Audit tax management srl

Bucureşti sector 3
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
20+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 3

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Marketing
  • Număr angajați: 1

Activitati marketing cu companii din EU. Momentan un singur client, am vb cu o contabila care mi-a spus ca e nevoie de un cod TVA separat pentru invoice inafara Romaniei, dar nu stiu mai multe ca nu mi-a mai raspuns. As vrea sa stiu cat de urgent posibil de unde obtin acel cod, cat dureaza, ce implica, etc. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: IT
  • Număr angajați: 0

Compania este trecută la impozit pe profit, nu are salariați și nu este plătitoare de TVA. În acest moment, se emit lunar 2 facturi și se înregistrează maxim 5 facturi de la furnizori. Sunt interesat de schimbarea firmei de contabilitate și vreau cat mai repede o ofertă cu ce servicii sunt incluse lunar + prețurile pentru serviciile suplimentare (întocmirea bilanțului anual, a declarației etc.)

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Bucatarie cu delivery
  • Număr angajați: 2

Bucatarie cu delivery, cu sediul in Cluj. Ne concentrăm pe furnizarea de mese nutritive, gândite special pentru nevoile copiilor. Având în vedere că suntem la începutul activității noastre, căutăm un partener pe partea de contabilitate. Estimam ca la inceput o sa avem intre 2 sau 4 angajati iar numaru de comenzi va fi cam - /luna dupa ce intram pe piata.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Cod CAEN 4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Suntem o societate nou infiintata, TinyTech C&L SRL si am avea nevoie de cateva informatii: Dorim sa importam produse din China pentru a le comercializa in online. Suntem la inceput si am avea nevoie de putin mai mult suport pe parte de contabilitate si pentru a ne face sa intelegem anumite aspecte. Ne puteti ajuta , va rog, cu cateva tarife pentru contabilitate? Suntem din Timisoara si dorim sa folosim Smartbill ca si facturare. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: UBER / BOLT - transport persoane
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Detin PFA din si cu toate aceste schimbari in domeniul fiscal m-ar interesa o eventuala colaborare cu un contabil. As dori sa stiu daca pot obtine indrumare in ceea ce fac si ce insemana ca pret o verificare a contabilitatii pentru PFA-ul pe care il detin. am achizitionat un program de contabilitate Saga PS, imi bag bonurile de combustibil, diferite facturi ce tin de bunul mers al autoturismului, facturile primite de la Uber si Bolt, depun lunar declaratia . Am inceput sa trimit in spv si facturile emise de Uber/Bolt in numele meu pt persoane juridice care solicita curse. Va multumesc anticipat!

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Galați
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 50

Noi avem o firma de Electrica in Romania cu proiecte in Olanda.Avem in jur de 50 de angajati= electricieni+personal TESA. Taxele le platim statului olandez. Tot acolo avem si o firma de contabilitate. Dar avem si in Romania contabil insa acum avem nevoie de un auditor contabil. Cei din Olanda vor asa ceva: • În general, un fișier de audit conține de obicei toate tranzacțiile companiei financiare pe parcursul unui an/perioadă (financiar); • Autoritățile fiscale însă nu au nevoie de întregul dosar pentru scopurile lor curente; • Acestea necesită doar partea, care arată plata finală a salariilor nete din care au fost calculate de DVK ; • Autoritățile fiscale trebuie să verifice dacă plata efectivă în România este în concordanță cu salariile nete care au fost calculate de DVK și; • Aceasta este o verificare regulată pentru a verifica dacă angajații nu au primit nicio componentă suplimentară a venitului (referitor la zilele lor de lucru olandeze) în afară de cele care au fost procesate prin administrația olandeză a salariilor. Vă rugăm să furnizați partea menționată mai sus a fișierului de audit domnului De Kok și, de asemenea, îl voi copia pe acest e-mail, astfel încât să fie la curent cu conversația noastră și pentru a menține procesul la zi. Dacă aveți întrebări suplimentare sau aveți nevoie de asistență suplimentară, vă rugăm să ne anunțați. In principiu vor sa verifice ca am platit exact cat am zis si nu ne-am sustras de la taxele pe care noi le-am platit statului olandez. Si vor sa fie facut de un auditor contabil, acreditat. Astept oferta dvs si eventual ne auzim pe mail sa discutam eventualele nelamuriri.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Transport alternativ
  • Număr angajați: 2

Dețin o societate de Uber/Bolt . Doresc o colaborare corecta și transparentă cu oameni care își dau interesul si ma pot sfătui pentru o gestionare eficientă si corecta a unui buisiness. Îmi doresc progres si evolutie. Sunt dezamăgit de contabilitatea gestionata in ultimii 2 ani cu întârzieri si greșeli foarte multe nejustificate din partea firmei de contabilitate cu care am colaborat.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sector 3, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comerț cu amănuntul
  • Număr angajați: 0

Bună ziua. Am un mic business de tip hobby cu produse handmade. Pana acum numărul de facturi emise pe an au fost în jur de 10. Până acum mi-am emis singura facturile, contabila doar mi-a înregistrat câteva facturi pt achizile facute și cele pe care le am emis. Eu mi-am depus în SPV declarațiile primite de la ea și am plătit taxele pe profit. Am nevoie de un contabil care sa tina o contabilitate simplă cu un cost decent. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Suceava
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4799-Comert cu amanuntul efectuat in afara magazinelor, standurilor, chioscurilor si pietelor
  • Număr angajați: 0

Comert cu carti in limba engleza, cartile sunt importate din Anglia, vanzarea se va face online sau la targuri si expozitii in scoli sau spatii publice. Pentru inceput vor fi una-doua facturi de import pe luna, vanzarea in special catre persoane fizice. Firma nu este platitoare de TVA si nu are angajati. Fiind la inceput de drum, doresc si consultanta daca am nevoie, nu doar sa trimit facturile si sa se depuna declaratiile, vor fi pana in de facturi pe luna. Avand in vedere ca firma este abia infiintata si activitatea la nivel minim, as dori cea mai buna oferta, urmand o renegociere atunci cand va creste activitatea.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Telecomunicatii
  • Număr angajați: 18

Buna ziua, Va rugam sa ne transmiteti oferta de pret pentru servicii de contabilitate. Net Connect este un grup de firme: 5 firme pe Romania si 7 firme externe - Servicii: telecomunicații - TVA platitor: da - Salariati: 19 în total (salariati doar pe firmele din Romania) - vol. de înregistrări : mediu Ne intereseaza doar serviciile de contabilitate, nu si HR. Asteptam oferta d-voastra cat de curand posibil. Va multumesc, Roxana