Colaborez de putina vreme cu dna Carmen Damaschin pentru servicii contabile. Pana acum toate s-au desfasurat in parametriii de eficienta si profesionalism. Sunt convins ca si pe viitor toate vor fi bune si foarte bune!
Biroul CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL se ocupa de contabilitatea firmei si suntem foarte multumiti de colaborare! Recomandam cu drag si incredere!
Am ales CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL - Am apreciat promptitudinea in mod special , disponibilitatea si cunostintele , profesionalismul.
Am ales CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL, o profesionista... ma ajutat mult si sper sa continue la fel :) Recomand cu incredere.
Recomand CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL ! Nota maxima 5/5.
Colaborarea cu CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL decurge foarte bine.Sunt foarte multumit!
CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL oferta servicii de calitate si seriozitate.
Note maxime pentru CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL.Sunt extrem de multumit.Recomand!
CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL este firma aleasa pentru contabilitate.5/5, recomand!
Sunt foarte multumita de culaborarea cu CARMEN DAMASCHIN CONSULTING SRL. 5/5
Servicii: Consultant fiscal, Contabili, Expert contabil, Firme de contabilitate, Audit financiar, Servicii de contabilitate, Contabilitate, Firme contabilitate, Consultanță fiscală
Despre numărul documentelor primite/ emise lunar nu știu încă ce să vă transmit. Firma se ocupa cu crearea de jocuri și jucării iar vânzarea acestora se va face în special cu ajutorul platformei de internet. Lunar se vor achiziționa materiile prime pentru crearea produselor de la magazine online specializate. Aș dori o ofertă pentru serviciile de contabilitate.
Consultanta IT, servicii online, pentru inceput exclusiv cu un client din afara spatiului comunitar, nesupus platii TVA. Unic asociat nesalariat, dividende de retrans posibil anual. As avea nevoie de contabilitate si depunerea declaratiilor. Deasemenea cateva sfaturi la inceput pentru a initia corect activitatea firmei. Va multumesc.
Buna ziua ,am nevoie de un contabil pentru perioadele fara activitate sau cu activitate minima. Cerinte: 1. Informarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiară a societăţii; 2. Informarea permanentă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările din domeniul fiscal şi financiar-contabil; 3. Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora în cadrul organizaţiei. 4. Reprezentare în fața organelor de control.
Ma intereseaza contabilitatea pentru un PFI- medic dentist, fara angajati, neplatitor TVA, categoria de venit - profesii liberale, forma de organizare - individual, determinarea venitului net in sistem real. Pentru incasari am 1 maxim 2 facturi lunar, iar pentru deduceri maxim 15 bonuri lunar. Eu pun la dispozitie Jurnalul de incasari si plati, in format excel. Ma intereseaza completarea Registrului de evidenta fiscala si depunerea declaratiilor anuale. Pentru aceste lucruri am nevoie de un contabil. Multumesc!
Buna ziua! In acest moment, detin un SRL si presetez activitati de prelucrare si vanzare obiecte de mobilier sau articole textile, de performanta sub un cod caen recomandat de Registrul Comertului. Sediul social este in casa sotului, in localitatea Baicoi, am contract de comodat pentru acesta, iar declaratiile sunt depuse la Administratia Financiara Baicoi. Contabilitatea este tinuta in partida simpla suntem neplatitori de TVA. Am nevoie de un contabil . Multumesc si apreciez!
de transport alternativ (Uber, Bolt, Yango), suntem in cautarea unei colaborari cu un contabil, preferabil cu experienta in acest domeniu de activitate. Contabilul se va ocupa de inregistrarea actelor si depunerea la timp a declaratiilor, inregistrarea contractelor de munca si pontajele lunare pentru salariati intra in sarcina noastra. Preferabil SAGA pentru a putea transmite intre societate si contabilitate a pontajelor lucrand in acelasi soft.
Coafor, frizerie, manichiura, pedichiura. Firma este deschisa recent. Nu a avut contabil inca. Salonul este infiintat cu fonduri europene prin proiectul Up to Start. Firma nu este platitoare de TVA. Numarul de angajati in momentul de fata este 1. Din ianuarie se va adauga inca o persoana, iar din iunie echipa va fi formata din 3 sau 4 specialisti.
Buna ziua, Suntem firma mica neplatitoare de TVA,firma start-up infiintata recent,cabinet de biorezonanta,2 angajati,eliberam bonuri de casa pentru clienti, o casa de marcat,nu eliberam facturi pentru clienti,facturi de achizitii in medie 5 pe luna Numele firmei . Astept oferta Dvs. pentru servicii contabile. Multumesc anticipat, Molnár Csilla
Suntem o firma la inceput de drum, cu 2 angajati pentru care necesitam incheierea contractelor de munca si a statelor de plata, intocmirea declaratiei , inregistrarea concediilor medicale etc. Vom avea nevoie de declaratii trimestriale cu un numar de aproximativ 51- inregistrari lunare, intocmirea bilantului contabil si a declaratiilor trimestriale/ anuale.
Obiect de activitate comert exclusiv online, import China. Pentru inceput estimez numarul de facturi de achizitie lunar la 3-7 iar cel de facturi emise in jur de 25- (in functie de performanta magazinului). Firma este noua, momentan lucrez la obtinerea codului EORI iar apoi urmeaza sa incep negocierile cu furnizorii (deci probabil va dura inca aproximativ 30 de zile pana la inceperea activitatii). Mentionez de asemenea ca inca nu am deschis un cont bancar pentru firma si doresc sa efectuez promovari prin Google Ads si Facebook Ads dar firma este neplatitoare de TVA (nu cunosc exact procedura insa din cate am inteles as putea opera si fara un cod VIES daca cheltuielile intracomunitare sunt mai mici de 10,€ / an).