Buna ziua, Urmeaza sa ma angajez la o firma in telecomunicatii care lucreaza cu srl-uri. Asa ca mi-am infiintat un srl , servicii telecomunicatii, subantrepriza individual. Pt acesta am nevoie de servicii de contabilitate. Va rog sa ma ajtuati cu o oferta si ce pasi urmeaza sa facem in cazul in care vom colabora. Multumesc, Ovidiu
Avem nevoie de cineva care sa ne ajute cu contabilitatea, depunerea actelor necesare lipsei de activitate la ANAF, precum si orice modificari la registrul comertului. Putem pregati noi toate documentele, dar avem nevoie de un ghid - cineva care ne poate confirma ce documente trebuie pregatite in anumite situatii si daca sunt completate corect din partea noastra. Societatea neavand activitate deocamdata nu ne putem permite o firma de consultanta full-time. Apreciez oferte decente si persoane de incredere. Ma puteti contact pe email sau pe Whatsapp. Multumesc anticipat, Roxana
Buna ziua. Sunt in procesul infiintarii unui SRL pentru o afacere online in sistem Dropshipping. As dori o ora de consultanta fiscala, pentru depunerea actelor fiscale si lamurirea unor aspecte legate de contabilitatea in sistem Dropshipping si de o oferta de pret pentru o colaborare in privinta serviciilor de contabilitate.
Suntem o firma de tehnicieni care ne ocupa cu organizare unor evenimente - teatru, concerte, corporate - si oferim servicii tehnice si artistice: luminare, sonorizare, monatre echipament tehnic etc. Avem nevoie de un contabil serios si de incredere cu care sa colaboram si care, in primul rand, sa ne ofere asistenta si consultanta cu privire la activitatea noastra si cheltuieli. Dorim, din experienta, sa nu fim atentionati cu privirea taxelor pe care le avem de platit cu 10 zile inainte de termenul limita si sa avem mereu o comunicare pentru binele firmei noastre.
Buna ziua, am inchis un PFA anul trecut insa nu am completat declaratia unica pe . PFA-ul a functionat in ultimul an in sistem real si nu a inregistrat incasari/ cheltuieli. Va rog sa imi trimiteti mesaj cu costul serviciilor pentru completarea declaratiei unice si revin eu cu un telefon. Multumesc.
Va prezint pe scurt situatia din prezent: detin un SRL pentru care o am angajata pe sotia mea cu contract suspendat pe motiv de concediu crestere copil. Activitatea este una in domeniul educatiei - consultante&cursuri. Pot sa va spun ca de la inceputul anului in cele 4 luni, am o medie de 33 de facturi incasate si cheltuite. Lunile pot oscila, am avut ianuarie 46 si in martie 25. Principalele facturi sincer sunt pe taxi, respectiv Bolt si Uber. De asemenea am si o asociatie /ONG pentru care contabilitatea e anuala iar media facturilor lunare e 2 (o factura a serviciilor contabile si una de tip abonament al unui serviciu online), fara angajati. Asociatia e tot in sectorul educatiei. Pentru ambele entitati nu am datorii catre stat, totul este la zi. Multumesc mult!
Cautăm contabil vorbitor de limba engleză (nivel intermediar). Principalele caracteristici ale editurii: - SRL, înființată în vara anului este o filială a unei edituri cu baza în Kosice, Cehia. - venituri destul de mici deocamdată. - volum de lucru mic majoritatea anului, exceptând lunile de sezon (septembrie-octombrie, dar se poate extinde la lunile august-noiembrie) când s-au înregistrat până la facturi de ieșire din comenzile online. - numărul de angajați în prezent este de 8 persoane (redactor șef, editori, agenți de vânzări); se dorește mărirea echipei la 12-18 angajați în toamnă. -atât noi, cât și editura ”mamă” folosim un sistem intern (Admin) pentru facturi de intrare și ieșire, comenzi online, stocuri, etc., din care se poate face importul de date într-un program de contabilitate. - particularitatea cunoștințelor de limbă engleză amintită mai sus este justificată de necesitatea comunicării cu directorul financiar al companiei mamă, din Cehia.
Suntem în căutarea unui contabil cu experiență în activitatea organizațiilor non-guvernamentale. Suntem for , o organizație mică, care are în medie 1-2 proiecte pe an la acest moment. Avem nevoie de o persoană/firmă care să fie familiarizată cu procedurile contabile specifice activității ONG și care să ne ofere sprijin dpdv contabil/fiscal în derularea activității și a implementării proiectelor. Momentan nu avem angajați, doar contracte de dr. de autor și prestări servicii, 2 furnizori lunar(FGO și ZOOM) + alte câteva cheltuieli mărunte ocazionate, o factură sau două de transport. Avem doar două conturi bancare, lei și euro. Suplimentar există și un SRL cu activitate minimă, care emite undeva la 2-5 facturi anual, și cu una sau două facturi lunare pt. cheltuieli, fără angajați. Dorințele noastre sunt promptitudine, colaborare deschisă, orientare spre soluții, gestionarea a diverse spețe fiscale-atunci când e cazul. Am schimbat o serie de contabili în ultimii 2 ani, am dori pe cineva cu care să putem lucra îndeaproape și cu care să creăm un parteneriat de durată.
MA INTERESEAZA O COLABORARE PENTRU SERVICII DE CONTABILITATE CU O FIRMA CARE ARE EXPERIENTA IN UTILIZAREA MODULULUI DE CONTABILITATE DE LA SMARTBILL PENTRU A PRELUA TOATE DATELE IN MOD AUTOMAT
Buna Ziua ! sunt imputernicit prin procura notariala, in baza acesteia am incheiat doua contracte de arenda , unul pe raza comunei MIHAIL KOGALNICEANU cu sprafata de cinci hectare, al doilea pe raza orasului MEDGIDIA cu sprafata de doua hectare, terenul arabil fiind proprietatea celor doi copii ai mei. Precizez ca in cele doua contracte de arenda este prevazut si insusit prin semnatura celui care exploateaza terenul sa determine si sa vireze impozitul pe venit corespunzator arendei in fiecare an fiscal. Va rog sa-mi spuneti daca este nevoie sa mai depun la ANAF , DECLARATIA , pentru anul fiscal , care are termen de depunere 27 Mai . Indrumarea dumneavoastra va fi de un real folos. MULTUMESC !