Dna BUCĂȚA SIMONA DIANA ne-a raspuns foarte eficient si la obiect tuturor intrebarilor adresate . ESte un bun profesionist si cunoaste foarte bine ceea ce face!
Profesionalism si promptitudine, o persoana foarte eficientă , servicii de calitate. Recomand cu toata încrederea BUCĂȚA SIMONA DIANA - BIROU AUDITOR FINANCIAR !
Doamna contabil BUCĂȚA SIMONA DIANA, a raspuns cu foarte mare amabilitate cererii noastre si ne-a sprijinit cu profesionalism in toate demersurile necesare.
Colaboram pentru serviciile contabile cu dna BUCĂȚA SIMONA DIANA! Este totul in regula si avem convingerea ca asa va fi si pe viitor!
Modul calm și prietenos și totuși profesional cu care a discutat cu mine. Mi-a oferit oportunitatea de a mă simți în largul meu să vorbesc despre absolut toate problemele și nelămuririle pe care le aveam. (Chiar și cele mai mărunte). Iar la final am descoperit și soluțiile de care aveam nevoie. Eu recomand cu încredere biroul auditor financiar - BUCĂȚA SIMONA DIANA
Recomand cu incredere serviciile de consultanta fiscala oferite de ebiroul Dnei BUCĂȚA SIMONA DIANA. Profisionalism cu adevarat!
Am ales BUCĂȚA SIMONA DIANA - BIROU AUDITOR FINANCIAR- Alegerea perfecta!
Sunt multumit de BUCĂȚA SIMONA DIANA - BIROU AUDITOR FINANCIAR !
Am ales BUCĂȚA SIMONA DIANA - BIROU AUDITOR FINANCIAR
Pentru servicii de contabilitate, am ales BUCĂȚA SIMONA DIANA - BIROU AUDITOR FINANCIAR . Super!
Servicii: Expert contabil, Servicii de contabilitate, Contabilitate, Firme de contabilitate, Audit financiar, Consultant fiscal, Firme contabilitate, Consultanță fiscală, Contabili
Colaborare cu asociatiile de proprietari in vederea lucrarilor comune pe scara, blocuri, contorizari individuale, refacerea instalatiilor de apa/canal. Instalarea de centrale termice in apartamente. Instalatii sanitare, tot ce tine de apa/canal intr-un apartament Doresc sa infintez o firma, ma intereseaza tariful contabilitatii pentru inceputul activitatii care probabil nu va fi mare, probabil pana la 10,15 facturi pe luna + deconturile combustibil, scule, materiale. 1 angajat. multumesc, rog raspuns pe e-mail
Suntem o firma din Cluj,cu firma mama din Ungaria ,cu activitate comercială, a magnetilor si a separatoarelor magnetice. Asi avea nevoie de un ajutor ,un sfat financiar, avem contabilitatea in Cluj, însă de un an de zile datele din contabilitate nu reflectă realitatea. După mai multe convorbiri si scrisori trimise la contabilitate nu primim raspuns, iar nestiind toate legile in vigoare financiale am dorii un sfat ce sa facem la cine putem apela ? Cu stima Heizer Zita
Buna ziua! In documentul atasat se regasesc serviciile de care am avea nevoie. Ca si mentiuni aditionale ar fi ca potentialul partner sa abe: (1) seriozitate si punctualitate (respectare termene realizare sarcini/servicii solicitate) (2) comunicare clara si deschisa (3) foarte bine organizata (4) cunostinte de limba Engleza (nivel conversational) (5) cunostinte temeinice in ceea ce privese activitatea unui ONG din punct de vedere fiscal-contabil. Ar fi de apreciat ca oferta de pret sa fie detaliata per tip de servicii oferite/necesare. Multumesc anticipat pentru un raspuns cat mai prompt si clar posibil. Cu respect, Claudia BANDI
Serviciile medicale pe care le prestam presupun incasari de la clienti cu numerar, cu card la receptia clinicii si prin transfer bancar. Numarul mediu de facturi emise lunar este de . Specialistii cu care colaboram si carora le platim comisionul lunar pentru care ne emit facturi sunt aproximativ 50 persoane si au in principal PFI uri.
Ca si competente se doresc cunostinte de: -bune cunostinte Excel, Word, Powerpoint -contabilitate generala -economie - experienta in ERP reprezinta un avantaj - Situații financiare statutare -analiza contabila -control gestiune - Reconciliere bancară, între întreprinderi, abateri -Engleza sau italiana este obligatorie
Bună Ziua, căutăm o firmă de contabilitate care să ne fie alături în parcursul evoluței noastre. Suntem o companie cu 2 angajați care acționează în mediul online. Avem nevoie de o firmă de contabilitate care să fie alături de noi la solicitările noastre. Cerințele noastre sunt următoarele: - Mod de muncă: Online -Program de operare: NEXUS ERP -Comunicare: Email, WhatsApp. Așteptăm oferta dumneavoastră pe mail. Mulțumim !
Buna ziua, am ridicat dosarul admis de la registrul comertului si as avea nevoie de un contabil care sa imi administreze facturile ,cheltuieliile deductibile, etc. Vreau sa se faca urmatorii pasi la ANAF, eu avand doar dosarul fara nici un registru. O sa am maxim 50 de documente pe luna. Astept raspunsul dumneavoastra.
Bună ziua! Sunt interesata de o oferta de pret pentru o societate de prestari servicii curierat. Prestăm serviciile în colaborare cu Cargus. Societatea este plătitoare de TVA, cu impozit pe proft. Sunt în jur de 50 documente lunar și 3 angajați. Aștept cu interes oferta dvs. Mulțumesc! _________ Cu cele mai bune gânduri, Claudia Maria E-mail:
Buna ziua, sunt proces fitare a unei societati care se va ocupa cu productia si vanzarea covrigi si pizza, sediul va fi mediul rural oarece voi aplica la un proiect sustut GAL. Pentru partea contabilitate primara ma va ajuta o ruda care a mai lucrat domeniu si voi utiliza programul Freya. Voi avea pentru ceput 6 salariati dar ulterior voi face si livrari si voi mai angaja ca 3 persoane. Ma tereseaza o colaborare pe partea contabilitate. Societatea produce si v pizza, covirgi, strule si alte produse panificatie, dar va avea si bauturi la vanzare.
Societatea desfasoara activitate de comert cu ridicata, majoritatea achizitiilor sunt intracomunitare, livrarile sunt interne. Contabilitatea in prezent e tinuta in Saga, doar facturile sunt emise in Smartbill si stocurile sunt si in Smartbill. Am dori ca facturile de livrari sa fie preluate direct din Smartbill si deasemenea stocurile