Buna ziua am lipsit o perioada de 4 luni din firma si as avea nevoie de verificare documente si inventariere marfa. Problema este ca eu si asociatul meu suntem in divort si as dori sa stiu daca este posibil sa putem face asta . Ma puteti contacta oricand pentru o discutie detaliata. Multumesc anticipat!
Buna ziua. Societatea noastra activeaza in domeniul medical, consultatii medicale de specialitate si de medicina muncii. Ca si asteptari am dori sa obtinem o situatie in sensul in care sa vedem unde se fac cheltuieli mai mari decat ar trebui sau achizitii diverse. Cheltuieli conexe etc. si nu in ultimul rand indicatii pentru a gestiona mai bine resursele si bugetul societatii.
Bună ziua, Vă scriu în numele unei companii din România care deține 2 hoteluri ce oferă servicii turistice complete , număr de salariați , cifră de afaceri aprox. 30.. lei. Ne interesează o ofertă pentru auditarea situațiilor financiare anuale. Vă mulțumim! Cu stimă, Alina Serediuc
Este un , activam de 10 ani pe piata si nu am fost verificati, avand in vedere ca facem parte dintr un grup de firme din Ungaria cu domeniul de activitate : reprezentanta echipamente pentru industria farmaceutica avem nevoie de o experitza contabila. Astept cu mare interes sa ma contactati! Zi frumoasa!
Buna ziua, Prin prezenta va solicitam o oferta pentru derularea unei actiuni de auditare in cadrul societatii de salubritate Salco Serv . Menirea auditului este de verificare a unor nereguli constatate in urma unei verificari si de cuantificarea prejudiciilor daca este cazul. Activitatea de auditare va viza atat situatii financiare, cat si din punct de vedere operational, respectiv de legalitate. Cu stima, Ramba Laura
desfășoară activități în domeniul serviciilor sociale. Activitatea este finanțată din sponsorizări, prin urmare dorim să oferim sponsorilor noștri transparență și încredere cu privire la modul de utilizare a fondurilor. Anual am avut un audit financiar, dar auditorul trebuie înlocuit după un nr de ani. În principal am dori să vă exprimați opinia cu privire la activitatea fundației în general, dar in special a unuia dintre proiecte , un Centru de zi de tip after school pentru copii din familii defavorizate. Acest proiect are 15 angajați, din care 4 cu normă întreagă, iar restul cu fracțiune de normă. Vă rog să îmi trimiteți o ofertă pentru servicii de audit. Mulțumesc. Lidia Micula
Buna ziua, Va rugam sa ne transmiteti o oferta pentru audit fiananciar pentru un proiect cu fonduri europene, Granturi pentru Investitii IMM, masura 3. Proiectul consta in achizitionarea unui cap tractor si cu o semiremorca. Valoarea eligibila a proiectului se ridica la aprox.. euro. Asteptam cu interes oferta la adresa de e-mail: Va multumim!
îPentru implementarea unui proiect în cadrul cadrul apelului de proiect !Creșterea incluziunii și abilitarea romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene, operator de fond- FRDS, Vă rugăm să ne furnizati o ofertă de preț pentru a estima în bugetul proiectului cheltuielile aferent cu serviciul de Audit. Rapoartele de audit pentru cheltuielile declarate de PP/ partenerii naționali acoperă în general cerințe de bază, precum confirmări de tipul:7 - Cheltuielile au fost efectuate în perioada de eligibilitate și sunt în conformitate cu regulile de eligibilitate; - Cheltuielile eligibile sunt cele efectuate în mod real în cadrul proiectului, care îndeplinesc criteriile menționate la art. 8.2, alin. (2) al Regulamentului; - Cheltuielile efectuate sunt legate de itemii aprobați în contractul de proiect; - Condițiile de derulare a contractului de finanțare au fost respectate; - Grantul proiectului/ finanţarea nerambursabilă s-a utilizat în conformitate cu bugetul proiectului şi cu regulile de eligibilitate aplicabile; - Cheltuielile declarate/ raportate de PP în Raportul Intermediar/ Final respectă prevederile legale aplicabile; - Raportul Intermediar/ Final, în original, este corect întocmit, din punct de vedere financiar și este semnat de persoanele responsabile conform formularului; - Documentele anexate sumelor declarate/ raportate de PP, conform Raportului Intermediar/ Final sunt corespunzătoare şi justifică cheltuielile efectuate de PP și Partenerul de proiect național, după caz; - Cheltuielilor declarate/ raportate de PP conform Raportului Intermediar/ Final sunt identificabile și verificabile și sunt incluse în înregistrările contabile ale PP și/ sau Partenerului de proiect național, conform Fișei de cont a cheltuielilor anexată Raportului Intermediar/ Final. Raportul de audit trebuie să descrie scopul, procedurile utilizate și rezultatele activității prestate cu detalii suficiente astfel încât cel care citește raportul să înțeleagă natura și volumul muncii efectuate. Manualul de implementare a proiectului furnizează informații suplimentare privind scopul activității auditorului și oferă un model indicativ de raport de audit
Oferta audit financiar proiect european finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare, pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita, fiind vorba de achizitia de echipamente si consumabile medicale, 59 de intrari. Valoarea estimata a proiectului este de 25,,.59 lei , fara TVA, respectiv 5,,.35 EUR, fara TVA, calculat conform cursului de schimb din ghidul solicitantului.
Obiectivul unui audit financiar este efectuarea unei verificari a situatiei financiare, pe baza de elemente probabile care trebuie puse la dispozitia prestatorului de catre beneficiar. Audit financiar in conformitate cu Standardrle Internationale de Audit Financiar adoptate integral de Camera Aditorilor Financiari din Romania