Detin un site de comert online, unde produsele sunt livrate din statele unite catre statele unite, cu posibilitatea de livrari internationale in viitor (stocarea si livrarea produselor este facuta de furnizor, direct catre cumparator, in numele site-ului pe care il detin). As avea nevoie de ajutor cu fiscalitatea, tinand cont ca produsele merg in state fara sa treaca pe teritoriul romaniei
Preluare si intocmire evidenta financiar-contabila pentru firma neplatitoare de TVA,fara salariati,care functioneaza pe teritoriul tarii,fara implicatii externe ref.achizitie marfa sau de alta natura.Firma de familie.Microintreprindere.Solicitam oferta de pret din partea Expert contabil autorizat.Cu contract prestari servicii.
Buna ziua, Ne intereseaza sa achizitionam servicii de contabilitate de gestiune a firmei pentru , la nivel de expert contabil ( este interprindere mica, introducerea datelor s-ar face la sediul firmei; operam cu GA) Va rugam sa ne spuneti daca aveti astfel de servicii in oferta si daca da, va rugam sa ne transmiteti o oferta. In asteptarea unui raspuns, Numai bine,
Buna ziua, Am deschis recent un ONG si un PFA in Baia Mare. As dori un contabil care să ma ajute cu ambele. ONG va desfasura activitati in sfera civica iar pe PFA ofer expertiza in domeniul IT. Caut un contabil cu experienta in zona de ONG fiindca pe partea de PFA activitatea este redusa si simplu de administrat. As aprecia cateva oferte. Cu stima, Sebastian Simon
Doresc seriozitate si promptitudine. Avem nevoie de colaborare cu o firma care sa raspunda la telefonane. Sa fie acolo cand avem nevoie. Sunteo o fima mare si serioasa, puteti verifica acest aspect. Ne dorim seriozitate si o colaborare pe termen lung, cat este se plateste si asta este dar dorim ca firma cu care colaboram sa fie implicata si alaturi de noi. Astept cu interes contactul Dvs.
Societate casa de amanet cu sediu, 11 puncte de amanet si 2 puncte vanzari bijuterii, 30 de salariati , cu contracte leasing si un cont bancar, platitoare de impozit pe profit , tva lunar rog oferta pentru servicii complete de contabilitate si resurse umane (fara ssm si protectia muncii ). Va rog prezentati oferta Dvs pe email. Multumim!
Suntem o companie nou infiintata si ne ocupam cu printarea de decoratiuni interioare (tapet, postere, roll-upuri etc). Momentan nu suntem platitori de TVA si nu avem angajati, insa planuim ca pana la finalul anului sa angajam cca. 5 persoane si sa incepem activitatea propriu-zisa. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!
Buna ziua. Am dori si noi o oferta de pret pentru serviciile de contabilitate. Iata cateva informatii despre firma noastra: - Avem o firma noua platitoare de TVA cu un singur angajat - Activitatea noastra este de comert produse cosmetice. - Avem un magazin online si 99% din ceea ce vindem sunt din acel magazin online si facturile se emit prin smart-bill automat. - Uneori mai vindem si pe baza de contract face to face cu facturi tot in smartbill si plata prin transfer bancar. - Pe site, plata se efectueaza fie cu cardul prin NETOPIA fie ramburs la curier. - Livrarea se face printr-o firma de curierat, fara contract ci cu credit preplatit. (Adica noi platim de lei in avans si din acei bani ei deduc cheltuielile cu transportul, iar cand ramanem fara credit, cumparam mai mult. Iar ei ne dau o lista cu livrarile reusite si tot ei incaseaza rambursul pentru noi, pe care ni-l vireaza in cont atunci cand se strange o suma mai mare). - Avem un sediu social fara punct de lucru si nu detinem casa de marcat. - Gestiunea o putem tine in smartbill sau va putem spune dumneavoastra la sfarsitul fiecarei luni, cate produse mai avem. - Noi importam din uniunea europeana un singur produs pe care il vindem, insa pe viitor este posibil sa devina 2 sau 3 produse. - In total emitem cu aproximatie de facturi lunar. - Lunar veti primi de la noi toate informatiile structurate, pentru a va fi usor de procesat sau de automatizat, iar daca este necesar, vi le aducem si printate. - Intentionam sa facem un leasing pe aceasta firma, si publicitatea firmei va fi prin facebook si google, deci vor trebui justificate in firma si aceste cheltuieli. - In rest, vom avea doar cheltuieli si achizitii normale ca orice alta firma, cu sediul social si cu ambalajele pentru livrari. V-am oferit toate detaliile, pentru a putea stii exact volumul de munca si pentru a ne face o oferta cat mai exacta. Asteptam oferta Dumneavoastra. Va multumesc.
Firma noua înființată , avem nevoie de un contabil care știe sa ne îndrume pe calea cea buna și corecta, pentru un magazin online , poate o sa vindem și pe emag! Anumite produse o sa le cumparam , altele o sa le personalizam noi !!! Cerem răbdare , suntem la început de drum și avem nevoie de ajutor !!!
Am scris o carte pentru copii si urmeaza sa o public. Am obtinut documentele de PFA pentru legalizarea demersului. Cartile vor fi vandute numai online prin intermediul unei pagini de facebook. Am nevoie de ajutor pentru a fi lamurita: - Cum declar profitul pe care il voi realiza? - Ce trebuie sa fac acum dupa ce am obtinut actele de pfa? - Am nevoie de o contabila? Sau trebuie sa fac eu singura calculele? - Trebuie sa duc facturile (pe care le emit eu) si chitantele (pe care le primesc) la anaf? Cartea e realizata in sistem self-publishing, Adica eu platesc totul: topografia, machetarea, ilustratoarea, plicurile pentru transport. Pentru a putea demara proiectul acesta, am realizat un imprumut si l-am depus integral in contul de pfa special creat. Se poate interpreta acea depunere in cont ca si profit? Multumesc!