CLAESSENS GROUP S.R.L.

Oradea
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2

Alți profesioniști în apropiere de Oradea

EXEFIN SRL, Oradea

 
0 recenzii

CANGIP SRL, Oradea

 
0 recenzii

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bacău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 8559
  • Număr angajați: 1

Va prezint pe scurt situatia din prezent: detin un SRL pentru care o am angajata pe sotia mea cu contract suspendat pe motiv de concediu crestere copil. Activitatea este una in domeniul educatiei - consultante&cursuri. Pot sa va spun ca de la inceputul anului in cele 4 luni, am o medie de 33 de facturi incasate si cheltuite. Lunile pot oscila, am avut ianuarie 46 si in martie 25. Principalele facturi sincer sunt pe taxi, respectiv Bolt si Uber. De asemenea am si o asociatie /ONG pentru care contabilitatea e anuala iar media facturilor lunare e 2 (o factura a serviciilor contabile si una de tip abonament al unui serviciu online), fara angajati. Asociatia e tot in sectorul educatiei. Pentru ambele entitati nu am datorii catre stat, totul este la zi. Multumesc mult!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Oradea
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Activități de editare a cărților
  • Număr angajați: 8

Cautăm contabil vorbitor de limba engleză (nivel intermediar). Principalele caracteristici ale editurii: - SRL, înființată în vara anului este o filială a unei edituri cu baza în Kosice, Cehia. - venituri destul de mici deocamdată. - volum de lucru mic majoritatea anului, exceptând lunile de sezon (septembrie-octombrie, dar se poate extinde la lunile august-noiembrie) când s-au înregistrat până la facturi de ieșire din comenzile online. - numărul de angajați în prezent este de 8 persoane (redactor șef, editori, agenți de vânzări); se dorește mărirea echipei la 12-18 angajați în toamnă. -atât noi, cât și editura ”mamă” folosim un sistem intern (Admin) pentru facturi de intrare și ieșire, comenzi online, stocuri, etc., din care se poate face importul de date într-un program de contabilitate. - particularitatea cunoștințelor de limbă engleză amintită mai sus este justificată de necesitatea comunicării cu directorul financiar al companiei mamă, din Cehia.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: ONG fără activitate economică + SRL
  • Număr angajați: 0

Suntem în căutarea unui contabil cu experiență în activitatea organizațiilor non-guvernamentale. Suntem for , o organizație mică, care are în medie 1-2 proiecte pe an la acest moment. Avem nevoie de o persoană/firmă care să fie familiarizată cu procedurile contabile specifice activității ONG și care să ne ofere sprijin dpdv contabil/fiscal în derularea activității și a implementării proiectelor. Momentan nu avem angajați, doar contracte de dr. de autor și prestări servicii, 2 furnizori lunar(FGO și ZOOM) + alte câteva cheltuieli mărunte ocazionate, o factură sau două de transport. Avem doar două conturi bancare, lei și euro. Suplimentar există și un SRL cu activitate minimă, care emite undeva la 2-5 facturi anual, și cu una sau două facturi lunare pt. cheltuieli, fără angajați. Dorințele noastre sunt promptitudine, colaborare deschisă, orientare spre soluții, gestionarea a diverse spețe fiscale-atunci când e cazul. Am schimbat o serie de contabili în ultimii 2 ani, am dori pe cineva cu care să putem lucra îndeaproape și cu care să creăm un parteneriat de durată.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: altele

Buna Ziua ! sunt imputernicit prin procura notariala, in baza acesteia am incheiat doua contracte de arenda , unul pe raza comunei MIHAIL KOGALNICEANU cu sprafata de cinci hectare, al doilea pe raza orasului MEDGIDIA cu sprafata de doua hectare, terenul arabil fiind proprietatea celor doi copii ai mei. Precizez ca in cele doua contracte de arenda este prevazut si insusit prin semnatura celui care exploateaza terenul sa determine si sa vireze impozitul pe venit corespunzator arendei in fiecare an fiscal. Va rog sa-mi spuneti daca este nevoie sa mai depun la ANAF , DECLARATIA , pentru anul fiscal , care are termen de depunere 27 Mai . Indrumarea dumneavoastra va fi de un real folos. MULTUMESC !

