Bolea expert consulting srl

Oradea
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2

Alți profesioniști în apropiere de Oradea

Socont srl, Oradea

 
0 recenzii

Interimob srl, Oradea

 
0 recenzii

ZISU IOANA II, Oradea

 
0 recenzii

CF BARA SRL, Oradea

 
0 recenzii

BLAMANEL SRL, Oradea

 
0 recenzii

Alte servicii în Oradea și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgoviște, Dâmbovița
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Croitorie
  • Număr angajați: 6

Buna ziua, Am infiintat o intreprindere sociala,pe fonduri europene, organizata ca SRL. Suntem 6 persoane.3 cu norma intreaga si 3 cu jumatate de norma. Activitatea principala este croitorie si intentionez sa realizam lenjerii de pat, fete de masa pijamale si tricouri. Mai avem un post pentru activitatati de tesut manual pe gherghef , terapie ocupationala si o data pe luna sa fac sapunuri naturale si lumanari artizanele, terapeutice. Mentionez ca am asistent meneger care este economist dar fara experienta in domeniu, dar poate tine contabilitatea primara si de gestiune. Dorim consiliere si contabil autorizat. Multumesc si stept oferta dvs. Cu stima

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: altele

Momentan nu am deschis inca un srl, dar am nevoie de consultanta in legatura cu impozitul pe venit, la venit realizat din criptomonede, cum se completeaza cererea, ce documente sunt necesare. Iar in cel mai scurt timp voi deschide si un srl la care voi avea nevoie de contabilitate/consultanta. Activitatea principala la acel SRL va fi investitia in criptomonede.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti Sector 2
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 5911
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Sunt Tudor Avramut si sunt administratorul SC OM CREATIVE STUDIO SRL. In prezent caut servicii de contabilitate pentru firma mea. Firma nu are angajati, raportarile se fac trimestrial, iar volumul de acte este minimal, adica in jur de 20 de documente pe luna (aici includ extrase bancare, facturi intrari/iesiri, bonuri de benzina, etc). Pentru unele proiecte este nevoie de contabilitate analitica. Firma nu este platitoare de TVA. As dori din partea dumneavoastra o oferta pentru servici contabile. Daca mai aveti nevoie de informatii suplimentare, va rog sa-mi spuneti. Toate cele bune, Tudor Avramut

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Florarie
  • Număr angajați: 1

Buna ziua! Pe 20 aprilie imi voi deschide o florarie la Piata Sudului si am nevoie de cineva sa ma ajute cu contabilitatea :) Cum e o firma noua, neplatitoare de TVA, deschisa luna trecuta, si fiind vorba de comertul cu flori si plante, nu voi avea mai mult de 50 de facturi pe luna. As dori de asemenea sa ma ajute sa-mi depun declaratiile la ANAF. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iasi
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: servicii IT
  • Număr angajați: 0

Firma este SRL-D, Momentan nu avem nici un angajat, domeniul de activitate este IT. Ma intereseaza legat de contabilitate, ținând cont că e pandemiei, lucrări sunt f puține si totusi avem nevoie de servicii contabile. Va rog să îmi transmiteți o oferta pentru acestea. Apoi, va furnizăm si alte detalii. Comunicarea pe whatsapp este comodă pt noi, sper ca si pt dvs.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 200
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

îPentru implementarea unui proiect în cadrul cadrul apelului de proiect !Creșterea incluziunii și abilitarea romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene, operator de fond- FRDS, Vă rugăm să ne furnizati o ofertă de preț pentru a estima în bugetul proiectului cheltuielile aferent cu serviciul de Audit. Rapoartele de audit pentru cheltuielile declarate de PP/ partenerii naționali acoperă în general cerințe de bază, precum confirmări de tipul:7 - Cheltuielile au fost efectuate în perioada de eligibilitate și sunt în conformitate cu regulile de eligibilitate; - Cheltuielile eligibile sunt cele efectuate în mod real în cadrul proiectului, care îndeplinesc criteriile menționate la art. 8.2, alin. (2) al Regulamentului; - Cheltuielile efectuate sunt legate de itemii aprobați în contractul de proiect; - Condițiile de derulare a contractului de finanțare au fost respectate; - Grantul proiectului/ finanţarea nerambursabilă s-a utilizat în conformitate cu bugetul proiectului şi cu regulile de eligibilitate aplicabile; - Cheltuielile declarate/ raportate de PP în Raportul Intermediar/ Final respectă prevederile legale aplicabile; - Raportul Intermediar/ Final, în original, este corect întocmit, din punct de vedere financiar și este semnat de persoanele responsabile conform formularului; - Documentele anexate sumelor declarate/ raportate de PP, conform Raportului Intermediar/ Final sunt corespunzătoare şi justifică cheltuielile efectuate de PP și Partenerul de proiect național, după caz; - Cheltuielilor declarate/ raportate de PP conform Raportului Intermediar/ Final sunt identificabile și verificabile și sunt incluse în înregistrările contabile ale PP și/ sau Partenerului de proiect național, conform Fișei de cont a cheltuielilor anexată Raportului Intermediar/ Final. Raportul de audit trebuie să descrie scopul, procedurile utilizate și rezultatele activității prestate cu detalii suficiente astfel încât cel care citește raportul să înțeleagă natura și volumul muncii efectuate. Manualul de implementare a proiectului furnizează informații suplimentare privind scopul activității auditorului și oferă un model indicativ de raport de audit

Contabilitate

  • Localitate / sector: Pitești
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Fabricarea de mobila
  • Număr angajați: 0

Firma se deschide de mâine, activitatea consta în fabricarea mobilierului pe comanda pentru persoane fizice în general. Activitatea se muta de pe un pfa vechi pe aceasta firma noua, lucrez eu și cu încă o persoana care va fi ca angajat. În jur de 3-4 comenzi lunar, avem nevoie de servicii contabile. Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Botosani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: transport marfa
  • Număr angajați: 3

Firma deține momentan două masini Daf cu care se efectueaza transport de marfa în Italia, Germania, Olanda, Belgia. Efectuez aceste operațiuni de transport în baza unui contract de colaborare cu o firmă italiană. Întrucât serviciile actualului contabil lasă mult de dorit am decis de schimba persoana. Sunt în căutarea unui contabil, firma de contabilitate care cu care sa pot colabora în modul cel mai pozitiv.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Reșița
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 0
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Oferta audit financiar proiect european finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare, pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita, fiind vorba de achizitia de echipamente si consumabile medicale, 59 de intrari. Valoarea estimata a proiectului este de 25,,.59 lei , fara TVA, respectiv 5,,.35 EUR, fara TVA, calculat conform cursului de schimb din ghidul solicitantului.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Buzău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 8559
  • Număr angajați: 5

Societatea are accesate fonduri europene si necesita specificatii aparte la intocmirea documenteler. Documentele finale din luna (balanta reg jurnal etc, trebuiesc predata pana cel tarziu in data de 7 a lunii urmatoare pentru luna precedenta) Societatea este si Intreprindere sociala de insertie , prin atestat dobandit la AJOFM si prezinta specificacitati conform legii. SC EURO INTEGRAPROF SRL, SIMONA DINU Contact si ofertare pe email, va rog. Multumesc!