BECARMINA PRODCOMPREST SRL

Bucureşti sector 6
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
20+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 6

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timisoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Servicii
  • Număr angajați: 0

contabilitate pentru un SRL

Contabilitate

  • Localitate / sector: 1 Decembrie, Ilfov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Instalatii sanitare si termice
  • Număr angajați: 1

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: altele

Am nevoie de consultanta fiscala pentru urmatoare subiecte: Impozitare/eficientizare fiscala pentru achizitii bursiere. Impozitare dividente SUA. Impozitare dividente Irlanda Impozitare dividente Romania. Declararea castigurilor din activitati bursiere.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Copalnic, Maramureș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Activități de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
  • Număr angajați: 0

Modelare 3D, întocmire desene de execuție pentru componente , va solicitam serviciile contabile. Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert Online
  • Număr angajați: 2

Buna ziua. Suntem o societate platitoare de TVA din Bucuresti si dorim sa ne extindem putin, iar firma de contabilitate cu care colaboram acum, nu poate sustine extinderea. Solicitam o oferta din partea dumneavoastra, daca stiti exact ce este de facut pentru ceea ce avem noi nevoie, intrucat dorim o colaborare in care firma de contabilitate se ocupa de toate aspectele. Pe scurt, noi ne ocupam de vanzari si tot ce tine de acestea, inclusiv de facturare. Dumneavoastra va ocupati de inregistrari in register, coduri de tva in alte tari unde este necesar... etc. Noi emitem facturile si va trimitem rapoartele de facturare si facturile (la cerere, putem sa si printam documentele care sunt necesare pentru a fi printate si vi le transmitem gata printate, dar vi le furnizam si in format electronic). Iar dumneavoastra va ocupati mai departe. Ne intereseaza o firma cu experienta, care are toate sistemele puse la punct si este cat mai automatizata. Din cauza faptului ca emitem multe facturi lunar, nu dorim colaborarea cu o firma care proceseaza informatiile manual, insa dorim ca in cazul in care exista discrepante, sa se faca verificari manuale, pentru a vedea unde sunt erorile. IATA CU CE NE OCUPAM - In acest moment, Importam niste produse din Italia si le comercializam in Romania, atat catre firme, cat si catre persoane fizice. Aceste produse sunt comercializate % online, prin intermediul site-ului si a altor platforme si sunt livrate prin curier. produsele sunt din categoria Cosmetice. In Romania emitem in acest moment intre si de facturi lunar si estimam ca acest volum sa creasca in urmatoarele 12 luni intre si de facturi. Volumul fluctueaza in functie de foarte multe criterii, deci nu il putem controla sau estima cu exactitate. Sunt luni in care emitem de facturi, sunt luni in care emitem sau oriunde intre aceste 2 numere. - Pe langa Romania, avem in derulare urmatoarele expansiuni: 1) Avem inchiriat un depozit in Ungaria, care ofera servicii complete de fulfillment si livrare. Dorim sa livram produse din acel depozit, pe tot teritoriul uniunii europene. Comenzile vor veni prin intermediul site-ului nostru sau prin diferite platforme de tipul eMag. Comenzile vor veni atat de la persoane fizice, cat si de la persoane juridice. - Dorim/Speram ca aceste vanzari sa depaseasca de facturi (separat de cele din Romania), in urmatoarele 12 luni. 2) Alternativ la depozitul din Ungaria, exista posibilitatea sa comercializam din depozitul din Romania, in aceleasi conditii ca la punctul “1”, insa trebuie sa cantarim aceste optiuni si sa o alegem pe cea mai buna. 3) Dorim sa comercializam produsele prin platforma Amazon, atat in uniunea europeana, cat si in afara comunitatii europene. Produsele le vom trimite in depozitele amazon din fiecare tara si din cate am inteles, amazonul se ocupa de tot, inclusiv de taxe, iar la dumneavoastra vor ajunge doar rapoartele. Probabil nu este atat de simplu, dar dumneavoastra trebuie sa stiti mai bine. - Aici nu putem estima un volum de vanzari. 4) Dorim sa comercializam produsele en-gross catre firme platitoare sau nu de TVA, atat din UE cat si din afara acesteia. Produsele se vor vinde catre aceste firme sub forma de export, insa avem intentia daca este posibil, ca livrarea produselor catre aceste firme sa se faca direct de la fabrica din Italia, ca sa nu mai bata drumul pana in Romania. - Nici aici nu putem estima un volum de vanzari, insa oricum vor fi sub 10 astfel de clienti in urmatoarele 12 luni. ALTE INFORMATII DESPRE FIRMA: - Firma are doar 2 angajati si cheltuieli normale (un leasing, un credit, achizitia marfurilor de 1-2 ori pe an, cateva cheltuieli lunare 5-10 facturi.). Am dori o oferta de pret dupa cum urmeaza: - Oferta pentru volumul pe care il avem momentan in Romania - Oferta pentru consultanta + implicarea in extinderea pe international (unde este cazul de intocmit documente, de solicitat/obtinut coduri de tva... etc) - Oferta pentru contabilitatea vanzarilor prin Amazon - Oferta pentru contabilitatea vanzarilor din depozitul din Ungaria de la punctul “1” - Oferta pentru contabilitatea vanzarilor pe international, in cazul in care optam pentru punctul “1”. - Oferta pentru alte servicii/cheltuieli pe care considerati ca le-am omis. In ceea ce priveste ofertele pentru international, va rog sa tineti cont ca pornim cu vanzarile de la zero si nu putem estima un volum de vanzari deocamdata. Asa ca va trebui sa faceti dumneavoastra niste estimari pentru de facturi pe luna, , , , ... etc :) La fel si pentru Romania, am dori sa stim cam cat ne costa cand va creste volumul de vanzari. Suntem o firma relativ noua si am ajuns la aceste vanzari in 14 luni de la infiintare, deci suntem genul de firma care evolueaza si se misca foarte rapid. Cautam o colaborare pe termen lung si foarte lung, dar nu o firma care face totul manual si taxeaza in exces din cauza ca nu este capabila sa isi automatizeze munca. Avand deja in derulare cele de mai sus si in principiu, am putea da drumul la vanzarile pe international incepand de saptamana viitoare. Deci nu dorim sa ne grabim in decizia pe care o luam, insa nici nu dorim sa ne lungim prea mult cu vorba. Suntem interesati de eficienta. Va multumesc si astept ofertele din partea dumneavoastra. --

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța, Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Aviatie
  • Număr angajați: 1

Contabilitate

  • Localitate / sector: Rodna, BN
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse nealimentare
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, doresc sa schimb codul caen principal al firmei. Va solicit serviciile contabile, SRL, fara angajati. Multumesc!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Suceava, Vatra Dornei
  • Forma juridică: SRL

Consultanta fiscala pentru SRL. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Slobozia, Ialomita
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: asociatie
  • Număr angajați: 0

Asociatie cu un singur beneficiar, copil bolnav de autism, volumul cel mai mare de acte: 10 facturi / luna. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Suceava, Suceava
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: DDD
  • Număr angajați: 3

Dezinfectie, Dezinsectie, Deratizare