ACCOUNTING EXPERT SRL

Bacău
Firme de contabilitate, Firme de pază, Scări
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/3
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bacău

Contprest srl, Bacău

 
0 recenzii

Alte servicii în Bacău și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cornești, Dâmbovița
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: Invatamant
  • Număr angajați: 70

1. PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR 1.1 Respectarea planurilor manageriale ale şcolii -Cunoaşte planurile manageriale ale şcolii şi le respectă în vederea operaţionalizării eficiente a activităţii în compartimentul pe care îl reprezintă 1.2 Implicarea în proiectarea activităţii şcolii, la nivelul comartimentului financiar -Se implică nemijlocit la proiectarea activităţii din şcoală împreună cu directorul şcolii în vederea stabilirii necesităţilor unităţii din punct de vedere financiar- contabil şi al dotărilor bazei logistice şi materiale a acesteia; - Întocmeşte anexele la situaţiile financiare trimestriale si anuale de la unitatea şcolara în condiţiile şi termenele prevăzute de lege -intocmirea si verificarea statelor de plata in colaborare cu serviciul secretariat -calcularea drepturilor salariale sau de alta natura pentru personalul unitatii in colaborare cu servicul secretariat -se ocupa de actele aferente privind decontul personalului didactic si didactic auxiliar -intocmeste situatiile privind elevii/copii cu CES privind plata acestora 1.3 Cunoaşterea şi aplicarea legislaţiei în vigoare - se preocupă de buna cunoaştere a legislaţiei în vigoare în vederea aplicării ei corect. - se îngrijeşte de procurarea, păstrarea şi întocmirea unei baze de date cu legislaţia şcolară ( legi, ordonanţe, hotărâri de guvern, ordine, decrete, instrucţiuni, metodologii). - studiază legislaţia în vigoare în vederea aplicării acesteia la nivelul unităţii de învăţământ. Folosirea tehnologiei informatice în proiectare - utilizarea tehnicii din dotare in bune condiţii numai pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu prevăzute în fişa postului sau înscrise in deciziile emise de conducerea unităţii de învăţământ; - creează baza de date in calculator privind patrimoniul unităţii atât pe coduri conform legii, cat si pe locuri de folosinţă (cabinete, laboratoare); - utilizează produsele software din dotarea unităţii in scopurile unei bune desfăşurări a activităţii; 2. REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR 2.1 Organizarea activităţilor -Angajează unitatea şcolară , alături de director , în orice acţiune patrimonială; intocmirea proiectului de buget si a raportului de executie bugetara, conform legislatiei in vigoare si contractelor colective de munca aplicabile; - informarea periodica a consiliului de administratie cu privire la executia bugetara -Întocmeşte acte justificative şi documente contabile cu respectarea formularelor şi regulilor de alcătuire şi completare în vigoare; -Organizează şi exercită viza de control financiar preventiv în conformitate cu prevederile legale. 2.2 Înregistrarea şi prelucrarea informatică periodică a datelor în programele de contabilitate -Se preocupă permanent de înregistrarea şi prelucrarea datelor în programele de contabilitate, în platformele Ministerului Educatiei și Ministerului de Finanțe (FINANȚARE.ORG, FOREXEBUG) -Ţine evidenţa financiar –contabilă într-o bază de date electronică; -Organizează şi selectează din sistemul electronic naţional ( SICAP) produsele care se vor achiziţiona conform referatelor aprobate; -Răspunde de asigurarea fluxului financiar în programul de salarii Edusal al MEC conform legislaţiei în vigoare; 2.3 Monitorizarea activităţii -Urmăreşte aplicarea şi respectarea tuturor dispoziţiilor legale privind salarizarea şi drepturile personalului didactic, didactic auxiliar şi nedidactic, întocmeşte formele pentru efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar sau prin conturi bancare, pentru urmărirea debitorilor şi creditorilor ; -Înregistrează toate operaţiunile de la bugetul de stat și bugetul local ( salarii şi cheltuieli materiale, buget de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat și față de terți) 2.4 Consilierea /îndrumarea şi controlul periodic al personalului care gestionează valori materiale -Primeşte, verifică , operează în fişele analitice şi sintetice obiectele de inventar la nivel de şcoală, surse de finanţare; -Repartizează pe bază de referat de necesitate , materiale de întreţinere consumabile; -Instruieşte şi controlează periodic personalul care gestionează valori materiale; -Organizează inventarierea valorilor materiale şi băneşti, instruieşte şi controlează personalul unităţii în vederea efectuării corecte a operaţiunii de inventariere; - valorificarea rezultatelor procesului de inventariere a patrimoniului, in situatiile prevazute de lege si ori de cate ori consiliul de administratie considera necesar 2.5 Alcătuirea de proceduri -Elaborează şi actualizează periodic proceduri operaţionale pentru compartimentul financiar -contabil, le aduce la cunoştinţă directorului unităţii şi le comunică comisiei CEAC, adaptându-le la nevoile unităţii şcolare -Aduce la cunoştinţă poersonalului din subordine conţinutul procedurilor operaţionale. As fi interesat si de externalizarea contabilitatii.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iasi
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Activitati fotografice
  • Număr angajați: 0

contabilitate pentru o firma cu activitati fotografice, nou infintata, ce va avea un angajat din luna Decembrie. De mentionat ca pe langa contabilitatea generala am nevoie si de o evidenta contabila distincta (contabilitate pe conturi analitice) deoarece am primit finantare pe fonduri europene Contactare si ofertare pe e-mail/whatsapp.

