Buna ziua, Suntem in procesul de a ne deschide SRL care va fi format ori de un asociat si un angaja or de doi asociati. Firma va incepe cu facturarea unui client de baza si probabil pe parcursul primelor 6 luni inca un client deci in total gestionarea pe luna va fii mica fiind vorba de 2 facturi. Am avea nevoie de un contabil de incredere care stie sa vorbesca si limba engleza, unul din asociati (care va fi si administratorul firmei) este neamt si vorbeste mai bine pe engleza. Va multmesc anticipat.
Buna ziua ! Am un Pfa facut recent cu SOLO si avand in vedere ca o sa am nevoie de casa de marcat as avea nevoie de cineva sa imi explice toate procedurile necesare pt a putea fi ok pe partea fiscala si daca este necesar sa imi schimb sediul social al pfa ului avand in vedere ca este in Bucuresti si eu o sa lucrez in Bistrita, bineinteles contra cost
SRL proaspăt înființat, urmând sa desfășuram următoarele activități: 1. Deținem un canal de youtube și tiktok și vom prestam servicii de promovare pentru alte firme 2. Vom vinde bijuterii din argint pe site ul nostru ( bijuterii importate din afara UE, vom vinde doar pe site ul nostru și doar în România) Așteptăm oferta pentru cost.
Doresc sa infiintez o firma cu activitate foarte variabila si sa am un serviciu de contabilitate flexibil si sensibil la fluctuatiile lunare. Componenta educationala poate sa inregistreze 20-50 facturi intr-o luna pe o perioada de 3 luni. Activitatea de proiectare poate inregistra 4 facturi/luna timp de 6 luni din an. Iar pepiniera poate ajunge la - facturi pe luna in cateva luni de varf. Doresc sa folosesc Smartbill si sa fac vanzari in cadrul pepinierei prin Gomag cu livrare prin curier. Va multumesc pentru timpul acordat.
Firma se ocupa in prezent cu decoratiuni din baloane pentru diverse evenimente. Incepand cu anul viitor se intentioneaza a se achizitiona o cabina foto ce va fi inchiriata la evenimente. Tot de anul viitor intentia este ca firma sa aiba un angajat, probabil cel mai simplu ar fi un contract de mandat. Se estimeaza in lunile de sezon un flux de 10-12 documente, iar in lunile noiembrie - mai activitate foarte redusa ( 0 documente sau maxim 2-3)
Buna ziua, Sunt in cautare de contabilitate pentru firma nou infiintata, care estimativ va avea pana la de facturi lunare, majoritatea create dintr-o platforma de contabilitate compatibilia cu SAGA, asadar facturile pe care le emitem le veti putea importa automat direct in SAGA prin conexiune cu platforma de facturare (Oblio). De asemenea, vom folosi factura electronica direct in platforma de facturare, de cum reusim sa o setam. Ne intereseaza o firma de contabilitate care lucreaza cu SAGA, deoarece prin importul automat al facturilor pe care le emtitem scade mult timpul necesar procesarii facturilor, asadar putem obtine un pret mai bun de la o firma care lucreaza cu SAGA decat de la o firma care nu lucreaza. Firma va avea un angajat si vom lucra si cu companii din UE. Avem experienta in lucrul cu firmele, avand si alte firme in portofoliu, dar aceasta este singura pe Bucuresti, de aceea cautam contabilitate in Bucuresti. Va rugam raspundeti doar daca lucrati cu SAGA, prezentand oferta dvs pe email, precum si un website daca aveti unul, pentru a afla mai multe despre compania dumneavoastra. Multumim
Buna ziua ma confrunt cu o problema de ceva timp nu sa mai dat darea de seama la anaf contabila nu a mai depus de vreo 6 luni eram la trimestru problema este ca nu stiu ce datorii se poate de aflat doar dupa denumire si cui firmei as dori sa rezolv aceasta problema ori cat ar costa pentru ca firma sa isi ia activitatea si sa fie la zj cu plata tot odata daca este posibil doresc sa adaug codul caen pentru transport care sa fie si activ va multumesc
Buna seara, Am rezidenta fiscala in Portugalia unde locuiesc permanent. Am domiciliul in Bucuresti la adresa parintilor. Sunt cetateana romana. Am incheiat contract de munca la distanta cu o firma germana (servicii consultanta part time). Intentionez sa deschid SRL in Romania prin care sa rulez activitatea. Ce optiuni am? Va multumesc.
Un SRL care devine microintreprindere. Facturat la extern 1-2 facturi. O factura de la furnizori. (declaratie de angajat, TVA, etc E nevoie si decontul de TVA - e posibil sa fie cate o achizitie externa (declaratie intracomunitara) Rog sa ma contactati de maine, 6.12. Astazi nu pot vorbi la telefon
Activitatea SOCIETATII se desfășoară preponderent online, comerț site propriu/eMag (80%) și vânzări punct fizic (20%, bonuri fiscale). Facturile emise online se pot importa direct în SAGA prin oblio sau se pot pune la dispoziție în format xlsx(import). Ca volum facturi emise online ar fi (minim) sau (maxim). Facturi furnizori -/luna aproximativ. Firma este plătitoare de Tva și are 0 angajați. Aproximativ 20% din facturile emise necesita declarate în OSS (BG+Hu).