Buna, suntem o firma nou infiintata, vom avea gestiune de depozit si de magazin. De la contabil am dori sfaturi in finalizarea procesului de infiintare a firmei, si in utilizarea aplicatiei contabile iar ulterior doar verificarea informatiei introdusa de noi in sistema si compunerea rapoartelor necesare
Buna ziua,sunt medic veterinar la Sc Degaro SRL si contractez firma la care lucrez ,mi am deschis firma pentru prestari servicii,trebuie sa facturez salariu primit de la angajator si eventual niste cheltuieli pe care le pun pe firma sa mai scad dividente ! Am nevoie de contabil si as dori un pret pentru a mi tine cineva contabilitatea !
Localitate / sector: PITESTI ( Arges) Forma juridică: SRL Număr angajați: 0 Buna ziua! Am deschis recent un SRL care are ca domeniu activitate -prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet. Nu avem angajati momentan si dorim sa incepem colaboarea cu o firma de contabilitate. Doresc sa stiu o ofertă pentru servicii de contabilitate . Contactare si ofertare pe email. Multumim anticipat!
Buna ziua! Este o activitate economica desfasurata cu 3 salariati,deschisa tot cursul anului,insa cu o fluctuatie intre sezon (perioada de vara) si restul anului. Avem nevoie pe langa servicii de expert contabil, partea de revisal/salarizare si eventual daca sunt situatii de angajari/lichidari. Pentru mai multe informatii si punctate,raspund concret pe acte,unde poate fi verificata activitatea firmei. Cu consideratie,
Firma este finantata de fonduri europene, am nevoie de servicii de contabilitate ce sa contina: resurse umane pentru 2 angajati, revisal, contabilitate distincta pentru planul de afaceri finantat si crearea de conturi analitice distincte pentru fiecare tip de inregistrare si restul chestiilor ce tin de contabilitate. Noi inchiriem cabine foto la evenimente.
1. Ținerea evidenței contabile conform legislației în vigoare și înregistrarea operațiunilor din cadrul proiectului finanțat din Fonduri Europene cf specificului acestora 2. Consultanță pentru întocmirea documentelor primare necesare 3. Salarizare și resurse umane (3 angajați) 4. Întocmire și depunere declarații către instituțiile statului 5. Reprezentare control fiscal 6. Obținere certificate/cazier fiscal
Buna ziua, Firma noastra concepe, produce si comercializeaza tablouri de arta printate 3D. Vanzarea acestor produse se va face preponderent online prin magazinul nostru de comert electronic propriu si prin alte magazine online de desfacere precum: Amazon, Etsy, etc. Cautam oferte de contabilitate avand urmatoarele cerinte: 1. Locatia contabil zona Orasului Brasov. ( este locatia de implementare a proiectului nostru ) 2. Mod de lucru clasic, fara aplicatii digitale de automatizare. ( in primii 2 ani nu vom avea un numar mare de facturi lunare ) Ne dorim sa stim urmatoarele: - care este modul de lucru? - in functie de ce factori vom fi facturati? ( nr. angajati, nr facturi, etc) - care este tariful lunar? - anii de experienta si relevanta raportat la profilul nostru ( comert online international ) - orice alte informatii care se doresc a fi transmise Ne puteti transmite aceste oferte pe: Multumim, O zi buna, Marc Alexandru Administrator S.R.L.
Bună ziua. Suntem o companie din Republica Moldova în domeniul producerii construcțiilor metalice. Producem porți, garduri, copertine auto și terase, rafturi, balustrade, hale industriale etc. Planificăm să ne extindem pe piața din România și căutăm un partener care să ne ofere servicii de contabilitate. Deocamdată nu știm care ar fi cea mai potrivită formă de organizare pentru noi: SRL sau Întreprindere cu capital străin. Joia aceasta, 8 septembrie, planificăm să facem o vizită în Iași și am putea să ne vedem ca să discutăm detaliile. Până atunci, aștept o ofertă de colaborare din partea dumneavoastră. Cu drag, Director pentru Dezvoltare și Planificare www.dlr.md
Societatea comercială proaspăt înființată are ca și activitate principală închirierea echipamentelor sportive precum, ATV-URI si biciclete și crearea unor trasee care vor fi parcurse de potențialii clienți. Firma va funcționa pentru început cu doi angajați, scopul nostru fiind acela de a ne extinde și de a primi in echipa noastră cât mai multe persoane capabile. Așteptările noastre sunt foarte mari in ceea ce privește funcționarea firmei, deoarece acest gen de activitate recreațională este mult așteptată de locuitorii zonei în care se va desfăsura, în mare parte și de către oamenii care doresc să ia o gură de aer proaspăt și o pauză de la preocupările zilnice.
Activități: - consultanță în domeniul aviației (servicii de management al sistemelor de calitate și siguranță, elaborarea manualelor, organizarea de instruiri pentru personalul de aviație) - organizarea de ateliere și cursuri de astronomie - crearea și vânzarea de produse handmade Particularități: - firma nu are angajați, nu are activitate la sediu, are două autoturisme în comodat. Așteptări: - servicii de contabilitate bazate pe transmiterea documentelor online - consultanță telefonică atunci când este necesară - bilanț la 6 luni