Buna ziua! Am o frima abia infintata, sunt asociata cu un strain, as dorii sa primesc oferte atat in limba romana cat si in engleza, iar ca si obiectiv de activitate este comert online pe produse de farmaceutica Deocamdata nu sunt angajati, decat administratotul, insa dormi ca pana in ianuarie sa avem inca doi angajati. Astept ofertele dvs. Multumesc!
Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, este obiectul de activitate principala. Doresc servicii de contabilitate, intocmirea dosarelor de angajare a colaboratorilor pe o perioada determinata . Societatea incepe activitatea dupa o lunga perioada de stagnare, au fost reactualizate codurile, este adusa la zi la Oficiul Comertului si poate incepe activitatea. Momentan trebuie sa incepem o lucrare in alt oras, deci trebuie sa urgentez documentatia cu angajarile. Multumesc.
Buna ziua!Numele meu este si sunt persoana fizica.Doresc suport pentru plata impozitului pe venit(venituri din drepturi de autor)mai exact,am nevoie de un contabil care sa calculeze si sa trimita catre Anaf documentele in locul meu. Am facut eu asta pana acum cativa ani dar pentru ca mi-am schimbat domiciliul recent iar sistemul fiscal e in continua schimbare,nu mai stiu exact cum sa completez acea declaratie . As dori sa imputernicesc un contabil care sa se ocupe de acest aspect iar eu sa fac plata.
Firma noastra opereaza in domeniul adult, respectiv videochat. Ce ne dorim exact este ca cineva cu experienta fiscala si juridica sa analizeze practicile noastre si sa vina cu recomandari si optimizari acolo unde este cazul. Afacerea se descrie astfel: Modelele (romance) semneaza un contract de drepturi de autor cu studioul. Noi ii oferim spatiul de lucru, suport tehnic si consultanta. Activitatea este una de prestari servicii prin intermediul unor site-uri din diverse tari ale lumii. Aceste site-uri mijlocesc streamingul audio-video a membrilor platitori (a caror origine este necunoscuta) cu modelele din Romania prin servicii de streaming audio-video. Acesti membri isi fac conturi pe aceste site-uri, pe care le alimenteaza cu carduri. Nu avem acces la datele cardurilor pentru a putea stabili nationalitatea acestora. In plus, pot fi folosite carduri preplatite, nenominale. Site-ul isi opreste un comision ce variaza intre 30% si 70% iar restul de bani sunt expediati catre un procesator de plata ( intermediar) ex. PayPal. ( in realitate se numesc paxum.com si firschoicepay.com). Noi avem conturi business la acesti procesatori ce sunt direct legate la conturile bancare ale firmei noastre din Romania. In momentul cand banii se strang in contul virtual al acestui procesator, ii viram prin wiretransfer catre banca romaneasca. Mai departe, conform contractului de drepturi de autor, ne oprim un comisin variabil intre 50% si 30%, restul de bani fiind transferati modelelor. Temele pe care dorim o analiza sunt urmatoarele: - Catre cine facturam in conditiile in care anumite site-uri nu au afisate datele lor de facturare si nici nu cunoastem originea membrilor - Cand se aplica TVA si cand nu se aplica TVA in conditiile in care nu se stie locul in care se afla membrul platitor. Aici puteti face asocierea cu vanzarea de servicii pe internet fara a cunoaste originea beneficiarului - Exista site-uri ce in momentul in care le-am cerut datele lor de facturare, ne-au spus ca ei nu au un acord semnat cu noi, ca sunt doar niste intermediari si ne-au sfatuit sa practicam autofacturarea. Este o solutie aceasta autofacturare? Ce ne dorim sa obtinem: O modalitate prin care putem lucra cu toate site-urile, legal si intr-un mod cat mai eficient din punct de vedere financiar. Liderii de piata ce au apelat in anii precedenti la solutii de consultanta, lucreaza cu majoritatea site-urilor, nu platesc TVA pe sumele incasate si din surse concrete au avut controale din partea organelor statului romanesc iar metodele prin care isi fiscalizau banii au fost gasite corecte. De aici deduc ca impreuna putem gasi solutii fiscale corecte si viabile. Aceasta este o industrie acceptata din punct de vedere legal dar nereglementata. Asadar, impeuna cu niste parteneri capabili dorim sa gasim o solutie optima de fiscalizare ce sta in picioare din punct de vedere fiscal cat si juridic. De asemenea ne cautam un partener pentru a se ocupa si de contabilitatea firmei. Multumesc, Fabian Dumitru
Buna ziua, Doresc sa reactivez o firma si, pentru inceput, am 2 angajati(eu si un electrician) pentru ca firma este de servicii electrice. In anul acesta probabil ca nu a sa am incasari mai deloc pentru ca am un PFA si lucrez mult pe el. As dori sa-mi spuneti urmatoarele: -care este tariful dvs lunar sau anual? -cum se impoziteaza un cu 2 angajati? -cum pot sa scot dividente in cursul anului, si care este impozitul(am inteles ca pe langa cei 5 % se mai adauga si CASS de 10%, insa plafonat. Plafonat la ce?) Multumesc si astept un raspuns de la dvs!
