Buna ziua, Sunt in cautare de contabilitate pentru firma nou infiintata, care estimativ va avea pana la de facturi lunare, majoritatea create dintr-o platforma de contabilitate compatibilia cu SAGA, asadar facturile pe care le emitem le veti putea importa automat direct in SAGA prin conexiune cu platforma de facturare (Oblio). De asemenea, vom folosi factura electronica direct in platforma de facturare, de cum reusim sa o setam. Ne intereseaza o firma de contabilitate care lucreaza cu SAGA, deoarece prin importul automat al facturilor pe care le emtitem scade mult timpul necesar procesarii facturilor, asadar putem obtine un pret mai bun de la o firma care lucreaza cu SAGA decat de la o firma care nu lucreaza. Firma va avea un angajat si vom lucra si cu companii din UE. Avem experienta in lucrul cu firmele, avand si alte firme in portofoliu, dar aceasta este singura pe Bucuresti, de aceea cautam contabilitate in Bucuresti. Va rugam raspundeti doar daca lucrati cu SAGA, prezentand oferta dvs pe email, precum si un website daca aveti unul, pentru a afla mai multe despre compania dumneavoastra. Multumim
Buna seara, Am rezidenta fiscala in Portugalia unde locuiesc permanent. Am domiciliul in Bucuresti la adresa parintilor. Sunt cetateana romana. Am incheiat contract de munca la distanta cu o firma germana (servicii consultanta part time). Intentionez sa deschid SRL in Romania prin care sa rulez activitatea. Ce optiuni am? Va multumesc.
Un SRL care devine microintreprindere. Facturat la extern 1-2 facturi. O factura de la furnizori. (declaratie de angajat, TVA, etc E nevoie si decontul de TVA - e posibil sa fie cate o achizitie externa (declaratie intracomunitara) Rog sa ma contactati de maine, 6.12. Astazi nu pot vorbi la telefon
Buna ziua, doresc actualizarea cadastrului actual pt. teren Bucuresti padurea Baneasa, terenul a fost scos in extravilan in urma cu 15 ani dar la OCPI nu a fost actualizat. Taxe si impozite ma penalizeaza retroactiv pentru ca la OCPI figuram cu teren intravilan iar primaria afirma ca am fos scosi in extravilan. Va rog sa ne ajutati cu obtinerea de informatii oficiale de la primarie si modificarea ,eventual, la OCPI. Multumesc este foarte urgent.
Activitatea SOCIETATII se desfășoară preponderent online, comerț site propriu/eMag (80%) și vânzări punct fizic (20%, bonuri fiscale). Facturile emise online se pot importa direct în SAGA prin oblio sau se pot pune la dispoziție în format xlsx(import). Ca volum facturi emise online ar fi (minim) sau (maxim). Facturi furnizori -/luna aproximativ. Firma este plătitoare de Tva și are 0 angajați. Aproximativ 20% din facturile emise necesita declarate în OSS (BG+Hu).
Servicii de comunicații,Streaming online,dorim sa știm cum putem lucra legal,daca avem nevoie sa înființăm firma, SRL sau PFA și cum este mai convenabil și cam cat ar costa toată procedura in sine... Pentru moment un singur angajat,dar am dori sa ne extindem la 2-3 angajați sau mai mult, însă nu e sigur %, dorim sa știm care sunt costurile de ex pt a deschide un SRL. Lucram cu parteneri din Europa și USA. Mulțumim!
Casă construită cu autorizații de construire. Finalizată, recepționate parțial, terenul( in folosință) are număr de carte funciara și număr cadastral sau topografic( extras carte funciară din 07.12). Vtrea sa fac cadastru la Casă și intabularea, după obținerea de la primărie a " Certificatului de atestare a stadiului realizării constructiei".
BUNA ZIUA, Va transmitem documentatiile in atasament pentru sediu administrativ birouri, imobilul P+1, str, Victoriei nr.22 , Tg.Jiu , Gorj (amplasat in centrul orasului) la care se solicita urgent studiu geotehnic necesar pentru reabilitare imobil, inlocuire scara etaj I laterala , executare planseu superior din beton etaj I, inlocuire acoperis , reabilitare interioara si exterioara. Va rugam sa ne transmiteti oferta de pret pentru studiu geotehnic si timpul disponibil de prestare. Va multumim!!!
Buna ziua, eu profesez in domeniul imobiliar si imi exercit activitatea in Cluj-Napoca desi sediul social al firmei mele este la Botosani. Practic aceasta este forma legala prin care eu imi prestez serviciile, nu am angajați. Asteptarile mele sunt in primul rând sa am parte de un suport in ceea ce privește partea aceasta fiscală pe care domeniul meu de activitate o are. In general, nu prea “ va dau bătăi de cap” in sensul in care nu predau un volum mare de facturi lunar, cam in medie sunt in jur de 5-10.
Buna ziua, Vreau sa imi deschid un SRL, o sa fiu singurul angajat. As avea nevoie de contabilitate si salarizarea pentru mine ca unic angajat al acestei firme. Domeniul de activitate va fi in IT. Voi avea de cele mai multe ori o factura pe luna. Ocazional voi avea decontari pe SRL. Care este oferta d-voastra pe luna pentru serviciilor descrise mai sus? O zi frumoasa,