Depunem proiecte cu finanțare din fonduri publice și private, primim sponsorizări, primim donații de tipul 3,5% din impozitul pe venit. Mai avem cotizații de la membrii asociați. Pe proiecte angajăm personal, facem contracte de drepturi de autor, convenții civile de prestări servicii și mai avem cheltuieli de tipul contracte prestări servicii și achiziționare de bunuri consumabile. Am prefera ca în fiecare lună să primim certificat de atestare fiscală de la ANAF și finanțele locale (ne sunt solicitate de unii finanțatori și sponsori). În fiecare lună trebuie depuse declarațiile la ANAF și balanța la finanțele locale pentru a rămâne în Registrul Unităților de Cult.
Prefer din Iași, Asteptari: sa ma tina la curent, din timp și din proprie inițiativa, cu situația contabila fără a fi nevoie sa insist eu asupra cererii de ibformatii:casa, profit, tva, alte schimbări sau nouatati Sa avem o discuție trimestriala legata de situația financiar-contabila a firmei.l, cu explicații și recomandări.
Detin o firma prestatoare servicii IT cu client american, trebuie sa completez formularele W-8 pentru evitarea opririi de fonduri de catre client pentru taxe, atat pentru mine personal (pentru cheltuieli personale decontate) cat si pentru firma (care emite facturi); din cate am citit este vorba despre formularele W-BEN si W-BEN-E
Am infiintat o firma recent si ca si activitate va fii comercializarea de materiale plastice si metale pentru industria publicitara (vorbim de materiale in forma de placi in diferite grosimi). Marfa vine din UE. Momentan astept documentele firmei si incep activitatea in aprox o luna fara niciun angajat.
Firma este in curs de infiintare, activitatea firmei va începe după aprobarea proiectului european "start-up nation" - colaborez cu o firma de consultanta care pregătește proiectul. Sunt in căutarea unei firme de contabilitate pentru serviciile de contabilitate. Mulțumesc anticipat pentru oferta. Cu drag, Vladiana Carlescu
Prestari servicii medicale la terti
Bună ziua, Vă rog să-mi transmiteți o oferta de preț pentru a ține evidența contabilă pentru firma pe care o administrez și care nu are nici un angajat. Ce așteptări am? Simplu, atunci când încasez să nu mai creșteți onorariul dumneavoastră, dacă vă consult într-o problemă de fiscalitate să nu îmi percepeți repede tarif pentru nu știu ce nebunie de consultanță financiară, să respectați ceea ce am stabilim de la bun început nu gradual pe fiecare an să ridicăm prețurile deși volumul de documente este unul constant avand in vedere activitatea pe care o desfășor de agenție imobiliară. Nu fac parte din categoria acelor antreprenori care nu au habar de lucrurile esențiale despre care este musai să le știi când administrezi un SRL. Sunt deschis la o colaborare pe termen lung în care dumneavoastră să respectati legislatia intocmai inregistrari la timp, documente etc. Cu consideratie, Stefan Tolos
Doresc oferte.
e vorba de un IFN in curs de înființare.
doresc oferte.