Firma Grow Fresh a fost infiintata anul trecut in luna decembrie si are ca activitate principala agricultura in spatii protejate (sere). Cautam o persoana care sa ne ajute pe parte de contabilitate si care sa se poata descurca cu gestionarea fondurilor europene deoarece o mare parte a investitiei se va baza pe acestea.
Societatea are ca obiect de activitate dezvoltarea imobiliara. Activitatea consta in construirea unui bloc de locuinte de 7 etaje si vanzarea apartamentelor din cadrul acestuia. Constructia se realizeaza prin intermediul unui antreprenor general iar vanzarea printr-un broker de vanzari. Finantarea este asigurata printr-un credit bancar. Ca si numar de facturi, estimam in jur de 10-20 facturi furnizori si cam tot atatea facturi clienti. Costurile de constructie se capitalizeaza pana la finalizarea proiectului. Dorim externalizarea serviciului de contabilitate si dorim o oferta de pret in acest sens.
Buna ziua, as dori si eu un tarif pt contabilitate neplatitor de tva, fara angajati, nou infiintat pt urmatoarele repere #fara activitate #intre 1-10 documente/luna #intre 11-25 documente/luna #intre 26-50 documente/luna #intre 51-75 documente/luna #peste 75 documente/luna Va multumesc! Va rog sa ma contactati in weekend sau de luni pana vineri dupa ora 19:00.
Buna ziua, Padin Nr.18, BlocB3, Manastur Cluj Napoca, doua scari, 88 apartamnte, bloc termoizolat, apa rece contorizata pe scari, cu centrale proprii apartament, cauta un Contabil, care să efectueze functia Cenzor, care sa se plieze pe programul asociatiei. Femeia serviciu este angajata cu Contract munca prin ITM, pentru care noi asociatia, achitam toate taxele la STAT, pe langa salariul NET. Dl. administrator este PFA, pensionar, cu Contract colaborare Cu consiratie, Presedinte asociatie Elena Maria PICA
Firma este un startup online cu clienti doar din afara Romaniei. 1. Vand un produs bazat pe abonament si folosesc paddle.com pentru billing . Paddle este un reseller care se ocupa cu tot ce tine de TVA, facturi, etc si eu primesc o suma de la ei aprox. la 2 luni pentru ce am vandut. Deci nu am facturi de facut pentru clienti, varsat TVA, etc. Singurul meu client in contabilitate este Paddle. 2. am un infiintat cam de 6 ani, dar nu am avut activitate deloc si l-am tinut pe 0 ca sa nu-l inchid si sa umblu din nou pentru reactivare. Contabilul tatalui meu facea raportarile trimestriale cat sa ramana activ. As dori sa-l folosesc pe acesta decat sa deschid unul nou. Codurile CAEN cred ca se potrivesc. 3. In afara de banii primiti de la Paddle, o sa mai am cateva costuri cum ar fi servicii de hosting, publicitate online, poate ceva outsourcing, o sa mai cumpar cate ceva pe firma, etc. 4. Firma nu are angajati, dar ma gandesc peste cateva luni sa ma anjagez eu si poate sa mai gasesc pe cineva. Ideea e ca nu e mult de lucru, dar as dori si pe cineva pe care il pot suna daca am o problema, am nevoie de un sfat sau de ex. daca vine ANAF-ul in control s.a.m.d Multumesc