care dorim sa ajungem. Suntem tineri studenti la medicina care doresc imbunatatirea calitatii educatiei digitale. Suntem cu contracte de prestari servicii. facem plati lunare cand incepem activitatea din 1 aprilie. mai multe detalii la telefon. Va multumim, Cu respect, Chindris Catalin
Buna ziua, Numele meu este . Aș dori să prestez servicii pentru o Organizație din Cehia, iar pentru a fi platită trebuie să trimit facturi, dar nu stiu exact cum ar trebui să fac asta. Momentan eu trebuie sa creez baze de date care contin informatii despre anumiti doctori din SUA dupa care le trimit un email pentru a se inscrie pe pagina creata de clientul meu (pagina acestora este o platforma educationala). Incepand din luna martie, va rebui sa ma ocup de vanzarile facute pe platforma acestora. Clientul nu este platitor de TVA, iar eu nu cred ca ma incadrez ca platitor de TVA. Ați putea să mă ajutați în acest caz? O zi buna!
In momentul de fata activitatea este redusă pana la sfârșitul luni martie când se va deschide un magazin de prezentare a legumelor , activitatea firmei este in principiu in vanzarea legumelor care le producem . Așteptarea mea la o colaborare cât mai îndelungată , comunicarea care este necesară fiind la început de drum + împlinirea targeturilor firmei împreuna . Doresc sa schimb contabilul prezent din lipsa comunicări si implicării ambelor părți .
Grafic designer si ilustrator. Prestez servicii majoritar comerciale precum ilustratie de carte, ilustratii pentru campanii publicitare, logo-uri, identitate de brand. Asteptarile de facturare ar fi undeva pana in 5 facture pe luna, firma este nou infiintata, deci sunt la inceput de drum. Va rog sa comunicam pe email pentru orice detalii necesare ofertarii. Multumesc!