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: CAEN 4791 Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet si CAEN 2612 Fabricarea altor componente electronice
  • Număr angajați: 1

Caut contabil pentru o firma nou infiintata cu domeniul de activitate in productie si vanzarea produselor exclusiv pe internet pe site-uri ca eBay. Firma o sa aiba un singur angajat (eu). Import din UE si din afara UE materie prima, produc echipamentul si vand in UE si in afara UE produse finite. Sunt din Bucuresti. As dori un contabil din Bucuresti ca sa ne putem vedea atunci cand este nevoie. Nu doresc o colaborare exclusiv online. Ideal, ne vedem la inceput pana stabilim toate detaliile, trimit lunar prin curier documentele necesare si ne mai vedem doar cand e ceva de lamurit. Sunt dispus sa platesc consultanta contabila atunci cand e nevoie. Nu am pretentia sa stau pe capul contabilului gratuit. Sunt dispus sa invat si sa fac cat pot face din partea contabila si de gestiune folosind programe ca SmartBill. Contabilul ideal are experienta cu importuri, exporturi, productie, vanzari pe eBay prin sistemul managed payments, vanzari directe cu incasari in cont business de PayPal.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 1
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Buna seara, Am schimbat firma de contabilitate si am dori sa facem audit contabil pentru Srl de la infiintare pana in prezent pentru a fi siguri ca este totul in regula. Firma a fost infiintata la sf anului , exista doar o singura factura emisa pe luna, plus retragerile de dividente si declaratiile ,astea sunt documentele . Multumesc , astept raspunsul dvs. O seara buna !

Contabilitate

  • Localitate / sector: Vâlcea
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: It
  • Număr angajați: 1

Bună ziua. Cautam o firma de contabilitate care sa se ocupe de gestionarea taxelor către stat (administrare, rapoarte, notificări taxe etc.) , activități de contabilitate. Este necesara uploadarea facturilor firmei intr-un tool momentan se folosește odoo.com, dar nu e obligatoriu. Compania este micuța, în jur de 60 de facturi pe an, plus un angajat de gestionat. În plus, ar fi nevoie o adresă de firma, pentru ca proprietarul companiei nu este din România. Mulțumesc.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Apahida, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 57
  • Ce serviciu doriți?: Auditul operaţional

activitatea firmei comert cu ridicata . Solicitam servicii pentru audit intern pentru stabilirea unui plan conform acticvitatii.Constatari si recomandarile auditorului in vederea imbunatatiriicontrolului intern detinut asupra activitatii si proceselor care au facut obiectul misiunii de audit si intocmirea unui raport de audit .

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comerț online
  • Număr angajați: 0

Activitatea principala este comerț online. Momentan firma nu activează fiind preluata prin cesiune în luna mai. Estimam ca activitatea propriu-zisa va începe în aproximativ 2 luni. Pana la acest moment singurele tranzacții vor fi pentru plata înregistrării mărcii la Euipo și împrumutul asociațiilor în contul bancar al firmei.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Mureș
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: Stomatologie
  • Număr angajați: 1

Verificarea contabilitătii din ianuarie în coace, preluarea contabilitătii, începănd cu 1 iunie, lunar plata pentru cintabilitatea lunii respective, ceace dorim in plus un tabel excel cu venit/cheltuieli total luna, profit luna, profit cumulat. Actele pentru angajat sa fie facute de contabil. Declaratia unica comletat de contabila , discutam impreuna, trimit eu, 1 bucata e factura/luna incarcat pentru anaf. Lunar am aproximativ 15 facturi de la colaboratori, 20 de chitante, extras cont firma, extras POS.