ALM EXPERT CONTAB SRL

Bucureşti sector 3
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 3

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, Doresc sa-mi infiintez un SRL prin care sa ofer servicii de consultanta financiara si analize de date. 95% din clienti sunt din exteriorul Romaniei si vin prin platforme de freelancing. Ulterior, putem discuta si de preluarea serviciilor contabile. Caut un contabil care cunoaste mediul freelance pentru contabilitate primara si consultanta ocazionala. Multumesc, Vlad Mihanta

Contabilitate

  • Localitate / sector: Deva
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 50
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 100
  • Număr angajați: 3

SC este o societate comercială , un loc de joaca, care va furniza servicii de îngrijire zilnica pentru copii , educație în contexte nonformale, activitati recreative si distractive. Vom oferi o alternativă prinților prin asigurarea de servicii după terminarea orarului școlar, respectiv activități de îngrijire zilnică pentru copii cu varsta cuprinsa între 6 și 12 ani și activități recreative și distractive pentru copii cu vârste cuprinse între 3-12. .Vor fi furnizate servicii diferențiate pentru perioada de frecventare a școlii, dar și pentru vacanțe.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Apahida
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 20
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 100
  • Număr angajați: 1

Producție tâmplărie din pvc, aluminiu. Contabilitatea primară o facem noi, cu mare atenție, deci nu trebuie refăcută. Avem licență pentru Saga, deci am dori să continuăm în Saga. Avem două firme, cealaltă nu e plătitoare de tva, are 4 angajați. Ofertele trebuie făcute pentru pachet pentru ambele firme. Cele bune.

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL

Doresc sa infiintez o firma care se ca ocupa cu importul autoturismelor second-hand din Europa si ocazional, vanzare piese auto. Pentru inceput, nu vor fi mai mult de 2-3 facturi de achizitie pe luna si as vrea sa stiu, date fiind aceste conditii, daca nu putem colabora cu dv si pentru serviciile de contabiliate. De asemenea, voi avea nevoie si de putina indrumare pentru a deschide firma si a alege codurile CAEN potrivite.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 2
  • Număr angajați: 0

Buna ziua! este o firma recent infiintata ca urmare a obtinerii de fonduri nerambursabile. Pentru achizitia serviciilor de contabilitate avem nevoie .In cazul in care sunteti interesati, asteptam un raspuns oficial de la dumneavoastra pe adresa de mail specificata in formular. Multumesc. Cu stima, Nadia Frunza

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 3

Buna ziua! Doresc oferta pentru servicii de contabilitate pentru un SRL care activeaza in domeniul comertului (firma se ocupa cu fabricarea artizanala a înghețatei), cu 3 angajati. Vechiul contabil a incheiat colaborarea cu noi si avem nevoie de o firma de contabilitate care sa ne ajute pe aceasta parte, pentru ca firma sa functioneze in continuare in regim normal. Ma puteti contacta pentru detalii suplimentare. Multumesc!

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 1

Societate cu domeniul principal de activitate închirierea de echipamente de agrement în localitatea Pitești solicita oferta pentru SERVICII CONTABILITATE. Oferta va conține minim următoarele date: datele de identificare, descrierea serviciilor, termen prestare servicii, termen de plata, cost servicii și termen de valabilitate a ofertei transmise.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, firma pe care o reprezint are ca obiect de activitate mertul cu produse alimentare , nealimentare (alol tutun), detine 2 puncte de lucru si 6 persoane angajate cu timp normal de lucru. Intentionez sa simplific , optimizez toate fluxurile documentelor si a banilor in cadrul mpaniei , sa ordonez si sa structurez activitatea astfel incat sa fie profitabila iar modelul obtinut sa poata fi replicat prin dezvoltare la nivel national. Ca particularitati as mentiona dorinta de a specializa ambele punte de lucru si magazinul online pentru oferirea de cadouri sau produse din care se pot obtine cadouri personalizate . O alta dorinta priveste sistemul de rapoarte asupra activitatii anterioare , dar si emiterea unor bugete, planuri de dezvoltare , prognoze, Cashflow, Profit si perdere.. Va multumesc .

Contabilitate

  • Localitate / sector: Eforie Sud
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

Ma intereseaza realizarea balantelor de verificare, registre jurnal, registru vanzari, reg cumparari, state de plata, op taxe, recapitulatie. Activitatea firmei este subventionata, iar documentele vor fi dublu verificate. Eu voi fi in Anglia, comunicarea noastra se va realiza prin email, mesaje, telefon etc. O sa am nevoie de toate documentele firmei scanate o data la 3 luni pentru realizarea rapoartelor de monitorizare. In afara de cele mentionate mai sus, un alt criteriu important este deplasarea la punctul de lucru din Eforie Sud pentru facturi, realizarea registrului de casa + ajutor in realizarea rapoartelor de productie/miscari stoc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: -
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: -
  • Număr angajați: 2

Cerinte tehnice: - Contabilitate primara si generala pe conturi de gestiune, - Revisal angajati/servicii SSM - intocmirea evidentei contabile,sintetica si analitica,prin inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare; - intocmirea balantelor contabile lunare; - completarea jurnalelor obligatorii: registrul-jurnal,registrul-inventar,jurnale de TVA , cartea mare,registrul de evidenta fiscala; - intocmirea si depunerea declaratiilor lunare,trimestriale si anuale privind impozitele si taxele datorate; - intocmirea,certificarea( daca este cazul) si depunerea situatiilor financiare anuale, - participarea,la cerere, la inventarierea generala a patrimoniului:stocuri,mijloace fixe,obiecte de inventar; - inventarierea anuala a tuturor conturilor ,intocmirea confirmarilor de sold; - acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii,inclusive in cazul sistemelor informatice; - elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile,a planului de conturi adaptat unitatii,a contabilitatii de gestiune,a controlului de gestiune si controlului prin buget,in baza si cu respectarea normelor legale. - Declaratii lunare/trimestriale cu depunere on line - Balanta lunara de verificare - Bilant contabil lunar. - Evidenta contabila pe conturi distincte a subventiei de Minimis, conform contract.