Instalare sisteme de alarmă

  • Localitate / sector: Târgoviște, Dâmbovița
  • Tip obiect: Apartament

Doresc o ofertă pentru montat 4 camere de supraveghere la un bloc de locuințe. Montarea se va face în spatiile comune astfel : 1 cameră la et. 4 in uscător si 3 la parter pe o rază de max. 5 metri una față de alta. Tot la parter se montează și DVR-ul. Prefer să comunicam prin W. App sau e-mail.. Vă mulțumesc!

Pază obiective (pază umană)

  • Localitate / sector: București sector 3, București
  • Tip obiect: Ansamblu rezidențial

Buna ziua, Ma intereseaza o oferta pentru o persoana care sa stea la intrarea intr-un imobil camin nefamilisti in care sunt cazati muncitori in constructii si persoane fizice. Perioadele care trebuie sa fie prezenta persoana sunt dupa cum urmeaza: -de luni pana vineri intre 16:00 si 07:00 -in weekend si de sarbatorile legale 24/24 Locatia unde avem nevoie sa isi desfasoare activitatea este str. Mizil 3, bloc 3, sector 3 Bucuresti Multumesc

Monitorizare şi intervenție

  • Localitate / sector: Timișoara, Timiș
  • Tip obiect: Apartament

As dorii monitorizare 24/7 si optiunea de interventie rapida in caz ca se intampla ceva la obiectivul monitorizat. Imobilul este asigurat integral. Nu este supravegheat video in momentul de fata. Foarte important este ca locuitorii acestui apartament sa fie in siguranta non stop. Ei au prima prioritate, nu bunurile din imobil.

Monitorizare şi intervenție

  • Localitate / sector: Mărășești, Vrancea
  • Tip obiect: Apartament

Buna seara. As fi interesată de supraveghere monitorizata in apartamentul meu, intervenție de urgentă in caz ca este nevoie și sistem de alarma. Eu sunt plecată din țara pe toată perioada anului. Apartamentul este la etajul 1, are 40 mp compartimentat astfel: 1 dormitor, living, Bucătărie și baie. Va multumesc și aștept oferta dumneavoastră.

Pază obiective (pază umană)

  • Localitate / sector: Doicești, Dâmbovița
  • Tip obiect: Altele

Buna ziua, Prin intermediul acestui mesaj va rog sa ne trimiteti oferta dumneavoastra pentru paza umana. Avem 2 posturi permanente 24 de ore din 24 de ore, de luni pana duminica si 1 post temporar de 12 ore, de la ora 19:00 la ora 07:00, de luni pana duminica. Obiectivul de pazit il reprezinta sediul unei societati comerciale. Daca, in conturarea ofertei, considerati ca aveti nevoie de informatii suplimentare, va rog sa-mi spuneti. Va multumesc si astept oferta dumneavoastra. Va doresc o zi placuta,

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța, Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: IT
  • Număr angajați: 0

la prima societate in momentul de fata sunt 4-5 facturi /luna fara cheltuieli (nu e platitoare de tva) si mai am o firma (tot neplatitoare de tva, deschisa recent) fara incasari fara cheltuieli, dar pentru care as vrea sa ramana in stand-by, daca nu ma costa nimic - altfel o inchid astept oferta dvs. multumesc

Pază obiective (pază umană)

  • Localitate / sector: Galați, Galați
  • Tip obiect: Spațiu comercial

Buna ziua, Firma se ocupa cu vanzarea de utilaje Agricole. In acest moment, detine puncte de lucru in urmatoarele locatii: Branistea Jud Galati, Sendreni Jud Galati, Podu Iloaiei Jud Iasi si Piatra Olt Jud. Olt. Pentru aceste locatii am dori servicii de paza astfel: Branistea si Sendreni – 24/24, iar pentru restul, programul de paza este de Luni pana Joi in intervalul orar 16.30 – 08.00 si de vineri de la 16.30 pana luni la ora 08.00. Va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret pentru servicii de paza. Multumesc,

Pază obiective (pază umană)

  • Tip obiect: Spațiu comercial

Buna ziua, Firma se ocupa cu vanzarea de utilaje Agricole. In acest moment, detine puncte de lucru in urmatoarele locatii: Branistea Jud Galati, Sendreni Jud Galati, Podu Iloaiei Jud Iasi si Piatra Olt Jud. Olt. Pentru aceste locatii am dori servicii de paza astfel: Branistea si Sendreni – 24/24, iar pentru restul, programul de paza este de Luni pana Joi in intervalul orar 16.30 – 08.00 si de vineri de la 16.30 pana luni la ora 08.00. Va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret pentru servicii de paza. Multumesc,