Actuarius tax consulting srl

Cozmeni
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Cozmeni

Alte servicii în Miercurea-Ciuc și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Ianca
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 560
  • Număr angajați: 16

4 magazine alimentare, o spalatorie auto si de covoare care vinde si bauturi racoritoare, o moara de malai si urluiala, 4 automate de cafea, o sifonarie unde se vinde si suc la pahar, servicii de plata a facturilor Pay Point si de reincarcare a cartelelor telefonice Mentionez ca evidenta primara este in grija administratorului

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 100
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 70
  • Număr angajați: 10

Activitate: productie tamplarie Aluminiu, comercializare tamplarie pvc si accesorii Contabilitate primara o tinem noi in SAGA. Avem nevoie de: -consultanta contabilitate, inchidere balante/bilanturi, declaratii etc -servicii/consultanta pe partea de resurse umane -consultanta juridica in ceea Ce priveste legislatia Cu impact direct in activitatea societatii

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 5
  • Număr angajați: 1

e o agentie de marketing in curs de infiintare. Am nevoie de un contabil pentru contabilitate lunara, modele de contracte si de facturi pe care sa le pot trimite clientilor, si asistenta pentru a asigura decizilor potrivite si avantajoase in ceea ce priveste finantele firmei, pe toata durata contractului.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța (Constanța)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 1

Avem o societate () cu sediul social in Constanta, care se ocupa cu comert international de produse suplimente alimentare pe baza de canepa. Activitatea noastra cuprinde atat vanzari B2B, cat si vanzari retail pe 2 site-uri de ecommerce. Firma este platitoare de TVA, si are un angajat. Suntem la inceput, si nu avem un numar mare de facturi pe luna (sub 20). In momentul de fata, toate tranzactiile sunt in spatiul intra-comunitar UE. Avem furnizori in Polonia si Slovenia, si clienti retail si B2B in Grecia si UK. Atat in Grecia cat si in UK, avem contracte incheiate cu parteneri de logistica, care ne depoziteaza si livreaza marfa. In plus, in Grecia vom deschide in cel mai scurt timp un punct de lucru, pentru a putea avea un cont bancar local pentru cheltuieli si pentru a putea primi plati de la clienti B2B in contul din Grecia. In momentul in care facem o achizitie de la furnizori, stocurile pleaca direct in UK si/sau Grecia la partenerii de logistica. Pentru clientii din Grecia, marfa este livrata din Grecia. Pentru clientii din UK, marfa este livrata din UK. Pentru clienti din alte tari UE, stocul va pleca din UK. Dupa Brexit, in functie de situatie, ne vom adapta si vom livra stocurile din Grecia, daca va fi nevoie. Facturarea se face in lire pentru clientii din UK si in euro pentru restul clientilor. Mentionam ca in toata operatiunea noastra, Romania nu are niciun rol. Nu vindem in Romania, nu importam nimic in Romania, ci doar avem compania inregistrata aici datorita taxelor avantajoase. Avem nevoie de experti contabili specializati pe comert international, care sunt constienti de toate implicatiile operatiunii noastre. Atat pentru Grecia cat si pentru UK, trebuiesc tinute contabilitatea, cu venituri si cheltuieli si evidenta stocurilor separate, pentru fiecare tara. Pentru fiecare tara trebuiesc monitorizate vanzarile pentru a monitoriza depasirea pragului de vanzari la distanta din fiecare tara (35. EUR Grecia, 70. GBP UK), dupa care vom trebui sa ne inregistram in scop de TVA in ambele tari, plus orice alta tara in care ne vom extinde. De asemenea, vom dori sa platim affiliates pe baza de comision, influenceri sau freelanceri. Unii dintre ei nu au companii pentru a ne putea emite o factura. In acest caz, va trebui sa ii platim cumva din contul firmei, fara a putea face dovada acelor costuri in baza unor facturi. Din cate am inteles de la un contabil din Grecia, exista posibilitatea de a genera niste “chitante de costuri” (este o traducere din limba greaca, nu stim exact care ar fi termenul in limba romana) care nu necesita facturi. As dori cand ma contactati sa imi dati niste detalii despre aceasta posibila solutie.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Ploiești (Prahova)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 20
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 15
  • Număr angajați: 2

Activități de recuperare medicala - cabinet de fizioterapie Dorim oferta pentru servicii complete de: - consultanta în domeniul financiar contabil - contabilitate - consultanta în domeniul relațiilor de munca - salarizare Solicitam aceasta oferta în vederea elaborării unui plan de afaceri pentru accesarea de fonduri europene.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 3 (București)
  • Forma juridică: PFA
  • Număr maxim facturi emise lunar: 1
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 5
  • Număr angajați: 0

Buna ziua! V-am contactat deoarece doresc sa-mi infiintez un PFA si am nevoie de consiliere fiscala in ceea ce trebuie sa declar pentru inceput la ANAF, adica cand infiintez firma. Si mai am nevoie de contabilitate lunara pt contabilitate in partida simpla PFA-venit in sistem real. Mentionez ca: 1. O sa am pe luna maxim 5 facturi de inregistrat si una de emis. 2. Estimez ca o sa am venituri anuale sub 22. lei (motiv pt care optez pt venit in sistem real ca sa pot plati doar 10% impozit pe venit). 3. Doresc sa stiu daca pun la plata impozit anual sau trimestrial, la ANAF. 4. Toate declaratiile lunare de la ANAF le faceti dv si le depuneti tot dv sau eu? Va rog sa-mi spuneti care este tariful pentru aceasta activitate. Astept raspunsul dv. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Ploiești (Prahova)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 0

Ma numesc ,voi participa la un concurs pentru finantea din fonduri europene pentru deschiderea uni atelerier de confectii pentru confectionarea hainutelor pentru copii din materiale fabricate din fibre % naturale, voi avea de nevoie de un coontract de colaborare cu o firma de consultanta contabila pt incheierile si iesirile lunare . Am nevoie de mai multe oferte pt a ducumenta cu date exacte acest lucru in proiect.Credeti ca ma putetii ajuta'? va multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Baia Mare (Maramureș)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Contabil autorizat intocmesc evidenta contabila completa pentru societati de tip " S.R.L." depunere declaratii fiscale lunare si semestriale, bilant contabil deasemenea inregistrez contracte de munca si realizez state de plata lunare pentru angajatii societatii. Pretind o remunerare decenta pentru desfasurarea cu profesionalism a acestei activitati.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Mureș
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

As dorii o oferta de pret pt servicii de contabilitate pt o firma noua infiintata prin Startup plus, la anul, dar trebuie sa depun oferta la planul de afaceri. Am prevazut in buget o suma de lei /luna pt contabilitate. Firma va avea ca activitate servicii de amuzament si recreere , cu activitati de inchiriere echipamente de agrement la diverse evenimente in diverse localitati. In oferta nu trebuie sa apara numele firmei mele , sau adresa de email,fiind un concurs de Planuri de afaceri, doar oferta de pret de la dvs. Va multumesc !

Contabilitate

  • Localitate / sector: Fântânele (Prahova)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Suntem 2 asociati intr-o companie la inceput de drum pe calea transporturilor de marfuri,intern si international. Din cate stiu,firma nu va emite facturi,pur si simplu vom transporta marfa de la producator la beneficiar si vom incasa plata transportului. Astept cu interes un raspuns din partea dumneavoastra!